Bergnet

Was de medewerker kundig?
9.8/10
Was de hulp naar tevredenheid?
Was het voertuig netjes?
Was de aanrijtijd acceptabel?
Was de medewerker beleefd?

Elle

Super!

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Een oude Saab en -blijkbaar- een kapotte turbo motor is niet de beste combinatie als je op de snelweg rijdt. Gelukkig was daar held Erik die snel en accuraat gehandeld heeft en er voor gezorgd heeft... Een oude Saab en -blijkbaar- een kapotte turbo motor is niet de beste combinatie als je op de snelweg rijdt. Gelukkig was daar held Erik die snel en accuraat gehandeld heeft en er voor gezorgd heeft dat ik veilig de auto uit kon komen (want geen vluchtstrook). Al met al een top service en fijne na-zorg! Dank je wel!

Niets!

RG Davtaeva

Top! Vriendelijk!

Snel word geholpen

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Is gewoon goed naar mijn mening

Merel Hoekstra

Geweldig!

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Werkelijk alles. Contact/service is snel en klantvriendelijk, meedenkend, begripvol. Leggen alles netjes, rustig en vriendelijk uit. Nemen alle tijd die je nodig hebt om zo goed mogelijk geholpen te... Werkelijk alles. Contact/service is snel en klantvriendelijk, meedenkend, begripvol. Leggen alles netjes, rustig en vriendelijk uit. Nemen alle tijd die je nodig hebt om zo goed mogelijk geholpen te worden!

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Blijf lekker doorgaan zoals het al gaat. Je zou denken "het kan altijd beter" maar in dit geval niet. Een betere hulpverlener kan ik me haast niet voorstellen. Ik heb immers van de week na mijn 1e... Blijf lekker doorgaan zoals het al gaat. Je zou denken "het kan altijd beter" maar in dit geval niet. Een betere hulpverlener kan ik me haast niet voorstellen. Ik heb immers van de week na mijn 1e auto ongeluk ooit, minstens 5x gebeld naar Bergnet en met verschillende medewerkers gesproken. Ze hebben me allemaal keurig geholpen, hielden me op de hoogte en stelden me steeds weer opnieuw gerust. Alles is helemaal top verlopen!

Soe Stein

Veilig, betrouwbaar, behulpzaam, snel, meedenkend, oplossingsgericht

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Frank hielp me op geduldige, vriendelijke manier. Hij dacht zelfs mee over hoe verdere stappen te ondernemen en dat waardeer ik heel erg. Dankjewel Frank!!

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Ga zo door! Ik pikte zeer collegiale sfeer op in het kantoor, lijkt me een fijn bedrijf :)

Mario

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

De snelheid en Dennis die ons allervriendelijkst benaderde en ons snel en professioneel heeft geholpen

Zodoende blijven gaan

Aad van Venrooij

Uitstekend

rustig en bekwaam

houden zo

Resilient Group Holding BV

Uitstekend.

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Simpel, snel, vriendelijk en duidelijk.

NVT

W.Meijerink

Geweldig geholpen

Alles

Zo laten

Patrick Hink

Snel. vriendelijk, duidelijk en professioneeel

vriendelijk, geduldig, duidelijk

mijn ervaring niks

PT Mars

Erg goed, vriendelijke man, duidelijke uitleg

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Medewerker Frank, is vriendelijk en duidelijk. Ik wist precies waar ik aan toe was.

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Ik heb langer dan een uur moeten wachten vanaf de eerste melding bij Kia. Het was me ook niet duidelijk of er nu wel of niet al hulp onderweg was.