R. Luttik

Led lampen besteld en na 5 werkdagen nog steeds niet in mijn bezit. Was een voorraad artikel, maar tot op heden niet geleverd. Geen feedback van het bedrijf en bellen is ook niet mogelijk, alleen... Led lampen besteld en na 5 werkdagen nog steeds niet in mijn bezit. Was een voorraad artikel, maar tot op heden niet geleverd. Geen feedback van het bedrijf en bellen is ook niet mogelijk, alleen middels mail bereikbaar.

Reactie Bespaar-Lamp.nl:

Beste, de Lampen zijn conform 1 werkdag levertijd verstuurd, echter door een fout van de koeriersdienst is de klant niet tijdig op de hoogte gesteld dat op het moment van leveren niemand aanwezig... Beste, de Lampen zijn conform 1 werkdag levertijd verstuurd, echter door een fout van de koeriersdienst is de klant niet tijdig op de hoogte gesteld dat op het moment van leveren niemand aanwezig was. Normaliter kan de klant via een "niet thuis" functie aangeven hoe de 2de poging uitgevoerd mag worden. Hierdoor heeft het onnodig lang geduurd. Wij als Bespaar-lamp hebben echter de klant continu van feedback verzorgd vanaf het moment van de melding vanuit de klant.

Simon Van Roosbroeck

Snelle levering en goed product

K.J.W. Mulder

Goede ervaring

Van veen

Goede en snelle bezorging

Capitalmind BV

A.J. Zijp

Prima klantenservice - grote tevredenheid

Zechsal BV

Prima website, kon hier eindelijk vinden wat ik zocht!

Hetgeen besteld was, is binnen de gestelde termijn en ordentelijk verpakt geleverd.