Bergnet

Was de medewerker kundig?
9.7/10
Was de hulp naar tevredenheid?
9.8/10
Was het voertuig netjes?
Was de aanrijtijd acceptabel?
Was de medewerker beleefd?
9.8/10

AS

Slecht, afgesproken een dag ervoor auto's af te slepen in het weekend, aantal was nog onzeker. Zaterdag conform afspraak gebeld om te laten afslepen, maar blijkt men geen auto's te hebben dat...

Reactie Bergnet:

Wat vervelend om te horen dat het zo is misgelopen. U bent de dupe geworden van fouten in onze interne communicatie, dat had niet mogen gebeuren. Inmiddels hebben we telefonisch contact met u opgenomen en excuses gemaakt voor de gang van zaken. We hopen dat u bij een volgende opdracht weer aan ons denkt.

Guyonne Schütz

Ik beoordeel het als uitstekend!

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

De hulp van de medewerker Erik Poort die er voor heeft gezorgd dat het wiel in de as werd gezet wat een lastig klusje was maar daardoor werd er veel meer schade aan de auto voorkomen en hij heeft me afgezet bij het bedrijf waar mijn auto kan worden hersteld wat mij ongelofelijk veel tijd en moeite heeft bespaard hij heeft ontzettend veel plezier in zijn werk en dienstverlening staat bij hem heel hoog in het vaandel ik wil Erik ook ontzettend bedanken voor zijn hulp!

Mw. J.A.M. Gijtenbeek

SNEL en heel goed

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Snel en zeer goed geholpen

Zou niet weten wat....

Private

Bergen van voertuig geen probleem, verdere procedure was voor mij als niet frequente particuliere klant niet geheel duidelijk.

Inschrijven via website.

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Particuliere klant benaderen over verdere verloop van de procedure.

Willem van Voorthuysen

De service was onwijs goed, voor dat ik het door had stonden zij al klaar om mij weg te slepen.
Super snelle service en super vriendelijke mensen. Ben al met al erg goed en snel geholpen.

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Super vriendelijke snelle hulp, erg ervaren personeel.

Absoluut niets, was super

Perfect

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Snel, vriendelijk, deskundig, goed advies

Alles perfect

Hartger a Den besten

Top service

Heel goed! Aardig, snel en zeker hulpvaardig.

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

De chauffeur was heel goed en schakelde snel met garage voor vervangend vervoer. En wat zeker helpt bij pech: hij had ook humor.

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Niets, het was heel goed

Zeer tevreden over de snelle en goede hulpverlening!

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Zeer snel geholpen vandaag door een aardige medewerker die mij en mijn zoontjes in veiligheid heeft gebracht toen we met autopech op de vluchtstrook stonden. Een dikke tien voor deze held!

Henk Buijs

Top bedrijf monteur was heel snel ter plaatse. was eerst bang dat ze geen goede monteurs hadden en na even kijken je direct naar een garage slepen. Maar de man die kwam een lange man uit huizen was...

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

snel en heel deskundig ook een specifiek computerprobleem opgelost.

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Jullie hoeven niets te doen gewoon perfect ben zo blij nadat ik door Nissan in de steek ben gelaten.