Bijzonder goed bijgestaan. Prettig en zakelijk en met een goede uitkomst.

R. Tingen

Super! Bert heeft me goed geholpen met het hele proces!

Prettig , zeer goed , aansluiten op de hulpvraag, op gemaakt stellen, vertrek punt is vanuit waar cliënt op dat moment staat en als richting aangeef . Conclusie een zeer prettig samenwerking en... Prettig , zeer goed , aansluiten op de hulpvraag, op gemaakt stellen, vertrek punt is vanuit waar cliënt op dat moment staat en als richting aangeef . Conclusie een zeer prettig samenwerking en tevredenheid over resultaat...

Prettige samenwerking met Bert Tol. Groot empathisch vermogen in de gesprekken, gevolgd door een duidelijk plan. Snelle reacties en een succesvol eindresultaat. Kortom: een aanrader!

Dhr. Tol heeft mij bijgestaan bij VSO

Aletta & John

In Bert Tol hebben wij een zeer gedreven en betrokken partner gevonden aangaande onze arbeidsrecht zaken. Zeer zeker een aanrader!
Aletta & John

Klaas Jurjens

Duidelijk, no nonsense

P de ruijter

Erg goed voelde me echt geholpen

Ben Spaan

Ik ben erg tevreden met de manier waarop ik door Bert ben begeleid. Een en ander was helder en merkte dat ik voor mijn gevoel de dingen los kon laten en over kon laten aan Bert. Het was voor mij... Ik ben erg tevreden met de manier waarop ik door Bert ben begeleid. Een en ander was helder en merkte dat ik voor mijn gevoel de dingen los kon laten en over kon laten aan Bert. Het was voor mij emotioneel een heftige periode. Het was fijn om zaken aan Bert over te kunnen laten en weten dat het in vaardige handen was.

Black Blekxtoon

Ik heb de ondersteuning en deskundigheid als prettig ervaren en realiseer mij, dat juridische bijstand noodzakelijk is om in dit soort situaties emotie en ratio in balans te brengen. Bert Tol heeft... Ik heb de ondersteuning en deskundigheid als prettig ervaren en realiseer mij, dat juridische bijstand noodzakelijk is om in dit soort situaties emotie en ratio in balans te brengen. Bert Tol heeft dit prima gedaan, want ik ben wel van de emotie😉.”