Bergnet

Was de medewerker kundig?
9.8/10
Was de hulp naar tevredenheid?
Was het voertuig netjes?
Was de aanrijtijd acceptabel?
Was de medewerker beleefd?

Yilmaz

Medewerker Frank heeft mij goed geholpen. Een man die zijn werk met plezier en uiteraard professioneel uitvoert! Dikke duim voor Frank. Ik ben je erg dankbaar.

N.v.t.

Alexandra

Echt meer dan prima geholpen en weer op weg geholpen. Compliment naar jullie medewerker Robert.

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

per toeval snel aanwezig, maar heel duidelijk en vriendelijk in de dienstverlening

na

Carole Oudman

Heel goed!!

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Ik werd door deze medewerker heel vriendelijk en kundig geholpen.

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Dat de hulpdienst wat sneller komt.

Battal

Zeer goed!!

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Top Service met name hoe ze zich opstellen tegenover de klant zelf ..zeer nette vakmensen.. ik ben stil komen te staan op een punt waar het gevaarlijk kon zijn , ik ben zo goed en snel geholpen... Top Service met name hoe ze zich opstellen tegenover de klant zelf ..zeer nette vakmensen.. ik ben stil komen te staan op een punt waar het gevaarlijk kon zijn , ik ben zo goed en snel geholpen ❤️
Met name: Frank zo heette de meneer die mij heeft geholpen wil ik nogmaals hierbij hartelijk Bedanken!!!

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Helemaal niets oprecht jullie zijn al een Topbedrijf !!!
Goede mensen hebbe jullie ook in dienst
Hartelijk bedankt!!

Rosa

Super!

Super vriendelijk en behulpzaam

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Frank uit Almere vooral in dienst houden!!

Zahida

Erg goed, ik ben met mijn drie kinderen goed geholpen door de medewerker die ons tot onze huis heeft gebracht. Dacht mee met oplossingen voor mijn beschadigd auto. Heel erg dankbaar voor deze... Erg goed, ik ben met mijn drie kinderen goed geholpen door de medewerker die ons tot onze huis heeft gebracht. Dacht mee met oplossingen voor mijn beschadigd auto. Heel erg dankbaar voor deze fantastische service( ik weet de naam van de meneer niet helaas!)

Zahida Benguesmia

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Het humanistische manier van helpen en mee denken.

Frank Schuurman

Dit zijn de echte helden

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Door Lucas geholpen om de auto op te halen nadat elektra het had opgegeven. Hij liep te maken en was op weg naar weg op de scooter gevallen. En dan door bikkelen. Blijkt dat we beiden bij zelfde... Door Lucas geholpen om de auto op te halen nadat elektra het had opgegeven. Hij liep te maken en was op weg naar weg op de scooter gevallen. En dan door bikkelen. Blijkt dat we beiden bij zelfde defensie onderdeel hebben gezeten. Mooie avond waarbij BergNet een stabiele club is die wel presteert. Allianz, Kia Nederland en DirectLease zaten lekker te pitten. BergNet deed het fysieke werk , op tijd, kundig en professioneel.

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Dit soort kanjers blijven aannemen

Marnix Vlaar

Uitzonderlijk

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

super goed gehlopen door Mick! Hij was super kundig en vriendelijk en ik ben erg tevreden met de service!

niks

Denise kukupessy

Berger was binnen 15 minuten ter plaatse. Berger Jordy heeft ons heel goed geholpen, is heel aardig en vriendelijk.

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Geduldig en Jordy dacht met ons mee naar het vinden van de beste oplossing

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Niks, dienstverlening was heel goed

Tessa Spruijt

Hele goede en snelle service

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Meedenkend en klantvriendelijk. Veel expertise en snelle service

Blijf zo doorgaan!