Zolstem

Snelle reactie, goede communicatie

Klaver

Ondersteuning bij een arbeidsrechtelijk vraagstuk

Goed advies. Prettige communicatie.

J. Norder

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van Bert Tol Arbeidsrecht. Bert Tol is zeer deskundig en prettig in de omgang. De contactmomenten gedurende het traject waren constructief, snel en... Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van Bert Tol Arbeidsrecht. Bert Tol is zeer deskundig en prettig in de omgang. De contactmomenten gedurende het traject waren constructief, snel en concreet.
Ik ben blij dat ik gebruik heb gemaakt van de diensten van Bert.

Stefanie Wassink

Ik had begin dit jaar een arbeidsconflict ivm een ontslagsituatie. Niemand in mijn omgeving was deskundig genoeg om mij echt goed juridisch te helpen maar toen kreeg ik van een familielid de website... Ik had begin dit jaar een arbeidsconflict ivm een ontslagsituatie. Niemand in mijn omgeving was deskundig genoeg om mij echt goed juridisch te helpen maar toen kreeg ik van een familielid de website van Bert Tol door en ik heb hem gelijk ingeschakeld. Gelukkig heeft hij mij zeer goed kunnen helpen.

Gerald Merkus, Global HR Manager Visscher-Caravelle

Al meer dan 10 jaar werken wij samen met Bert Tol Bureau Arbeidsrecht. Voor ons de ideale partner op het gebied van arbeidsrecht en juridisch advies.
In de loop der jaren heeft Bert Tol ons...
In de loop der jaren heeft Bert Tol ons bij meerdere zaken geadviseerd en ondersteund en dat naar volle tevredenheid. Integriteit, flexibiliteit, kennis van zaken en een hands-on mentaliteit zijn de kenmerken die wij als organisatie waarderen in Bert Tol Bureau Arbeidsrecht.

Sandra

Ik heb veel aan Bert Tol gehad. Hij heeft gezorgd dat ik een goede afwerking hebt gehad bij mijn ontslag van wederzijds goed vinden. Hij is deskundig, snel in reageren en een prettig persoon.,... Ik heb veel aan Bert Tol gehad. Hij heeft gezorgd dat ik een goede afwerking hebt gehad bij mijn ontslag van wederzijds goed vinden. Hij is deskundig, snel in reageren en een prettig persoon., luistert echt naar je. Ik voelde me al snel bij hem op mijn gemak om echt mijn verhaal te doen.

Zeer professioneel en vriendelijk!

Prettige rustige benadering van het probleem.
Zelf had ik meer actie verwacht omdat er geen dossier aanwezig was.
Maar ja ik ben geen jurist en ga er vanuit gegaan dat de jurist het...
Prettige rustige benadering van het probleem.
Zelf had ik meer actie verwacht omdat er geen dossier aanwezig was.
Maar ja ik ben geen jurist en ga er vanuit gegaan dat de jurist het goed kan inschatten hoe en wat,
Het budget voor jurist is te krap meegenomen in de vaststellingsovereenkomst. Zelf nog wat moeten betalen en voor wat nu nog niet goed loopt ga ik niet opnieuw contact opnemen met de jurist.

Ginny Meulman / Frion

Er kon al vrij snel een afspraak ingepland worden.
Er kon al vrij snel een afspraak ingepland worden.
Er werd goed naar mij geluisterd en ik werd zeer serieus genomen. En ik werd blij dat ik er zelf buiten kon blijven. De Heer Bert Tol nam de casus van mij over en had contact met mijn werkgever. De terugkoppeling en communicatie met de dhr Tol verliep vlot en soepel. Ook kreeg ik informatie hoe verder, WW, Fiscaal advies etc.