BeSmart

I Roos

Wij zijn heel erg tevreden met het persoonlijke contact tussen dhr. Heslenfeld en ons. Zeer accuraat, begripvol en een heel prettig mens om mee samen te werken. Met hem hebben we het meeste contact.... Wij zijn heel erg tevreden met het persoonlijke contact tussen dhr. Heslenfeld en ons. Zeer accuraat, begripvol en een heel prettig mens om mee samen te werken. Met hem hebben we het meeste contact. Met de andere medewerkers van het kantoor hebben we ook altijd prettig en accuraat samengewerkt.

Niet meer echt tevreden over de belegger van dat moment, qua rendement en vooral qua communicatie.
De "jonge honden mentaliteit" van BeSmart sprak wel aan, naast het principe van indexbeleggen en dat was de reden om, voorlopig, de helft van mijn vermogen aan hun toe te vertrouwen.

D. van Kampen

BeSmart heeft mij geholpen bij het uitstippelen van een beleggingsstrategie. Hierbij besteden ze veel aandacht aan de individuele wensen en het fiscale plaatje als prive-persoon en uiteraard... BeSmart heeft mij geholpen bij het uitstippelen van een beleggingsstrategie. Hierbij besteden ze veel aandacht aan de individuele wensen en het fiscale plaatje als prive-persoon en uiteraard zakelijk.

Dit bedrijf doet wat het beloofd. Deskundig en goed te bereiken bij vragen e.d.

Al jaren een goede ervaringen. Eerst van de Beleggingsassistent, nu bij BeSmart. Een zeer duidelijk verhaal.

Be@Bizz

Via mijn man komt betrouwbaar over

Cotoni BV / Cees van Nugteren

Prettige korte lijnen en snelle reactietijd bij vragen. Heldere beleggingsfilosofie en duidelijk over kosten.

Mark Denneboom

Mijn ervaringen en resultaten met BeSmart zijn alleen maar positief. Contact is altijd prima, beleggingsresultaten zijn goed en als besproken

Dr. H.J. Bak/PVGL BV

De manier van beleggen (ETF's) en aanpak beviel mij erg goed evenals prettige contact en goede voorlichting

Oostveen. F.G.

Ik ben via de beleggingsassistent, Maarten Kramers, bij be smart beland.