PINO besteld als verlichting in de garage, perfect op te hangen. MM09680 dim-to-warm spots besteld, super combinatie van sfeervol licht en helder licht. Afhandeling order allemaal prima.

Alles prima in orde

Super Snel, keurig afgehandeld.

Snelle bezorging

Galerie Gabrielsy

Snel en goede service

Snelle service en scherpe prijzen.

Wenzel

Duidelijk website en aantrekkelijke prijzen. Helaas een minpunt, en dat is de bezorger.

P.K. van de Brug

G4 led besteld van MEGAMAN, de garantie kan men verkrijgen door invullen van de gevraagde gegevens.
Als dit wilt in vullen op hun site moet je bij deze lampjes van goede huize komen, want je moet een code invoeren
die op de voet van deze lampjes staat , absoluut niet te lezen. (lampje rond 10mm)
Dus wie geeft mij nu de garantie!!!!!!!!!!!!!!!! Let wel Bespaarlamp - uitstekend maar MEGAMAN prut.
Bespaarlam[p, kan ik de garantie op jullie verhalen???? Jullie verkopen dit toch.

Reactie Bespaar-Lamp.nl:

Beste, Wij hebben u onderstaande gemaild, echter geen reactie meer op vernomen; Dank voor uw feedback. Wellicht kunnen wij u helpen met de code als u ons een foto toe stuurt? De MKG garantie is... Beste, Wij hebben u onderstaande gemaild, echter geen reactie meer op vernomen; Dank voor uw feedback. Wellicht kunnen wij u helpen met de code als u ons een foto toe stuurt? De MKG garantie is een uniek aanvullende/verlengde garantie vanuit de fabrikant in dit geval. Bespaar-lamp.nl bied u uiteraard de standaard wettelijke garantie aan, echter is deze beperkter dan de extra verlengde garantie van Megaman.

Gerard Korver

We hebben contact gehad via de mail omdat ik niet het gewenste aantal lampen kon krijgen
In plaats van 10 lampen waren het er 7
Dat verliep prima, maar we hadden natuurlijk voor 10...
In plaats van 10 lampen waren het er 7
Dat verliep prima, maar we hadden natuurlijk voor 10 lampen betaald
Nu na 8 dagen van de bestelling hebben we het retour geld van de 3 lampen nog steeds niet op onze rekening terug gekregen en dat vind ik te lang duren