J.H

Vakkundig en accuraat

M.C.A.Riemens

In een moeilijke periode op mijn werk, heb ik Bert als deskundig ervaren, begrip voor de nare situatie en in die actief optreden, zodat ik mij veel minder zorgen hoefde te maken. Er werd voor mij... In een moeilijke periode op mijn werk, heb ik Bert als deskundig ervaren, begrip voor de nare situatie en in die actief optreden, zodat ik mij veel minder zorgen hoefde te maken. Er werd voor mij gecommuniceerd en gehandeld.
Uiteindelijk met een voor mij goed resultaat.

M.S.T. Roos

Mr. Bert Tol heeft mij bijgestaan in een conflict met mijn werkgever. Door zijn vastberadenheid, zijn kalmte en doortastendheid, is er uiteindelijk een oplossing gekomen.

Ik heb Bert...

Ik heb Bert als persoon leren kennen als iemand, transparant is, oprecht geïnteresseerd is en ook over rand en
bijzaken meedenkt.
vend en meedenken

Toon Hagen,muziek

Mijn ervaringen zijn positief en met name ook het vermogen zich in te leven in een vak wat naast een zakelijke kant ook op gevoelsniveau veel communiceert.

Na enkele oriënterende gesprekken met mijn leidinggevende over eventueel vervroegde pensionering of andere denkbare constructies, had ik behoefte aan onafhankelijk advies en inhoudelijke steun. Dat... Na enkele oriënterende gesprekken met mijn leidinggevende over eventueel vervroegde pensionering of andere denkbare constructies, had ik behoefte aan onafhankelijk advies en inhoudelijke steun. Dat heb ik gevonden door contact op te nemen met Mr. Bert Tol. Hij heeft mij op een heel prettige wijze ondersteund, met een eindresultaat naar volle tevredenheid. Prettig contact, deskundig, betrouwbaar, alert.

A. Weges

Kundig, no-nonsense

Klaas ter Veen

Mijn directeur drong aan op het ondertekenen van een beëindigingsovereenkomst. Ik wilde liever door werken. Bert heeft ons zeer professioneel bijgestaan en van adequaat en deskundig advies voorzien.

v Olst

Duidelijk, heldere en transparante dienstverlening.

Mijn ervaring is positief. Er werd snel contact gelegd, er wordt goed geluisterd en meegedacht.

Henk

Uiterst bekwaam, kundig en professioneel met een prettige samenwerking.