Tineke van Melick

Was voor mij eerste keer en alles kwam uiteindelijk goed!

Beste Tineke,
Goed te horen dat je tevreden bent over je eerste bestelling bij beslist.nl. En wij waarderen dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten.
Met vriendelijke...
Beste Tineke,
Team Beslist.nl

Frank Cuss

Na bemiddeling van beslist.nl is de levering alsnog goed afgehandeld
De website heeft binnen een week de levering uitgevoerd
Mijn dank hiervoor 👍

Henk

Nadat bleek dat het onderdeel dat ik besteld had niet meer voorradig was heb ik mijn geld keurig terug gekregen.

Nancy Ticheler

Helemaal blij, met 5 werkdagen had ik mijn pakketje ook binnen.

Beste Nancy,
Bedankt dat je moeite genomen hebt genomen om deze positieve review te schrijven.
Team Beslist.nl

Jeanny Janssens

Onmiddelijk reactie gehad om mij verder te helpen.

Beste klant,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven.

Lagarde geen bedrijf

Alleen de levering duurt erg lang maar ik heb het wel binnen gekregen nog niet uitproberen

Beste klant,
Goed te horen dat de bestelling na een lange levertijd toch is aangekomen. Hopelijk bevalt het product na uitproberen. Mochten er toch problemen zijn kan je contact opnemen met de webshop waar je hebt besteld. Mocht je er met de webshop niet uitkomen dan kan je mailen naar klantenservice@beslist.nl.

Nvt

Beste klant,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven.

Marck van der Weerden

Besteld, betaald en niks ontvangen. Na 9 mailtjes ontvangen en gebeld te hebben en met het domme antwoord van, Ja het is wel geleverd door Post.nl sluit ik deze zaak af. Na al ruim 2 uur met een... Besteld, betaald en niks ontvangen. Na 9 mailtjes ontvangen en gebeld te hebben en met het domme antwoord van, Ja het is wel geleverd door Post.nl sluit ik deze zaak af. Na al ruim 2 uur met een bestelling bezig te zijn geweest om je gelijk te halen dat het niet geleverd is mogen jullie het bedrag van het bestelde product houden. Stort het bedrag maar op GIRO 555. Een ding wilde ik nog wel kwijt, gelukkig ga ik beter met mijn klanten om.

Monteny

Slecht doordat ik een cijfercode heb ontvangen terwijl ik voor ophalen bij DHL een QRcode nodig heb!!