Ruth van der Worp

Uiterst professioneel.

Het helpt je om los te komen en afstand te nemen van de situatie waarin je zit. Het geeft een stuk rust dat de werkzaamheden je uit handen worden genomen.

Irma Dijkman

Zeer prettig

Lotterman

Als iemand die recht in het gezicht zegt waar het op staat ,iemand die verstand heeft van ze werk.zeer tevreden

Martin Flokstra

Bert Tol heeft mij uitstekend ondersteund bij het afronden van mijn dienstverband, toen mijn functie verviel vanwege een reorganisatie. Bert is deskundig, professioneel, flexibel, snel, doortastend... Bert Tol heeft mij uitstekend ondersteund bij het afronden van mijn dienstverband, toen mijn functie verviel vanwege een reorganisatie. Bert is deskundig, professioneel, flexibel, snel, doortastend en een luistert bovendien goed. Ik vond het vooral fijn dat we samen op konden trekken in het traject. Hij spant zich echt in voor een zo goed mogelijk resultaat.

K. Van Beek

- Kundig advies
- korte lijnen,
- prettige gesprekken
- goede bereikbaarheid

W. Posma

Erg fijne ondersteuning, vlot contact, betrouwbaar. Bert denkt mee voor het behalen van het beste resultaat. Ik voel mij goed geholpen.

Fenny Siemerink

Ervaring goed wel vind ik persoonlijke communicatie contact fijner als via de mail.
Dit om misverstanden te voorkomen.

During

Meneer Tol heeft me op een prettige manier begeleid. Hij is rustig en kundig. Ook als de zaak ingewikkeld of spannend werd, kon hij het rustig uitleggen en de onrust bij me wegnemen.