Best4u

Advies
Medewerkers
Communicatie

studio interio

Positief, mag evt wat vaker review maandelijks komen en toelichting oorzaak dalingen bv van een google positie daling. Ik weet dat seo een langer traject is voor je resultaat kunt zien.

zie opm hierboven

De Administratiekamer

Vooral de helpdesk werk erg snel!

Ga zo door!

BAS Hoveniers

Schoonheidssalon Wil de Vries

Zeer goed. Zeer tevreden.

Boenders Catering

Erg prettig! Op dit moment 1 website online en nog 2 in ontwikkeling. Kan niet anders zeggen dan een fris en jong bedrijf met een fijne service!

maarten somers autobedrijf vd Hurk

Ze leggen het goed uit en zijn voor advies of vragen goed te bereiken.

Kartbaan Uden / Duiven BV

Goede ervaring, snelle respons

VETO bv

Uitstekende service en snel handelen maken Best4u een uitstekende partner voor maken van Wordpress websites. Een van de beter in Nederland zonder twijfel.

Het offerte en fakturatie process is misschien iets te geautomiseerd en kan tot fouten leiden. Geen grote zorg maar blijft toch bij overall impressie in het achterhoofd steken.

Kabelwinkelonline

Ben al een poosje klant bij Best4U en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over hun gehele performance. Ik heb zowel de hosting, de technische ondersteuning als de internet marketing bij Best4U... Ben al een poosje klant bij Best4U en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over hun gehele performance. Ik heb zowel de hosting, de technische ondersteuning als de internet marketing bij Best4U ondergebracht en op alle drie de vlakken scoren ze uitstekend. Daarnaast is de communicatie heel erg goed en zijn de mensen die er werken heel erg kundig en vriendelijk. Ik durf Best4U met een gerust hart aan iedereen aan bevelen. Keep up the good work!

griekenlandmetdecamper.nl

Aanbevelenswaard, in alle opzichten.