Arnold de Boer

Erg prettig contact en het gevoel dat mijn zaak in goede handen was

F. Troost

Uitstekende, zeer deskundige en begripvolle advisering en begeleiding in mijn ontslagzaak

C. Arkema

Prettig geholpen, vakkundige informatie, communicatie helder (ook voor een leek), en ook nog succesvolle uitkomst

Margriet Stel

Zeer deskundig en prettig

xx

Heldere communicatie, kundig, snelle reactie

Erwin Kaal

Ik heb het advies van Bert als zeer positief ervaren. Niet alleen op juridisch vlak. Bert was in staat om zeer snel mijn situatie en mij als persoon in te schatten en daarop te anticiperen. Uit... Ik heb het advies van Bert als zeer positief ervaren. Niet alleen op juridisch vlak. Bert was in staat om zeer snel mijn situatie en mij als persoon in te schatten en daarop te anticiperen. Uit alles blijkt dat Bert zeer ervaren en kundig is.

Mark Uringa

Ik heb Bert als zeer prettig ervaren. Snel en duidelijk in communicatie. Zo konden we elke keer goed schakelen.

I.H.J. Hengefeld, tandarts

Ik heb degelijk, 'to-the-point' advies gekregen m.b.t. het geschil dat ik had met mijn opdrachtgever. Dankzij Bert heb ik de schadevergoeding gekregen waar ik recht op had!

Gerard Roepers

Deskundig advies in een turbulente tijd en fijne communicatie!

Gebke Derks-Dijkstra

De heer Tol werd mij aangeraden door een vriendin.
Hij is professioneel, correct en accuraat en steeds op de hoogte van de laatste ontwikkelingen m.b.t. zijn expertise gebied.
Zie ook...
De heer Tol werd mij aangeraden door een vriendin.
Zie ook hun website!
Ik werd en voelde mij serieus genomen door hem. De heer Tol heeft mijn zaak tot een goed eindresultaat gebracht! Mede in mijn zaak en in de daarna ontstane coronatijd waren er beste hobbels te nemen.
Hij brengt rust in onrust en emotie en schept duidelijkheid bij onduidelijkheid. Ook reageerde de heer Tol snel op mijn vragen en bij veranderende omstandigheden hielp hij mij zicht houden.
Heldere en duidelijke gespecifieerde facturen.
Samen met zijn vrouw een pracht team en fijne mensen!