Bergnet

Was de medewerker kundig?
9.8/10
Was de hulp naar tevredenheid?
Was het voertuig netjes?
Was de aanrijtijd acceptabel?
Was de medewerker beleefd?

A vd Breemer

ga zo door

P. van der Wildt

Goede service, informatief, vriendelijk

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

De korte wachttijd, vriendelijkheid, deskundigheid

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Zou het voor nu niet weten

Emmy van den Heuvel

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Afspraak maken via de link middels een sms

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

De medewerker, (noemt zich Pietje pechhulp :-), maakte mijn dag goed met zijn vrolijke stemming en vakkundigheid

Rochella

Prima geholpen! Fijne vent en top monteur.

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

De monteur (Richard) was een hele aardige man en wist wat hij deed. Hij vond het probleem snel en heeft het meteen kunnen oplossen. Voor de zekerheid zijn er nog wat testjes gedaan en toen kon ik... De monteur (Richard) was een hele aardige man en wist wat hij deed. Hij vond het probleem snel en heeft het meteen kunnen oplossen. Voor de zekerheid zijn er nog wat testjes gedaan en toen kon ik mijn weg weer vervolgen.

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Aanrijtijd werd aangegeven op 30minuten maar was 55 minuten. Communicatie kan wat beter.

Job

Matig. Erg onduidelijk in de communicatie waardoor de auto te laat wordt versleept naar een andere locatie.

Klantvriendelijker personeel aannemen

Yellowtail

Goed, snel geholpen. Met een lach.

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Sociaal, adviserend, snel geholpen door Frank

Niets

Sanae Ayi

Top

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Ik wil graag mijn waardering uitspreken voor de uitstekende service die ik heb ontvangen van Michel van de autohulpdienst Bergnet op de A9. Ondanks de schrik van autopech wist hij de situatie... Ik wil graag mijn waardering uitspreken voor de uitstekende service die ik heb ontvangen van Michel van de autohulpdienst Bergnet op de A9. Ondanks de schrik van autopech wist hij de situatie rustig uit te leggen, begeleidde hij me naar hun kantoor en bood zelfs een vriendelijk bakje koffie aan. Zijn professionaliteit en zorgzaamheid maakten een moeilijke situatie draaglijker. Bedankt voor de geweldige service!

Tot nu niks gemerkt

Bos

Super goed en snel

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Snelle reactie. Vriendelijke chauffeur en zelfs zonder administratie hulp heeft hij alles zelf geregekd

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Zorgen dat het systeem werkt en ingelogd is zonder dat hij met remitensupport de leen auto had kunnen regelen

N. Hasirci

Ze waren gelijk ter plekken. Ik heb gelijk de hulp gekregen die ik nodig had. Ze waren zeer geruststellend en duidelijk wat ik wel en niet kon verwachten.

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Behulpzaam, kundig en lief.

Ga zo door.