BeSmart

D. van Kampen

BeSmart heeft mij geholpen bij het uitstippelen van een beleggingsstrategie. Hierbij besteden ze veel aandacht aan de individuele wensen en het fiscale plaatje als prive-persoon en uiteraard... BeSmart heeft mij geholpen bij het uitstippelen van een beleggingsstrategie. Hierbij besteden ze veel aandacht aan de individuele wensen en het fiscale plaatje als prive-persoon en uiteraard zakelijk.

Dit bedrijf doet wat het beloofd. Deskundig en goed te bereiken bij vragen e.d.

Al jaren een goede ervaringen. Eerst van de Beleggingsassistent, nu bij BeSmart. Een zeer duidelijk verhaal.

Be@Bizz

Via mijn man komt betrouwbaar over

Cotoni BV / Cees van Nugteren

Prettige korte lijnen en snelle reactietijd bij vragen. Heldere beleggingsfilosofie en duidelijk over kosten.

Mark Denneboom

Mijn ervaringen en resultaten met BeSmart zijn alleen maar positief. Contact is altijd prima, beleggingsresultaten zijn goed en als besproken

Dr. H.J. Bak/PVGL BV

De manier van beleggen (ETF's) en aanpak beviel mij erg goed evenals prettige contact en goede voorlichting

Oostveen. F.G.

Ik ben via de beleggingsassistent, Maarten Kramers, bij be smart beland.

A.H. Schaars

In de rotarian stond destijds een advertentie, die leek ons betrouwbaar en die betrouwbaarheid van Be Smart is naar onze mening ook waargemaakt. Een oordeel over de deskundigheid kunnen wij als... In de rotarian stond destijds een advertentie, die leek ons betrouwbaar en die betrouwbaarheid van Be Smart is naar onze mening ook waargemaakt. Een oordeel over de deskundigheid kunnen wij als leken niet geven, maar we zijn tevreden, al vinden wij contact via o.a. kwartaallijkse verslagen en telefonische gesprekken eigenlijk onvoldoende, want te onpersoonlijk, er was aanvankelijk een jaarlijks persoonlijk contact afgesproken: we weten het: de Achterhoek is ver, maar Amsterdam veel verder! Dat persoonlijke kunnen we hier met de ABN Amro gelukkig nog steeds realiseren en nog steeds met dezelfde persoon.

J.L. Füss

Op basis van een uitgebreide kennismaking waarbij we ons uitvoerig hebben laten voorlichten hebben we besloten om een deel van ons vermogen door dit bedrijf te laten beheren. Tot nog toe bevalt het... Op basis van een uitgebreide kennismaking waarbij we ons uitvoerig hebben laten voorlichten hebben we besloten om een deel van ons vermogen door dit bedrijf te laten beheren. Tot nog toe bevalt het prima. Rapportages zijn volledig en duidelijk en regelmatig wordt er contact opgenomen om bij te praten. Bij onverwachte marktbewegingen is er snel een reactie om uit te leggen wat de impact van de gebeurtenis is. Het rendement is conform verwachting en naar onze tevredenheid.