Gemeente Tilburg

Opleiding Raadsadviseur/plv griffier. Ervaren en praktijkgerichte trainers. Het speelveld van de griffie is goed behandeld en de opleiding zorgt voor een goede aanvulling op de "gereedschapskist"

Gemeente Schagen

Professioneel en praktijkgericht. Eindelijk een 2 daagse cursus Omgevingswetgeving voor de mensen er tot op heden niet mee bezig zijn geweest.

Administratiekantoor Van der Bruggen BV

Prima cursus met duidelijk cursus materiaal en vakbekwame docent.

Gemeente Zaltbommel

Erg teleurstellende cursus. 40 collega's met verschillende kennisniveaus bij elkaar geraapt. Voor een enkeling interessant, maar het merendeel haakte af. Was alleen maar zenden zenden zenden. Echt... Erg teleurstellende cursus. 40 collega's met verschillende kennisniveaus bij elkaar geraapt. Voor een enkeling interessant, maar het merendeel haakte af. Was alleen maar zenden zenden zenden. Echt 0,0 interactie.

Beste,
Hartelijk dank voor uw feedback. Inmiddels hebben we contact met u en de contactpersoon van de Gemeente Zaltbommel gehad. Telefonisch hebben we alles doorgenomen en de bevindingen gedeeld met de docent. Aansluitend hierop zijn aanpassingen gemaakt voor de volgende uitvoering.

Jouke de vries/gemeente Westerkwartier

In de cursus omgevingsplan wordt op zeer duidelijke wijze en met verstand van zaken uitleg gegeven hoe je tot zo’n plan komt en wat er allemaal bij komt kijken.

Beste Jouke,
Fijn te horen dat de cursus aan uw verwachtingen heeft voldaan. Hopelijk kunnen wij in de toekomst u vaker van dienst zijn met een cursus die aansluit bij uw wensen.

Gemeente Reimerswaal

Cursus BENG werd voorgelezen van de sheets, dat kan ik ook, was weinig toegespitst op onze doelgroep: toezichthouders

Beste,
Hartelijk dank voor uw feedback. Inmiddels hebben we contact met u gehad en telefonisch uw feedback doorgenomen. We gaan uw bevindingen delen met de docent voor een volgende uitvoering.

Marjolein Pijl/Gemeente Culemborg

De training Omgevingswet zeker van meerwaarde. Ik had weinig tot geen voorkennis en ben binnen 4 uur op de hoogte van de nieuwe wetgeving. De materie werd zeer goed toegelicht. Rustig en gelegenheid... De training Omgevingswet zeker van meerwaarde. Ik had weinig tot geen voorkennis en ben binnen 4 uur op de hoogte van de nieuwe wetgeving. De materie werd zeer goed toegelicht. Rustig en gelegenheid tot vragen stellen op een niet te veel interrumperende manier. De training had veel kennis en haalde voorbeelden uit de praktijk erbij.

Beste mevrouw Pijl,
Beste mevrouw Pijl,
Blij te horen dat de training u goed is bevallen. Wij proberen inderdaad de cursus zo toegankelijk mogelijk te maken. Hopelijk kunnen wij in de toekomst weer voor u van betekenis zijn!

Ashley van der Torren - Gemeente Goes

De cursus BENG is een zeer waardevolle en interactieve cursus die wordt gegeven door professionals met veel kennis en vaardigheden op het gebied van duurzame energie!

Beste mevrouw van der Torren,
Beste mevrouw van der Torren,
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat de cursus BENG in digitale variant genoeg interactie biedt. Ik zal uw positieve feedback ook doorspelen aan de docenten. Wellicht tot snel bij een andere cursus.