Best4u

Advies
Medewerkers
Communicatie

BartN Trainingen

Best4u begon erg enthousiast maar naar het maken van de landingpagina's ging het volledig mis, er werden teksten zonder overleg gebruikt. Termologie die we absoluut niet wilden. Men zou het aanpasen... Best4u begon erg enthousiast maar naar het maken van de landingpagina's ging het volledig mis, er werden teksten zonder overleg gebruikt. Termologie die we absoluut niet wilden. Men zou het aanpasen is nooit gebeurd. De maandelijkse onderhoud aan de website kon ik zien dat er amper werd ingelogd en iets gebeurd stijgen in de google zoekmachine werd niet bereikt. Na mijn feedback heeft het bedrijf contact met ons opgenomen en excuus aangeboden. We hebben ze de gelegenheid geboden om te laten zien dat ze het wel kunnen. En daar heb ik geen spijt van alle problemen zijn in goed overleg opgelost.

Zijn bereid geweest om onze slechte ervaring om te zetten in en veel betere ervaring

Fietsenonline

Onze webshop loopt hier nu bijna 2 jaar. Het opstarten heeft veel tijd beslag genomen met veel ergernissen. Nu is het een mooie, goed werkende shop. Echter stel geen vragen meer als het klaar is dan... Onze webshop loopt hier nu bijna 2 jaar. Het opstarten heeft veel tijd beslag genomen met veel ergernissen. Nu is het een mooie, goed werkende shop. Echter stel geen vragen meer als het klaar is dan rinkelt direct de kassa!

De afdeling Marketing doet goed werk. Kost wat geld, maar dat halen we er dik uit.

Candeas Thuiszorg

De service van Best4u is erg snel, ik ben er blij mee. Ik geef Best4u dan ook een 8 als beoordeling!

Advies Bij Schulden

Best4u heeft drie websites van ons in beheer waarvan de derde nog ontwikkeld wordt. Ook doen ze de internet marketing voor ons. De resultaten zijn goed, de communicatie is fijn, er wordt snel... Best4u heeft drie websites van ons in beheer waarvan de derde nog ontwikkeld wordt. Ook doen ze de internet marketing voor ons. De resultaten zijn goed, de communicatie is fijn, er wordt snel gereageerd als ik vragen heb en er is veel ruimte voor overleg. Het contact met de medewerkers is erg leuk!

Communicatie

StanFitPT

Best4u is servicegericht, duidelijk, meedenkend, toegankelijk en vernieuwend. Ik heb meerdere personen aan de lijn gehad en het contact verloopt met iedereen soepel. Je merkt dat iedereen zijn of... Best4u is servicegericht, duidelijk, meedenkend, toegankelijk en vernieuwend. Ik heb meerdere personen aan de lijn gehad en het contact verloopt met iedereen soepel. Je merkt dat iedereen zijn of haar werk erg leuk vindt!

- jullie website ziet er goed uit, dat geeft vertrouwen

Festunique

Best4u werkt snel en houdt zich aan de afspraken. Wij zijn tevreden met onze nieuwe website!

Nida Sang

Best4u is in alle opzichten heel klantvriendelijk. Ik heb veel vergelijkingsmateriaal en ervaring in de online wereld dus ik ben daar erg kritisch in. Best4u levert niet alleen een kwaliteitsproduct... Best4u is in alle opzichten heel klantvriendelijk. Ik heb veel vergelijkingsmateriaal en ervaring in de online wereld dus ik ben daar erg kritisch in. Best4u levert niet alleen een kwaliteitsproduct maar zet ook nog een extra stapje voor de klant. Alle medewerkers zijn heel vriendelijk en staan open voor de klant en voor kritiek!

- zeer klantvriendelijk;
- de grafische afdeling begrijpt je wensen heel goed;
- prettige en snelle service!

Mediatorpraktijk Noord Nederland

Wij zijn heel tevreden over Best4u! De verwachtingen zijn waargemaakt: de online marketing heeft ons als mediatorpraktijk behoorlijk veel werk en ook bekendheid opgeleverd.

- Prettig contact.
- Wat er moet gebeuren, gebeurt ook.

Quootz

Mijn SEO en SEA campagnes lopen bij Best4u Internet Marketing en ik ben zeer tevreden over het contact met mijn projectleider Hermen. Hij weet waar hij mee bezig is en dat geeft een goed gevoel. De... Mijn SEO en SEA campagnes lopen bij Best4u Internet Marketing en ik ben zeer tevreden over het contact met mijn projectleider Hermen. Hij weet waar hij mee bezig is en dat geeft een goed gevoel. De campagnes lopen nog niet zo lang, dus ik ben benieuwd naar de resultaten! De communicatie over mijn website, met Best4u Media, mag wel wat persoonlijker.

Deskundige medewerkers

Psychowijs

Best4u is klantvriendelijk en denkt met je mee. Als er snel gehandeld moet worden dan gebeurt dat ook.

- Goed bereikbaar
- Er wordt goed geluisterd naar je wensen