Bergnet

Was de medewerker kundig?
9.8/10
Was de hulp naar tevredenheid?
Was het voertuig netjes?
Was de aanrijtijd acceptabel?
Was de medewerker beleefd?

Lisa

Superservice!

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Heel snel ter plaatse, hartelijk, meedenkend.

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Het zou nog prettig zijn als er een lijst zou zijn met garages die jullie aanraden, bijv. op basis van ervaring van klanten.

A kara

Geholpen door Frank. Dat is een topper eerste klas. Heeft mij enorm geholpen met een leenauto en over mijn eigen auto deskundig en eerlijk advies gegeven. Bergnet mag trots zijn op zo een medewerker!

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Het was zeer aangenaam, vlot en professioneel

Meer mensen als Frank aannemen

Atilla Erbas/ Ismail Erbas

Geholpen door Frank. Een enorme vriendelijke, behulpzame en vlotte medewerking. Dit noem ik 100% service!!

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Alles werd duidelijk uitgelegd.

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Geen aanmerking. Alles liep vlot.

Bergnet

Evert-Jan we zijn fan! Met een dikke glimlach heeft hij ons super snel geholpen. Ons bootje met trailer werd veilig van de snelweg getakeld en Evert-Jan dacht goed mee, zodat we toch weer richting... Evert-Jan we zijn fan! Met een dikke glimlach heeft hij ons super snel geholpen. Ons bootje met trailer werd veilig van de snelweg getakeld en Evert-Jan dacht goed mee, zodat we toch weer richting het ruime sop konden :)

Goed humeur

Niks

Vd Laan

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Na meer dan een uur telefonisch bezig geweest te zijn om hulp te krijgen van Honda Assistense, ik had lekke band snachts twaalf uur na werk. Maar Dennis Kok van bergnet was er met 20 min.
Heel...
Heel behulpzaam erg vriendelijk. Stelde mij gerust dat ik veilig thuis zou komen.
Nogmaals bedankt Dennis.

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Misschien als iemand lang moet wachten door bijvoorbeeld mijn omstandigheden thermoskannetje koffie šŸ˜

Agnes Gerritsen

Uitstekende en adequate hulp

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Superaardige en kundige hulp door Arend Jan. De monteur was zelfs blij dat hij de auto niet hoefde te slepen, maar zelf het euvel (tijdelijk)kon repareren. Enthousiast, grappig en beleefde monteur.

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Alleen de aanrijtijd wat verkorten, maar ik vond het geen probleem omdat ik op een rustig terrein stond.

Leonie oorschot

Uitstekend. Goeie gast die Frank

Uitstekend

Niks hoor

Aleike Abbink

Heel goed, we werden direct gerust gesteld, en prima voort geholpen

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

aardige vent, Evert-Jan stelde ons gerust dat t goed kwam.

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

wat mij betreft was t prima zo

Marcel de Jong

Frank was zeer vriendelijk en behulpzaam

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Ondanks drukte zeer snel ter plaatse

Zo doorgaan :-)

Mijke

Ik ben vandaag fantastisch geholpen door Frank. Stond langs de A2 met een oververhitte motor/te weinig koelvloeistof. Frank heeft me naar een tankstation gebracht en zelfs mijn auto nagekeken en het... Ik ben vandaag fantastisch geholpen door Frank. Stond langs de A2 met een oververhitte motor/te weinig koelvloeistof. Frank heeft me naar een tankstation gebracht en zelfs mijn auto nagekeken en het probleem opgelost. ANWB hoefde hierdoor niet meer te komen. Betere hulp kan ik me niet bedenken! Heel veel dank Frank!

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Snelle service en Frank leverde zelfs hulp die buiten zijn takenpakket valt.

Niets