Gerrit Schipper

Ik, Gerrit Schipper ben buiten gewoon verrast over de wijze en de snelheid waarmee ik de bestelling heb ontvangen. Nogmaals mijn hartelijke dank!

Artikel besteld en snel geleverd, echter had ik onjuist artikel besteld en dit via site van Directsale nu al 2x gemeld echter nog steeds geen geen reactie terug na 3 dagen.

Marco Severens

Een kabel gekocht voor het opladen van de Surface bij telecom2day. Deze binnen een dag ontvangen echter het bleek dat het opladen niet mogelijk was. Wellicht een defect aan de kabel. De webshop... Een kabel gekocht voor het opladen van de Surface bij telecom2day. Deze binnen een dag ontvangen echter het bleek dat het opladen niet mogelijk was. Wellicht een defect aan de kabel. De webshop proberen te bellen meerdere dagen achter elkaar. Kreeg alleen een bandje te horen dat ik de eerstvolgende in de wachtrij was. Na 1.5 uur maar op gehangen. Geprobeerd via mail. Probleem uitgelegd. Kreeg alleen als reactie of ik het geld terug wilde of een vervangend product. Aangegeven dat ik graag een vervangend product wilde ontvangen en alle gegevens aangeleverd van mijn surface. Daarna niets meer vernomen.

Rademacher

Geen klacht over de snelheid van leveren. Wel jammer dat L maat valt als een XL maat. Retourzending waren kosten voor mij. Hopende de maat M snel te ontvangen tot zover tevreden .

A.J. Voskuilen

Moet volle pond bezorgkosten betalen en pakketje lag in de brievenbus. Betaalde dus € 5,00 te veel.