Bergnet

Was de aanrijdtijd acceptabel?
Was de medewerker kundig?
9.7/10
Was de hulp naar tevredenheid?
9.8/10
Was het voertuig netjes?
Was de medewerker beleefd?
9.8/10

Super! Erik Poort, redder in nood!

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Super aardige meneer. Die fijn mee schakelde in mijn verhaal. Ik was toch best moe na mijn vlucht.

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Nee hoor, aan deze meneer hoeft niets aangevuld of verbeterd te worden. Aardig, vrolijk, geduldig en wat was mijn reserve band er in een top tempo op en weer op druk. Ook gaf hij goed aan dat het alleen de ventiel van de band was en er dus niet onnodige kosten in rekening zou moeten worden gebracht door de garage waar ik mijn band naar toe zal gaan brengen. (rare zin maar u snapt hopelijk wat ik bedoel?) Ook uw telefoon team was aller vriendelijkst.
Mijn complimenten!!!

Alex de Graaf

Helemaal top! Erik Poort is geweldig

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Aardige man! Snel en goed geholpen

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Alles was top. Geen verbeter punten.

Marlous

Goed geholpen bij een ongeval!

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

De man die mijn auto weg heeft gesleept, was erg vriendelijk en gaf mij echt heel goed advies. Zeer tevreden over de geboden service!

Geen verbeteringen!

Uiterst ontevreden klant

Ontzettend slecht !!!! Vreselijke service, bergnet heeft schade gereden aan de auto moeten hun 3maanden bellen voor ze Ć¼berhaupt hun verzekering in schakelen. Wij bellen elke dag, verzekering en...

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Echt helemaal niets!!! Vreselijk bergbedrijf grote schade aan onze auto en zijn super laks nemen niet op en zijn echt onacceptabel laks met inleveren van de documenten die de schade expert van hun nodig heeft.

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Jullie kunnen de documenten inleveren bij de schade expert. Contact opnemen zoals beloofd. Geen schades rijden aan auto's die jullie bergen. Niet zo laks zijn met alles wat jullie moeten doen!! Echt rond uit belachelijk hoe jullie hiermee omgaan.

SA Steenkamp

Geweldig, ik ben erg blij met de hulp van Gabriel Awad!

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Gabriel Awad dacht mee, was oplossingsgericht en super vriendelijk. Hij hielp met humor en was betrokken en toegewijd.

Degroot

Ik ben super geholpen door Arend Jan Gielen. Echt mijn complimenten. Heeft echt alles uit de kast gehaald om me weer op weg te helpen en naar huis te krijgen. De backoffice van Bergnet was wat...

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Arend Jan was echt een professional. Toen de ene oplossing niet werkte, zocht hij naar andere oplossingen. Goed gedaan!

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Laat de backoffice jullie mensen op de weg ondersteunen en helpen waar ze kunnen, in plaats van ze te dirigeren.

Michiel Van gaalen

Top Service, snel , vriendelijk en op tijd geholpen. Barry B.is een professional top chauffeur en vriendelijke gozer. Maar hoop julie in de toekomst niet meer nodig te hebben,... Mvg Michiel

Ik ben erg tevreden over de hulpdienst. Vriendelijk en vlot personeel. Vlotte afhandeling.

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

de vlotte afhandeling. Ik had een lekke band.
Ik hoefde geen ander voertuig.

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

ik zou het niet weten, misschien iets kortere wachttijden?

Eduard Bosch

Cindy Rentrop

Super goed, we zijn erg goed geholpen en onze hulpverlener Jerry heeft meer dan zijn best voor ons gedaan. Dikke duim voor jullie servicešŸ‘.

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

De hulpverlener heeft alles super goed aan ons uitgelegd en is al die tijd dat we bij jullie waren erg netjes en rustig gebleven en heeft netjes alles voor ons geregeld met de verzekering qua vervoer terug naar huis.