P.K. van de Brug

G4 led besteld van MEGAMAN, de garantie kan men verkrijgen door invullen van de gevraagde gegevens.
Als dit wilt in vullen op hun site moet je bij deze lampjes van goede huize komen, want je moet een code invoeren
die op de voet van deze lampjes staat , absoluut niet te lezen. (lampje rond 10mm)
Dus wie geeft mij nu de garantie!!!!!!!!!!!!!!!! Let wel Bespaarlamp - uitstekend maar MEGAMAN prut.
Bespaarlam[p, kan ik de garantie op jullie verhalen???? Jullie verkopen dit toch.

Reactie Bespaar-Lamp.nl:

Beste, Wij hebben u onderstaande gemaild, echter geen reactie meer op vernomen; Dank voor uw feedback. Wellicht kunnen wij u helpen met de code als u ons een foto toe stuurt? De MKG garantie is... Beste, Wij hebben u onderstaande gemaild, echter geen reactie meer op vernomen; Dank voor uw feedback. Wellicht kunnen wij u helpen met de code als u ons een foto toe stuurt? De MKG garantie is een uniek aanvullende/verlengde garantie vanuit de fabrikant in dit geval. Bespaar-lamp.nl bied u uiteraard de standaard wettelijke garantie aan, echter is deze beperkter dan de extra verlengde garantie van Megaman.

Gerard Korver

We hebben contact gehad via de mail omdat ik niet het gewenste aantal lampen kon krijgen
In plaats van 10 lampen waren het er 7
Dat verliep prima, maar we hadden natuurlijk voor 10...
In plaats van 10 lampen waren het er 7
Dat verliep prima, maar we hadden natuurlijk voor 10 lampen betaald
Nu na 8 dagen van de bestelling hebben we het retour geld van de 3 lampen nog steeds niet op onze rekening terug gekregen en dat vind ik te lang duren

w kessels

Zeer ruim assortiment, prettige side en snel in huis

Twee bestellingen gedaan, duidelijke website. Goede betalings opties en snelle levering. Bespaar-lamp doet wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.

Duidelijke site, snelle levering, super fijn productserie ( Dim to warm ).

Ruim assortiment. Duidelijke website met veel informatie. Scherpe prijzen.

Snelle levering. Maar minder goed is dat de pakbon op de buitenkant van de doos was gepakt. Hierdoor kan iedereen zien wat er in zit.

Bob Jansen

Prima website, goede afhandeling, snelle levering.

Frederik

Prima bedrijf. Zelfs de retouren werden keurig netjes afgehandeld.