Best4u

Advies
Medewerkers
Communicatie

Uitgeverij Gelderland

Al jarenlang een gewaardeerde partner.

Consulutions

Hier moet je zijn voor je website ontwerp! Best4u is een klantgerichte organisatie die met de klant meedenkt en pas tevreden is als de klant dat ook is.

Dick van der Linde

Prima organisatie

CPI

Meerdere samenwerking, voor onze bedrijfs website, samenwerkingen voor verschillende gemeenschappelijke klanten.

SalarisExperts

Erg prettige en informele organisatie met medewerkers die graag meedenken, zonder zich op te dringen.
Het eindresultaat is precies geworden wat ik in gedachten had!

Richard Buitink, Grip op je Bedrijf

Al 2 jaar naar volle tevredenheid klant van Best4U. Snelle en duidelijke communicatie met duidelijke afspraken en tijdslijnen die ook na worden gekomen.

geen, vooral het goede in stand houden!

KDOO

Ik was erg enthousiast na het intake-gesprek waarin alle mogelijkheden naar voren kwamen, helaas is de uitvoering niet naar verwachting en ben ik , na een bewsute keuze voor Best4U, erg teleurgesteld.

Communicatie: luister naar je klant en houdt het bij 1 contactpersoon die overzicht houdt en evt. komt kijken wat de bedoeling is.

Brooklyn Group

Wat Best4u kan waar maken in een kort tijdsbestek als het gaat om traffic, bekendheid en vindbaarheid is uitstekend!

De nazorg met onze vorige projectleider verliep wat minder, waarbij er wel eens opgebeld moest worden over de gang van zaken en dergelijke. Met onze huidige projectleider Sander verloopt momenteel... De nazorg met onze vorige projectleider verliep wat minder, waarbij er wel eens opgebeld moest worden over de gang van zaken en dergelijke. Met onze huidige projectleider Sander verloopt momenteel alles naar wens.

Ik mis wellicht wat creativiteit als het gaat om de styling en het meegaan met de laatste trends.

De Administratiekamer

Snelle terugkoppeling!

Leuke (voordeel) acties voor bestaande klanten:)

Uitstekende organisatie voor het bouwen van uw website.