BeSmart

Dave Rijntjes

De ervaring is goed tot zeer goed over een periode van over 5 jaar

C.A. Paulusma

Mijn vrouw en ik hadden hierbij een goed gevoel. Via een vriend had ik ioede berichten over dit bedrijf gehoord. Het eerste contact met de heer Koster verliep goed in een prettige sfeer.
Mijn vrouw en ik hadden hierbij een goed gevoel.
De werkwijze van BeSmart is transparant en eventuele veranderingen hierin duidelijk aangegeven.

Wiel Holding Spakenburg BV

Ik heb besloten voor uw bedrijf te kiezen, toen ik wat info opvroeg en u als eerste reageerde. Een afspraak werd gemaakt en het klikte tussen uw contactpersoon en mij. Wat mij aansprak was de... Ik heb besloten voor uw bedrijf te kiezen, toen ik wat info opvroeg en u als eerste reageerde. Een afspraak werd gemaakt en het klikte tussen uw contactpersoon en mij. Wat mij aansprak was de wereldwijze beleggingen door middel van de moderne mogelijkheden.
Vervolgens heb ik een aantal stukken ondertekend en begon het.
Ik ervaar de huidige dienstverlening als bijzonder positief. Wanneer er zaken moeten veranderen wordt ik daar bijtijds van op de hoogte gesteld. Mijn vertrouwen is niet beschaamd.

Michel Jurgens

Deskundige en tranparante werkwijze

I Roos

Wij zijn heel erg tevreden met het persoonlijke contact tussen dhr. Heslenfeld en ons. Zeer accuraat, begripvol en een heel prettig mens om mee samen te werken. Met hem hebben we het meeste contact.... Wij zijn heel erg tevreden met het persoonlijke contact tussen dhr. Heslenfeld en ons. Zeer accuraat, begripvol en een heel prettig mens om mee samen te werken. Met hem hebben we het meeste contact. Met de andere medewerkers van het kantoor hebben we ook altijd prettig en accuraat samengewerkt.

Niet meer echt tevreden over de belegger van dat moment, qua rendement en vooral qua communicatie.
De "jonge honden mentaliteit" van BeSmart sprak wel aan, naast het principe van indexbeleggen en dat was de reden om, voorlopig, de helft van mijn vermogen aan hun toe te vertrouwen.

D. van Kampen

BeSmart heeft mij geholpen bij het uitstippelen van een beleggingsstrategie. Hierbij besteden ze veel aandacht aan de individuele wensen en het fiscale plaatje als prive-persoon en uiteraard... BeSmart heeft mij geholpen bij het uitstippelen van een beleggingsstrategie. Hierbij besteden ze veel aandacht aan de individuele wensen en het fiscale plaatje als prive-persoon en uiteraard zakelijk.

Dit bedrijf doet wat het beloofd. Deskundig en goed te bereiken bij vragen e.d.

Al jaren een goede ervaringen. Eerst van de Beleggingsassistent, nu bij BeSmart. Een zeer duidelijk verhaal.

Be@Bizz

Via mijn man komt betrouwbaar over