BeSmart

Bartos

Bij Besmart is beleggen een rustig gebeuren. De beheerskosten zijn in vergelijk met andere vermogensbeheerders zeer laag. Veranderingen in de beleggingsportefeuille gaan in overleg.
Geen...
Geen overdreven contact. Kortom: "What you see is what you get".

rob holthuis

Ben al reeds jaren geleden overgestapt van een andere vermogensbeheerder. Heb toen op internet gezocht naar een andere partij met andere uitgangspunten en werkwijze. Tot nu toe redelijk tevreden met... Ben al reeds jaren geleden overgestapt van een andere vermogensbeheerder. Heb toen op internet gezocht naar een andere partij met andere uitgangspunten en werkwijze. Tot nu toe redelijk tevreden met de resultaten als vermogensbeheerder. Dit levert door de jaren heen niet een aanvaardbaar rendement. mijn eigen privé beleggingen behalen een beter rendement. Hierbij besef ik dat een vermogensbeheerder geen belegger is in de zin van rendement optimaliseren. toch zie ik door de keuze van de portefeuille dat het rendement gaat verbeteren.

Egbert Philips

Daar ik voorheen geen goede ervaring had met Alex en ik al contact had met Marvin Koster van de beleggingsassistent was het logische gevolg dat ik bij hem in Be Smart stapte. Het verhaal klonk goed... Daar ik voorheen geen goede ervaring had met Alex en ik al contact had met Marvin Koster van de beleggingsassistent was het logische gevolg dat ik bij hem in Be Smart stapte. Het verhaal klonk goed en gaf vertrouwen. We onderhielden een goed contact met elkaar en ik gaf hen het vertrouwen om te doen wat zij goed achten. Ik zie dat er groei in de organisatie zit en hoop dat dit zal leiden tot goede resultaten. Ik weet nog niet goed wat ik kan verwachten maar ga er van uit dat zij hun best doen om mijn portefueille te laten renderen.

J. Visser

Voor zover ik mij herinner ben ik via een vergelijkingssite voor vermogensbeheerders in 2014/2015 voor het eerst telefonisch in contact gekomen met de persoon Daan Heslenfeld. Heldere stem,... Voor zover ik mij herinner ben ik via een vergelijkingssite voor vermogensbeheerders in 2014/2015 voor het eerst telefonisch in contact gekomen met de persoon Daan Heslenfeld. Heldere stem, overtuigd van het nut van dienstverlening, oprecht in zijn advisering. Hij wees mij de weg in de voor mij duistere wereld der vermogensbeheer bedrijven. Uiteindelijk koos ik voor een beheerder mede door zijn rol daarin. Eens in de zoveel tijd belde hij mij met de vraag hoe het betreffende bedrijf beviel. Tijdens een van die contacten, waarbij ik mij eigenlijk wat ongemakkelijk begon te voelen vanwege zijn gratis adviezen daaromtrent vroeg ik, maar waarom doe jij mijn beheer niet. Enigszins bedeesd kwam de reactie, dat zou ik wel kunnen als u dat graag wilt, en zo is het gekomen, mijn contact met Be Smart. Niet alleen overtuigd van de manier waarop dat beheer werd gerealiseerd, maar ook, en dat is eigenlijk veel belangrijker, met het volste vertrouwen in de persoon Daan Heslenfeld! Tot op de dag van vandaag niet gebaseerd op de waan van de dag maar met oog op stabiliteit en mede gericht op de toekomst, waarvan akte.

MJM de Vette

BeSmart biedt de mogelijkheid in etf's te beleggen met verschillende strategische opties. Hierbij hoef je als klant niet continue de beurs te volgen en kun je dit aan hen overlaten. Ik ben hier goed... BeSmart biedt de mogelijkheid in etf's te beleggen met verschillende strategische opties. Hierbij hoef je als klant niet continue de beurs te volgen en kun je dit aan hen overlaten. Ik ben hier goed tevreden over.

Op Internet gezocht, naar een bemiddelaar en dit gekozen, Tijdens gesprek voelde dat ook prettig aan. Verder geen ervaring met anderen, kan dus moeilijk vergelijken.

De persoonlijke benadering spreekt me aan en ook de geadviseerde strategie voor vermogensbeheer geeft me het gevoel dat we voor de beste aanpak gekozen hebben. Fluctuaties op de beurzen horen er nu... De persoonlijke benadering spreekt me aan en ook de geadviseerde strategie voor vermogensbeheer geeft me het gevoel dat we voor de beste aanpak gekozen hebben. Fluctuaties op de beurzen horen er nu eenmaal bij en naar mijn idee ben ik er op de juiste wijze, binnen mijn wensen goed op voorbereid

Al vroeg in contact gekomen met medewerkers in de fase van onafhankelijk adviseur betreffende beheerkantor en. Toen men begon met eigen beheer vrijwel direct overgestapt.

Hoewel nog van korte duur zijn mijn ervaringen zeker positief. Wat mij het meeste aansprak om met BeSmart in zee te gaan was de wijze van beleggen in ETF's. Of ik zo tevreden blijf zal de toekomst... Hoewel nog van korte duur zijn mijn ervaringen zeker positief. Wat mij het meeste aansprak om met BeSmart in zee te gaan was de wijze van beleggen in ETF's. Of ik zo tevreden blijf zal de toekomst uitwijzen.

Door het al bestaande contact met de heer Heslenfeld die ons geholpen heeft een keuze te maken hoe het best ons geld te beleggen.