Bergnet

Was de medewerker kundig?
9.8/10
Was de hulp naar tevredenheid?
Was het voertuig netjes?
Was de aanrijtijd acceptabel?
Was de medewerker beleefd?

A.S.K. Eid

Erg tevreden,

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

de communicatie was goed Ik ben goed op de hoogte gehouden door de chauffeur en de centrale over de aankomsttijd

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Ik heb 2,5 uur gewacht maar ik begreep dat het erg druk was en tussendoor was er nog een spoedgeval

Bart ten Napel

Uitstekende servicemen zeer deskundig personeel

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Wat begon als een nachtmerrie met de auto op de kruising werd helemaal goed gemaakt door jullie medewerker. Davy, je bent een held

Niets

Geen idee

Jacqueline

In 1 woord geweldig!

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Frank heeft mij midden in de nacht zo vreselijk goed geholpen. De service, de uitleg geen minpunt te noemen. Deze man heeft echt passie voor zijn vak, zo mooi om te zien. Ondanks de pech die ik had... Frank heeft mij midden in de nacht zo vreselijk goed geholpen. De service, de uitleg geen minpunt te noemen. Deze man heeft echt passie voor zijn vak, zo mooi om te zien. Ondanks de pech die ik had 's nachts heeft Frank me er doorheen gesleept!

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Helemaal niks, ga zo door!

Robert

Binnen 20 minuten was de berger er al en heeft mij naar de locatie gebracht. Super vriendelijke medewerker.

Snelle service, vriendelijke medewerker

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Heb voor nu geen minpunten

George Jean schiphorst

Ik vindt soms slecht omdat ik geen pechhulp verzekering hebt moet ik gaan betalen een bedrag € 150 euro en daarvoor moest ik mijn bewindvoerder bellen die smorgens van 10 uur tot 13 nog te bereiken... Ik vindt soms slecht omdat ik geen pechhulp verzekering hebt moet ik gaan betalen een bedrag € 150 euro en daarvoor moest ik mijn bewindvoerder bellen die smorgens van 10 uur tot 13 nog te bereiken is na 13 uur haast niet meer moet ik een email bericht sturen en ik krijgt binnen 2 werkdagen pas antwoordt het is toevallig dat ik haar voicemail ingesproken heeft om te zegen dat ik met pech sta omdat me accu leeg is en dat ik op de IJsselmeerpolders stil sta in de kou als de betaling niet was gedaan door mijn bewindvoerder dan had ik moeten blijven staan tot dat iemand mijn kon helpen om mijn naar huis te kunnen brengen met mijn electrische overdekte gappy scootmobiel en ik hebt bijna alles geprobeert te bellen met mijn verzekering maatschappij en pech hulp gebeld maar niemand die mijn kon helpen ik snap niet waarom ik voor verzekerd ben en voor betaal voor heel jaar ze zijn wel gek om geld te ontvangen uitnemers zijn het sommige bergnet ook ze kunnen je niet eens mijn ophalen en brengen alleen als je betaalt een bedrag van € 150 euro niet normaal toch is duurder dan een taxi

Slecht

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Meer mee denkend zijn voor mensen met handicap die slecht ter been is om hem toch op te halen en brengen op adres

van Dijk

Uitmuntend goed!

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Frank is echt een Topper! Behulpzaam, meedenkend en heel erg vriendelijk! Deze man verdient een Bonus!

Niks

Daan Spieker

Geweldig

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Frank heeft me enorm geholpen en waardeerd Het dat hij extra zijn best deed om me auto thuis te krijgen 👌🏻👌🏻

Nvt

Manu

Geweldig! Frank was heel erg behulpzaam.

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Hoe erg behulpzaam Frank was!

Niks.