Veri van Lieshout

Prettig en proffesioneel

Van Slooten

Juridisch advies bij onverwacht (deeltijd)ontslag.

Juridisch advies bij onverwacht (deeltijd)ontslag.

Ik ben door de heer Tol echt in bescherming genomen. In een periode van 2+ maanden waarbinnen de situatie meermaals veranderde door wispelturigheid van ex-werkgever heb ik telkens adequaat en sterk juridisch onderbouwd advies/ondersteuning gekregen. Ikzelf had nooit gedacht dat het eindresultaat ook echt is geworden, waar ik alleen maar op durfde te hopen. De heer Tol heeft zich 101% ingezet voor mijn rechten als cliënt in mijn specifieke (niet alledaagse) casus en mijn belangen met vol vertrouwen behartigd. Enorm content met de uitkomst.

A.Van den Berg

De professionaliteit en kennis van Dhr.Tol is ontzettend groot.
Dhr.Tol is niet alleen een jurist maar ook een coach en ondersteuner wanneer je geen uitweg meer weet.
Dankzij zijn kennis...
De professionaliteit en kennis van Dhr.Tol is ontzettend groot.
Dankzij zijn kennis en professionaliteit heb ik meer bereikt dat ik zelf wenste.

N.v.t. (ik ben een privépersoon)

De heer Tol heeft mij goed en professioneel geholpen en ik ben zeer tevreden met het resultaat. Hij was vrijwel altijd goed en snel bereikbaar, wat ik heel erg miste bij DAS Rechtsbijstand, waar ik... De heer Tol heeft mij goed en professioneel geholpen en ik ben zeer tevreden met het resultaat. Hij was vrijwel altijd goed en snel bereikbaar, wat ik heel erg miste bij DAS Rechtsbijstand, waar ik aanvankelijk hulp had gezocht.

Jelmer Pott

Deskundig en persoonlijk

J. Zegeling

Bert is zeer deskundig en heeft ook de onderhandelingen perfect gedaan en daarbij mij tot in de rechtszaal bijgestaan voor het juiste resultaat voor een VSO.
Daarnaast gaf hij mij met...
Daarnaast gaf hij mij met betrekking tot middelling inkomens en zeer waardevol advies.
Ik kan Bert Tol iedereen aanbevelen!

Christian

Snelle en duidelijke communicatie. Veel kennis en kunde

Harald Ten Thij

Positief

Engelen

Bert Tol werkt snel, accuraat en geeft rationeel advies.

Robbert

Snelle, goede en duidelijke communicatie. Bert heeft geholpen bij de onderhandelingen met mijn werkgever m.bt. een vaststellingsovereenkomst (VSO)