BeSmart

MJM de Vette

BeSmart biedt de mogelijkheid in etf's te beleggen met verschillende strategische opties. Hierbij hoef je als klant niet continue de beurs te volgen en kun je dit aan hen overlaten. Ik ben hier goed... BeSmart biedt de mogelijkheid in etf's te beleggen met verschillende strategische opties. Hierbij hoef je als klant niet continue de beurs te volgen en kun je dit aan hen overlaten. Ik ben hier goed tevreden over.

Op Internet gezocht, naar een bemiddelaar en dit gekozen, Tijdens gesprek voelde dat ook prettig aan. Verder geen ervaring met anderen, kan dus moeilijk vergelijken.

De persoonlijke benadering spreekt me aan en ook de geadviseerde strategie voor vermogensbeheer geeft me het gevoel dat we voor de beste aanpak gekozen hebben. Fluctuaties op de beurzen horen er nu... De persoonlijke benadering spreekt me aan en ook de geadviseerde strategie voor vermogensbeheer geeft me het gevoel dat we voor de beste aanpak gekozen hebben. Fluctuaties op de beurzen horen er nu eenmaal bij en naar mijn idee ben ik er op de juiste wijze, binnen mijn wensen goed op voorbereid

Al vroeg in contact gekomen met medewerkers in de fase van onafhankelijk adviseur betreffende beheerkantor en. Toen men begon met eigen beheer vrijwel direct overgestapt.

Hoewel nog van korte duur zijn mijn ervaringen zeker positief. Wat mij het meeste aansprak om met BeSmart in zee te gaan was de wijze van beleggen in ETF's. Of ik zo tevreden blijf zal de toekomst... Hoewel nog van korte duur zijn mijn ervaringen zeker positief. Wat mij het meeste aansprak om met BeSmart in zee te gaan was de wijze van beleggen in ETF's. Of ik zo tevreden blijf zal de toekomst uitwijzen.

Door het al bestaande contact met de heer Heslenfeld die ons geholpen heeft een keuze te maken hoe het best ons geld te beleggen.

J.F. Briët

Grote banken ‘bevelen’ hun eigen producten aan en bij Be Smart is daar geen sprake van. Hun kosten zijn beduidend lager dan menige bank en hun enthousiasme, kennis en kunde houden zij op peil in... Grote banken ‘bevelen’ hun eigen producten aan en bij Be Smart is daar geen sprake van. Hun kosten zijn beduidend lager dan menige bank en hun enthousiasme, kennis en kunde houden zij op peil in deze veranderende wereld. Gaan met de flow mee zonder de klant zijn ‘doel’ uit het oog te verliezen. Met up to date gesprekken en statistieken geven zij uitleg over hun inzichten en veranderingen. Daardoor blijft het vertrouwen groot in hen.

Waarom kiezen: minder goede ervaring met de vorige vermogensbeheerder
Ervaringen tot nu toe: prima
Waarom kiezen: minder goede ervaring met de vorige vermogensbeheerder
Ervaringen tot nu toe: prima
Tevreden: vroeg me af waarom ik maar tot een van de twee protefeuilles tegang krijg, maar heb misschien niet goed gekeken.
Klein puntje voor evaluatie in vakje verbeterpunten.

Jaap Visser

Inmiddels enkele jaren een tevreden klant van BS. Aanvankelijk alleen benaderd om advies te verkrijgen iz. een vermogensbeheerder, er ontstond een erg goed en plezierig gesprek, op mijn daarom... Inmiddels enkele jaren een tevreden klant van BS. Aanvankelijk alleen benaderd om advies te verkrijgen iz. een vermogensbeheerder, er ontstond een erg goed en plezierig gesprek, op mijn daarom logische vraag 'waarom adviseren jullie mij niet' kwam het ietwat voorzichtige antwoord 'ja, dat kan'. Mijn vrouw en ik zijn blij dat het zo is gelopen want, meer rust, het oog op de langere termijn gericht en naast enkele dalen zeker vele bergen en....een erg goed vertrouwen.