Bergnet

Was de medewerker kundig?
9.8/10
Was de hulp naar tevredenheid?
Was het voertuig netjes?
Was de aanrijtijd acceptabel?
Was de medewerker beleefd?

Suus

Niks is al goed

Yanni Tamanzayi

Uitstekend

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Erg fijn. Stond in de regen met schrik en werd goed opgevangen. Daarna thuisgebracht en goed geholpen met vragen die ik nog had, Erik is echt een topper!

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Mijn schade ook nog betalen ;)

Daniel

Geweldige dienstverlening! Ik ben een monteur bij Feenstra. Op 27 oktober rond kwart voor 4 stond ik langs de weg met een lekke band van mijn bedrijfswagen te bellen. Ik keek achtermij om en er was... Geweldige dienstverlening! Ik ben een monteur bij Feenstra. Op 27 oktober rond kwart voor 4 stond ik langs de weg met een lekke band van mijn bedrijfswagen te bellen. Ik keek achtermij om en er was iemand van Bergnet gestopt om mij. Hij had geen dienst en was eigenlijk onderweg naar huis maar hij wilde mij graag helpen, een andere route nemen en mij naar een veilige plek brengen. Als je dit leest, echt super bedankt je bent echt top!!

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

De eerlijkheid, vriendelijkheid en dienstbaarheid van de medewerker zelfs NA zijn werktijd! Hij hielp mij ook de locatie door te geven en mij op een veilige plek te brengen!

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Niets, alles was echt geweldig!

Luc Sunter

Perfect geholpen. Hoewel het iets simpels was (lekke band) blijkt hoeveel er komt kijken om veilig op een trailer te komen op een snelweg-afrit. Als RWS niet de weg afkruist en alleen 70 km aangeeft... Perfect geholpen. Hoewel het iets simpels was (lekke band) blijkt hoeveel er komt kijken om veilig op een trailer te komen op een snelweg-afrit. Als RWS niet de weg afkruist en alleen 70 km aangeeft blijkt weer hoe weinig automobilisten rekening houden met gestrande medeweggebruikers. Het is dan prettig een ervaren en steeds rustig blijvende Bergnet-medewerker te treffen die ook nog even helpt om de sanitaire nood op te lossen via een extra tussenstop bij een benzinepomp. Hulde, deze dienstverlening met het centraal stellen van de klant.

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Algehele indruk, met medewerkers die het naar de zin lijken te hebben.

Niets

Eva

Erg prettig, Dennis (achternaam Kok, vestiging Amsterdam Zuid Oost) heeft me onwijs goed geholpen met het weghalen van de auto en het bellen van de leasemaatschappij. Ik heb nog nooit pech gehad met... Erg prettig, Dennis (achternaam Kok, vestiging Amsterdam Zuid Oost) heeft me onwijs goed geholpen met het weghalen van de auto en het bellen van de leasemaatschappij. Ik heb nog nooit pech gehad met auto's dus dat was meer dan welkom!

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

De kundigheid van de medewerkers, de snelheid van de service en de vriendelijkheid van begin tot eind

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Beter communiceren wanneer de auto verder gemaakt wordt en wat de consequenties zijn. Ik heb nu geen idee wat ik met mijn auto moet doen (ik ben ook afhankelijk van mijn leasemaatschappij, dus dat... Beter communiceren wanneer de auto verder gemaakt wordt en wat de consequenties zijn. Ik heb nu geen idee wat ik met mijn auto moet doen (ik ben ook afhankelijk van mijn leasemaatschappij, dus dat scheelt ook wel iets hoor)

M.Mark

Vriendelijke centraliste en vriendelijke behulpzame chauffeur

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Meedenkend en oplossings gericht en vriendelijk

Is goed

Ingrid

Geweldig, ik ben tevreden!

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

De auto werd secuur nagekeken, monteur was heel vriendelijk.

Zo doorgaan.

Basira

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Auto uit een diepe plas slepen

Pauline Plokker

Geweldig!

Held van de dag!
Held van de dag!
Belangeloos iemand helpen die op gevaarlijk punt met pech op de weg staat! En dat terwijl in 40 minuten tijd 3 (!) politiebusjes gewoon voorbij reden.. Simon Florisson heeft mijn dag helemaal goed gemaakt. Hij reed langs met zijn takelwagen en stopte direct. “Mevrouw, dit is een gevaarlijk punt, u moet hier weg. Ik breng u naar een veilige plek waar u binnen kunt opwarmen, een kop koffie kunt drinken en wachten op hulp.” Zo gezegd, zo gedaan. Fantastisch dat er nog mensen zijn zoals Simon, zouden velen een voorbeeld aan kunnen nemen. Door deze actie, zou ik in de toekomst niet twijfelen om Bergnet te benaderen.

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Niets in mijn ogen, ik ben alleen maar vol lof.