BeSmart

Cotoni BV / Cees van Nugteren

Prettige korte lijnen en snelle reactietijd bij vragen. Heldere beleggingsfilosofie en duidelijk over kosten.

Mark Denneboom

Mijn ervaringen en resultaten met BeSmart zijn alleen maar positief. Contact is altijd prima, beleggingsresultaten zijn goed en als besproken

Dr. H.J. Bak/PVGL BV

De manier van beleggen (ETF's) en aanpak beviel mij erg goed evenals prettige contact en goede voorlichting

Oostveen. F.G.

Ik ben via de beleggingsassistent, Maarten Kramers, bij be smart beland.

A.H. Schaars

In de rotarian stond destijds een advertentie, die leek ons betrouwbaar en die betrouwbaarheid van Be Smart is naar onze mening ook waargemaakt. Een oordeel over de deskundigheid kunnen wij als... In de rotarian stond destijds een advertentie, die leek ons betrouwbaar en die betrouwbaarheid van Be Smart is naar onze mening ook waargemaakt. Een oordeel over de deskundigheid kunnen wij als leken niet geven, maar we zijn tevreden, al vinden wij contact via o.a. kwartaallijkse verslagen en telefonische gesprekken eigenlijk onvoldoende, want te onpersoonlijk, er was aanvankelijk een jaarlijks persoonlijk contact afgesproken: we weten het: de Achterhoek is ver, maar Amsterdam veel verder! Dat persoonlijke kunnen we hier met de ABN Amro gelukkig nog steeds realiseren en nog steeds met dezelfde persoon.

J.L. Füss

Op basis van een uitgebreide kennismaking waarbij we ons uitvoerig hebben laten voorlichten hebben we besloten om een deel van ons vermogen door dit bedrijf te laten beheren. Tot nog toe bevalt het... Op basis van een uitgebreide kennismaking waarbij we ons uitvoerig hebben laten voorlichten hebben we besloten om een deel van ons vermogen door dit bedrijf te laten beheren. Tot nog toe bevalt het prima. Rapportages zijn volledig en duidelijk en regelmatig wordt er contact opgenomen om bij te praten. Bij onverwachte marktbewegingen is er snel een reactie om uit te leggen wat de impact van de gebeurtenis is. Het rendement is conform verwachting en naar onze tevredenheid.

Bartos

Bij Besmart is beleggen een rustig gebeuren. De beheerskosten zijn in vergelijk met andere vermogensbeheerders zeer laag. Veranderingen in de beleggingsportefeuille gaan in overleg.
Geen...
Geen overdreven contact. Kortom: "What you see is what you get".

Rob Holthuis

Ben al reeds jaren geleden overgestapt van een andere vermogensbeheerder. Heb toen op internet gezocht naar een andere partij met andere uitgangspunten en werkwijze. Tot nu toe redelijk tevreden met... Ben al reeds jaren geleden overgestapt van een andere vermogensbeheerder. Heb toen op internet gezocht naar een andere partij met andere uitgangspunten en werkwijze. Tot nu toe redelijk tevreden met de resultaten als vermogensbeheerder. Dit levert door de jaren heen niet een aanvaardbaar rendement. mijn eigen privé beleggingen behalen een beter rendement. Hierbij besef ik dat een vermogensbeheerder geen belegger is in de zin van rendement optimaliseren. toch zie ik door de keuze van de portefeuille dat het rendement gaat verbeteren.

Egbert Philips

Daar ik voorheen geen goede ervaring had met Alex en ik al contact had met Marvin Koster van de beleggingsassistent was het logische gevolg dat ik bij hem in Be Smart stapte. Het verhaal klonk goed... Daar ik voorheen geen goede ervaring had met Alex en ik al contact had met Marvin Koster van de beleggingsassistent was het logische gevolg dat ik bij hem in Be Smart stapte. Het verhaal klonk goed en gaf vertrouwen. We onderhielden een goed contact met elkaar en ik gaf hen het vertrouwen om te doen wat zij goed achten. Ik zie dat er groei in de organisatie zit en hoop dat dit zal leiden tot goede resultaten. Ik weet nog niet goed wat ik kan verwachten maar ga er van uit dat zij hun best doen om mijn portefueille te laten renderen.

J. Visser

Voor zover ik mij herinner ben ik via een vergelijkingssite voor vermogensbeheerders in 2014/2015 voor het eerst telefonisch in contact gekomen met de persoon Daan Heslenfeld. Heldere stem,... Voor zover ik mij herinner ben ik via een vergelijkingssite voor vermogensbeheerders in 2014/2015 voor het eerst telefonisch in contact gekomen met de persoon Daan Heslenfeld. Heldere stem, overtuigd van het nut van dienstverlening, oprecht in zijn advisering. Hij wees mij de weg in de voor mij duistere wereld der vermogensbeheer bedrijven. Uiteindelijk koos ik voor een beheerder mede door zijn rol daarin. Eens in de zoveel tijd belde hij mij met de vraag hoe het betreffende bedrijf beviel. Tijdens een van die contacten, waarbij ik mij eigenlijk wat ongemakkelijk begon te voelen vanwege zijn gratis adviezen daaromtrent vroeg ik, maar waarom doe jij mijn beheer niet. Enigszins bedeesd kwam de reactie, dat zou ik wel kunnen als u dat graag wilt, en zo is het gekomen, mijn contact met Be Smart. Niet alleen overtuigd van de manier waarop dat beheer werd gerealiseerd, maar ook, en dat is eigenlijk veel belangrijker, met het volste vertrouwen in de persoon Daan Heslenfeld! Tot op de dag van vandaag niet gebaseerd op de waan van de dag maar met oog op stabiliteit en mede gericht op de toekomst, waarvan akte.