Best4u

Advies
Medewerkers
Communicatie

Schoonheidsinstituut Allure

De communicatie met Best4u is heel goed. Ook over het werk dat ze leveren ben ik tevreden. Ik heb veel contact met Bas en Jordi en zij nemen altijd de tijd om mijn vragen te beantwoorden en me... De communicatie met Best4u is heel goed. Ook over het werk dat ze leveren ben ik tevreden. Ik heb veel contact met Bas en Jordi en zij nemen altijd de tijd om mijn vragen te beantwoorden en me verder te helpen.

Goede communicatie!

Social Dog

Mijn website werd helaas niet goed gevonden en had/heb zelf te weinig kennis en tijd om hier zelf mee aan de slag te gaan. Na wat zoeken op Google kwam ik bij best4u uit en zij hebben mij geholpen... Mijn website werd helaas niet goed gevonden en had/heb zelf te weinig kennis en tijd om hier zelf mee aan de slag te gaan. Na wat zoeken op Google kwam ik bij best4u uit en zij hebben mij geholpen om hoger in google te komen. Het eerste half jaar merkte ik eerst niet zo veel maar daarna werden de resultaten steeds beter. Nu krijg ik ook steeds meer serieuze opdrachten binnen van klussen die ik heel leuk vind om te doen.

Het contact met de projectleider is erg prettig. Het is voor mij vaak abracadabra, maar ik wordt altijd vriendelijk en laagdrempelig geholpen met mijn vragen.

Taxi Nijmegen D.T.C.

Ik heb voor Best4u gekozen omdat ze zelf goed vindbaar zijn in Google. Ik heb met meerdere partijen samengewerkt maar vaak bleven de resultaten uit. Het werk van best4u is goed en er worden nu wel... Ik heb voor Best4u gekozen omdat ze zelf goed vindbaar zijn in Google. Ik heb met meerdere partijen samengewerkt maar vaak bleven de resultaten uit. Het werk van best4u is goed en er worden nu wel positieve resultaten behaald.

De opdrachten die ik aan Best4u geef worden goed uitgevoerd, hier ben ik zeker tevreden over.

De Betonboorder

Op dit moment voert Best4u seo voor ons uit. Hierbij geven zij prettig advies en ondersteuning over tactieken. Er wordt goed meegedacht! De resultaten van de campagne zijn prima.

De communicatie is erg goed. Over ideeƫn die ik zelf aandraag wordt mee gedacht en advies gegeven over dingen waar ik zelf geen ervaring of kennis van heb.

Dutch-Sound, Uw Partner in Totaalverhuur

Ik ben tevreden met mijn website www.dutch-sound.nl! Het proces is goed verlopen, ik ben netjes behandeld en ik ben serieus genomen door Best4u en dat is erg prettig.

Bonte Fotografie

De samenwerking met Best4u tot op heden hartstikke goed. Er wordt meegedacht en er zijn veel mogelijkheden in de optimalisatie.

Het is erg prettig dat binnen een bestaande website veel aanpassingen mogelijk zijn. Ik heb de website ooit zelf gebouwd en het is fijn dat aanpassingen mogelijk zijn zonder een volledig nieuwe... Het is erg prettig dat binnen een bestaande website veel aanpassingen mogelijk zijn. Ik heb de website ooit zelf gebouwd en het is fijn dat aanpassingen mogelijk zijn zonder een volledig nieuwe website te bouwen.

De-Signmaker

Sinds ik ben gestart met de internet marketing campagne bij Best4u is mijn bedrijf gigantisch gegroeid. Best4u is klantgericht en denken mee met de klant zelf. Dit is een service die erbij komt... Sinds ik ben gestart met de internet marketing campagne bij Best4u is mijn bedrijf gigantisch gegroeid. Best4u is klantgericht en denken mee met de klant zelf. Dit is een service die erbij komt naast de positieve resultaten uit de campagne.

Wat jullie doen, doen jullie tot nu toe gewoon goed!

Nico van Balen

Best4u doen hun werk goed anders hadden wij niet zo veel klanten gehad! We hebben het van de zomer erg druk gehad.

Als ik iets aan lever in de vorm van van wat ik zou willen of wat ik mis dan wordt daar ook gelijk wat mee gedaan. In het begin werd alles erg breed bekeken en kwamen er aanvragen binnen die erg ver... Als ik iets aan lever in de vorm van van wat ik zou willen of wat ik mis dan wordt daar ook gelijk wat mee gedaan. In het begin werd alles erg breed bekeken en kwamen er aanvragen binnen die erg ver rijden waren voor ons. Dit hebben we aangegeven en is vervolgens opgepakt. Nu krijgen we aanvragen binnen vanuit de regio.

Zuster Mina

Het traject van mijn nieuwe website bij Best4u is perfect verlopen! Er werd goed geluisterd, de communicatie verliep soepel en snel en er werd goed meegedacht. Inmiddels heb ik de hosting en support... Het traject van mijn nieuwe website bij Best4u is perfect verlopen! Er werd goed geluisterd, de communicatie verliep soepel en snel en er werd goed meegedacht. Inmiddels heb ik de hosting en support ook bij Best4u afgenomen omdat het websitetraject gewoon hartstikke goed bevallen is. Ik ben tevreden!

Wat ik echt top vind is dat alles zo snel en via een paar klikken geregeld kan worden. Van offerte tot support: alles verloopt heel gemakkelijk. Daarnaast vind ik het een pluspunt dat Narin ondanks... Wat ik echt top vind is dat alles zo snel en via een paar klikken geregeld kan worden. Van offerte tot support: alles verloopt heel gemakkelijk. Daarnaast vind ik het een pluspunt dat Narin ondanks de lange afstand gewoon bij ons persoonlijk is langs geweest om e.e.a. te bespreken.

40PlusRelatie

Sinds ongeveer een jaar doet Best4u voor ons de online marketing. We zijn zeer positief en de samenwerking is fijn. Ze weten goed waar ze mee bezig zijn en zijn daarnaast flexibel.

Contact is goed
Het online systeem dat ze gebruiken om statistieken in te zien is erg prettig