BeSmart

Onno Hoogendonk

Persoonlijke benadering. Je vertrouwd niet zomaar een stuk financieel vermogen toe aan een bedrijf (en meer nog de persoon). Dit vertrouwen moet gekweekt worden, is zeer persoonlijk en gaat in... Persoonlijke benadering. Je vertrouwd niet zomaar een stuk financieel vermogen toe aan een bedrijf (en meer nog de persoon). Dit vertrouwen moet gekweekt worden, is zeer persoonlijk en gaat in stapjes. De niet overhaaste duidelijke aanpak sprak mij hierin aan. Duidelijke keuzes in portefeuille met minimalisering van van aan en verkopen ter beperking van kosten en dus rendement.
Belangrijk is echter wel op tijd winst te nemen op een fonds en tijdig in te spelen op verandering mondiaal waarop soms toch een portefeuille moet worden aangepast. Dit is een professie van het bedrijf waar ik als klant op mag rekenen. Zelf ben ik daar niet mee bezig (t.g.v. andere prioriteiten) echter communicatie hieromtrent is wel belangrijk.
Software die inzicht geeft in de portefeuille was in beginsel onvoldoende, laatste jaren is dit verbeterd.
Het periodiek geschreven algemene tekstje over de ontwikkelingen in de markt is ook een goede aanvulling.

Porter Holding

Prettig persoonlijk contact. Niet opdringerig en terzake kundig.

egmea

Ik wilde gaan beleggen in trackers door de positieve berichten in de media, mn tav 'lage' kosten

Louter positieve ervaringen, goedd communicatie en grote betrokkenheid bij de klant.

J.C.Kloppenburg

ABNAmro bleek niets vr mij te doen --> adviseur gezocht: De Beleggingsadviseur: Optimix genomen, maar, na overneming dr Handelsbanken, bleek dat H de kleinere portefeuilles wilde afstoten --> met... ABNAmro bleek niets vr mij te doen --> adviseur gezocht: De Beleggingsadviseur: Optimix genomen, maar, na overneming dr Handelsbanken, bleek dat H de kleinere portefeuilles wilde afstoten --> met switch van De B. meegegaan. Goede info voorziening, vooraf en daarna. Klein aantal medewerkenden = persoonlijke betrokkenheid beter.

Dave Rijntjes

De ervaring is goed tot zeer goed over een periode van over 5 jaar

C.A. Paulusma

Mijn vrouw en ik hadden hierbij een goed gevoel. Via een vriend had ik ioede berichten over dit bedrijf gehoord. Het eerste contact met de heer Koster verliep goed in een prettige sfeer.
Mijn vrouw en ik hadden hierbij een goed gevoel.
De werkwijze van BeSmart is transparant en eventuele veranderingen hierin duidelijk aangegeven.

Wiel Holding Spakenburg BV

Ik heb besloten voor uw bedrijf te kiezen, toen ik wat info opvroeg en u als eerste reageerde. Een afspraak werd gemaakt en het klikte tussen uw contactpersoon en mij. Wat mij aansprak was de... Ik heb besloten voor uw bedrijf te kiezen, toen ik wat info opvroeg en u als eerste reageerde. Een afspraak werd gemaakt en het klikte tussen uw contactpersoon en mij. Wat mij aansprak was de wereldwijze beleggingen door middel van de moderne mogelijkheden.
Vervolgens heb ik een aantal stukken ondertekend en begon het.
Ik ervaar de huidige dienstverlening als bijzonder positief. Wanneer er zaken moeten veranderen wordt ik daar bijtijds van op de hoogte gesteld. Mijn vertrouwen is niet beschaamd.

Michel Jurgens

Deskundige en tranparante werkwijze