Lydia

Een aanrader voor in tijden wanneer het je alleen even niet lukt. De kennis en ervaring, het snelle schakelen en de kalmte maken voor mij dat ik goed terug kijk op de samenwerking en het resultaat.

Odink

Bert is een serieuze en plezierig persoon, met kennis van zaken. Begrijpt inhoud en weet hoofdzaken van bijzaken te onderscheiden, maar vergeet niets.

Frank Troost

Bert is een betrokken en vooral ervaren, deskundige en vaardige jurist met soms een ongedachte weg naar de oplossing.

Robert

Snel geholpen wat in potentie tot een arbeidsconflict zou kunnen leiden met mijn voormalige werkgever.

J. Schippers

Mr. Bert is t.a.t. geïnteresseerd en betrokken. Wil altijd meedenken en zijn expertise is hoog. Bert is integer, eerlijk, open en duidelijk. Prima vakman die ik zeker (pas nog gedaan bij iemand) zal... Mr. Bert is t.a.t. geïnteresseerd en betrokken. Wil altijd meedenken en zijn expertise is hoog. Bert is integer, eerlijk, open en duidelijk. Prima vakman die ik zeker (pas nog gedaan bij iemand) zal aanbevelen.
Van Bert Tol Arbeidsrechtbureau wordt je BETER!

Prive

De hr Bert Tol is een betrokken partner aangaande de procedure in Arbeidrecht zaken.

Oplossing gericht denken, directief handelen is niet vreemd voor hem. Prettig in de omgang . Laat je graag relativeren.

Kortom:
Een professioneel en coach waar je graag mee samenwerkt.
Ik ben blij dat de hr Bert Tol mij heel goed heeft ondersteund.
Hierdoor is mijn proces tot een een heel mooi eindresultaat gekomen. Beter dan ik zelf had kunnen bereiken!

Advies:
Bij twijfel niet links inhalen, maar Bert Tol direct inschakelen!

Maria

Zeer goed. Bert denkt met je mee en heeft duidelijk veel ervaring.

N. Blokker

Prima, duidelijk, vlot en prettig. Het ging allemaal heel snel en in goed overleg.

Automotive Case

Bert Tol is een gedegen jurist en is een professional op het gebied van arbeidsrecht en geeft de juiste aanpak in complexe juridische zaken.