Wuestman

Bert heb ik ervaren als een professional met veel kennis van zaken en een prettige manier van omgang.

Teun bagerman

Bert tol is een makelijke en goede man

Jeroen Brittijn Winterswijk

Uitstekend, op korte termijn te woord gestaan.

Gerdo wenting

Zeer professioneel en kundig advies

Rita van der Pol

Professioneel, realistisch, kent de risico’s voor de klant en anticipeert daarop adequaat.
Door Corona verliep de communicatie online hetgeen ik als onprettig ervaren heb, maar die oorzaak ligt niet bij de jurist.
Ik kreeg hele duidelijke adviezen ook na het tekenen van het VSO. Adviezen waar ik echt verder mee kan.
Soms had het mijn voorkeur harder op te treden maar begrijp dat dat niet altijd realistisch was. Mijn burn-out maakte dat ik niet altijd helder had wat er van mij verwacht werd. Vanuit de communicatie van het bureau was dat vast helder gecommuniceerd maar voor een leek was de materie soms lastig te begrijpen.
De te doorlopen stappen en gevolgen daarvan zijn vrij complex en daar deden online gesprekken geen goed aan.

Deskundig, zakelijk, zeer redelijk uurtarief, staat voor de zaak en de mens daarachter

Richard

Zeer kundig. Fijn dat alle afstemming je uit handen wordt genomen.

Bennie Mulder

Zeer goed geholpen

Particuler

Ten tweede male hebben hebben wij er voor gekozen om Bert Tol in te schakelen om een arbeidsgeschil voor ons op te lossen. Wederom hebben wij ons verbaast over de diepgaande kennis en duidelijke... Ten tweede male hebben hebben wij er voor gekozen om Bert Tol in te schakelen om een arbeidsgeschil voor ons op te lossen. Wederom hebben wij ons verbaast over de diepgaande kennis en duidelijke aanpak van de heer Tol! Het zal u dan ook niet verbazen dat wij Bert Tol aan een ieder aanraden die arbeid juridische ondersteuning nodig heeft.

Fam. Van Beem

Minke Velthuis

Meneer Tol heeft mij erg goed geholpen bij het ziekteproces en eindovereenkomst met mijn werk. Hij weet precies wat je rechten zijn en communiceert dit ook naar de werkgever. Ik ben erg blij dat hij... Meneer Tol heeft mij erg goed geholpen bij het ziekteproces en eindovereenkomst met mijn werk. Hij weet precies wat je rechten zijn en communiceert dit ook naar de werkgever. Ik ben erg blij dat hij mij hielp in dit proces, omdat ik zelf geen weet heb van mij rechten en dit niet zou durven communiceren naar mijn werkgever. Extra pluspunt, hij neemt na een tijdje weer even contact op hoe de zaken nu staan.