Reparatie
Algemeen

Uitstekende expertise en uitermate klantvriendelijk

Ivo

Vakkundig, verplichten je niet altijd tot onderzoekskosten. tot. u toe goede ervaring.

W Kiffers

I pad was niet meer te repareren Nieuwe gekocht bij Bereikbaar in Heerenveen Alles keurig overgezet Klasse Dik tevreden Een zaak om terug te keren

Linda Mous

Scherm van mijn ipad was stuk. Telefonisch goed bereikbaar en vriendelijk en duidelijk geholpen.
Wist aan de telefoon wat het zou kosten en hoe lang de reparatie zou duren. En daar werd keurig aan gehouden.
Ook kreeg ik eerlijk advies over dat het misschien niet zou lukken en of ik het dan alsnog wou. Achteraf is de reparatie super gelukt en dus dik tevreden! Ga zo door!

Nadat mijn MacBook plotseling niet meer reageerde ben ik door de Amac store in Heerenveen doorverwezen naar Bereikbaar. Ze stonden mij erg vriendelijk te woord en na een aantal uurtjes hadden ze heb... Nadat mijn MacBook plotseling niet meer reageerde ben ik door de Amac store in Heerenveen doorverwezen naar Bereikbaar. Ze stonden mij erg vriendelijk te woord en na een aantal uurtjes hadden ze heb probleem al gevonden en opgelost! Ontzettend blij met de service dankjewel!

Super heel goed vriendelijk ontvangen.

Eddie Bouwstra

Zeer vriendelijk en werd gelijk geholpen. Kosten vielen binnen de raming.

Super goed geholpen door Bereikbaar. Ik bracht mijn iPhone (met een kapot display) in de ochtend langs en ik kon aan het einde van de dag mijn iPhone weer ophalen. Super snelle service vind ik! De... Super goed geholpen door Bereikbaar. Ik bracht mijn iPhone (met een kapot display) in de ochtend langs en ik kon aan het einde van de dag mijn iPhone weer ophalen. Super snelle service vind ik! De producten die ze gebruiken voor de reparaties zijn van de beste kwaliteit en zelf hebben ze veel kennis over de producten. Zeker een aanrader!