Bergnet

Was de aanrijdtijd acceptabel?
Was de medewerker kundig?
9.8/10
Was de hulp naar tevredenheid?
Was het voertuig netjes?
Was de medewerker beleefd?
9.8/10

Perfect service. Zeer professioneel en heel vriendelijk personeel

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Tony was een topper! Heel vriendelijk en enorm professioneel. De auto was met vier geblokkeerde wielen en ingeparkeerd haast onmogelijk te verplaatsen, maar Tony heeft alles perfect geregeld. Echt een aanrader

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Prima, sympathiek en lekkere koffie tijdens het wachten op kantoor.

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Met een klapband langs de A2 werd ik op zeer sympathieke wijze geholpen door Tony.

Tony vaak inzetten.

Richard

Zeer goed geholpen door Tony! Met een oplaadprobleem met bijna lege batterij bij oplaadpaal
Deskundig, oplossingsgericht, niet alleen standaard maar ook ‘out of the box’ oplossingen .

Christine Teelken

Uitstekend

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Loek vd Kamp was zeer kundig, vriendelijk en behulpzaam. Ik was erg gespannen, omdat mijn man net was opgenomen in het ziekenhuis en onze auto moest worden opgetakeld. Hij belde zelfs de garage voor me. Een hele opluchting dat dit allemaal zo snel geregeld was.

Geen idee!

Sandra Ons tweede thuis

Ik zag de auto van Bergnet aankomen. En daar stapte Tony uit.
Het is niet leuk als je bus weggetakeld moet worden maar door Tony werd de pijn verzacht.
Wat een prettige...

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Een fijne chauffeur Tony.

De dienstverlening was matig er werd door de betreffende hulpdienst verlener weinig gecommuniceerd en hij zij dat ik de leenauto in amersfoort moest inleveren terwijl dit niet het geval is.

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Goed was de snelle hulpverlening ter plaatse. binnen 45 min.

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Medewerkers die de klant beter informeren. Ik moest er alles uittrekken.

Reactie Bergnet:

Geachte heer,

Wat jammer dat wij er niet in geslaagd zijn om u naar volle tevredenheid te helpen. Hartelijk bedankt voor uw beoordeling, we zullen uw opmerkingen gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren.

Bergnet Pechhulp en Autotransport

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Enorm goed geholpen door chauffeur Tony van de vestiging Amsterdam. Snel gewerkt en leuk gesprek mee gehad. Top
QPO

Is prima

SB

Uitstekend geholpen door Frank!

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerker die in oplossingen dacht. Ondanks een vervelende lekke band toch een gezellige rit naar de garage gehad, waar de koffie ook nog eens prima smaakte!

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Misschien door vooraf een tijdsinschatting te geven van hoe lang de reparatie duurt? Wel zo fijn voor het thuisfront.

Topservice en supervriendelijke medewerkers!

Aila

Fantastich! Ontzettend lief geholpen door Tony!
Afgezet op de skutjespad :) en Tony ik zal het nooit meer laten gebeuren! :) bedankt Gr Aila P.s de hond is weer gevonden :)

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

In warmte ontvangen door Tony en gastvrij. Op zo moment voel je je al vervelend