Bergnet

Was de medewerker kundig?
9.8/10
Was de hulp naar tevredenheid?
Was het voertuig netjes?
Was de aanrijtijd acceptabel?
Was de medewerker beleefd?

Geweldig.

BERT kon me eerst niet vinden omdat de weg nog erg nieuw was en de navigatie daarvan in de war raakte maar belde me gewoon op en samen kwamen we achter mijn juiste locatie.

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Aardige werknemer, gezellige praatjes tijdens het afslepen. Direct de auto afgeleverd bij de garage en mij daarna nog thuis afgeleverd ook.

Zo door blijven gaan!

Trudy de Boer

Uitstekend.

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

de medewerker stelde de juiste vragen en gaf ons goed advies. Hij dacht met ons mee. Op het depot kregen we een kopje koffie aangeboden.

Uitstekende vriendelijke service

Gert-Jan

Zeer vriendelijk en deskundig. Wat fijn om een medewerker van Bergnet met empathie te ontmoeten.

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Zeer behulpzaam en empathisch.

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Ga zo door. Geef Erik Poort een dikke pluim!

R. ter Neuzen

Uitstekend

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Professioneel en kundig personeel.Heel hulpvaardig en meedenkend. Hele scherpe en snelle service en communicatie.

B.Argelo

Perfect

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

snelle aankomst , vriendelijkheid chauffeur, i,v,m geen goede accu aanwezig, is de auto meegenomen naar schepenbergweg
en daar snel van een nieuwe accu voorzien.

blijf zo door gaan

neax

Erg snel ter plaatse na ons ongeval op de A9. Zeer netjes geholpen met het slepen van de beide voertuigen. Vervolgens ook met de uitleg wat de vervolgstappen waren om alles netjes af te ronden.

René den Ouden

Vandaag geholpen door PETER. op de A1 richting Amersfoort. Top gozer. Heeft me uitmuntend geholpen. En veel moeite gedaan om me te helpen. Dank je wel Peter.

Zeer goed

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Geen ik ben goed geholpen.

Willemse

Na een stevige aanrijding vanaf achteren was Bergnet snel ter plaatse. Een vriendelijke afhandeling en berging (incl. hulp bij het invullen van de schadeformulier met de Duitse tegenpartij) en de... Na een stevige aanrijding vanaf achteren was Bergnet snel ter plaatse. Een vriendelijke afhandeling en berging (incl. hulp bij het invullen van de schadeformulier met de Duitse tegenpartij) en de vervangende auto stond al klaar. Met slechts een klein uur vertraging alsnog op de bestemming aangekomen; ongelooflijk!

Vriendelijk, adequaat, duidelijk

Zeer vriendelijke en professioneel.
Medewerkers vestiging Amsterdam zijn zeer nette mensen.

Klantvriendelijk.

Blijf zo door gaan.