Reparatie
Algemeen

Nadat mijn MacBook plotseling niet meer reageerde ben ik door de Amac store in Heerenveen doorverwezen naar Bereikbaar. Ze stonden mij erg vriendelijk te woord en na een aantal uurtjes hadden ze heb... Nadat mijn MacBook plotseling niet meer reageerde ben ik door de Amac store in Heerenveen doorverwezen naar Bereikbaar. Ze stonden mij erg vriendelijk te woord en na een aantal uurtjes hadden ze heb probleem al gevonden en opgelost! Ontzettend blij met de service dankjewel!

Super heel goed vriendelijk ontvangen.

Eddie Bouwstra

Zeer vriendelijk en werd gelijk geholpen. Kosten vielen binnen de raming.

Super goed geholpen door Bereikbaar. Ik bracht mijn iPhone (met een kapot display) in de ochtend langs en ik kon aan het einde van de dag mijn iPhone weer ophalen. Super snelle service vind ik! De... Super goed geholpen door Bereikbaar. Ik bracht mijn iPhone (met een kapot display) in de ochtend langs en ik kon aan het einde van de dag mijn iPhone weer ophalen. Super snelle service vind ik! De producten die ze gebruiken voor de reparaties zijn van de beste kwaliteit en zelf hebben ze veel kennis over de producten. Zeker een aanrader!

Adri Brand

Een prima bedrijf met enthousiaste ondernemers, vriendelijke ontvangst.
Deskundig wat problemen betrof.
Herkenbaarheid nadat je meerder keren in korte tijd bent geweest kan beter.

Goed geholpen!!

Kees

Zeer snel en professioneel geholpen.

Luc

De mensen waren hartstikke aardig en begonnen gelijk om te kijken hoe erg de schade was onder het scherm, maar toen ze het scherm er af haalden, werkte mijn homeknop niet meer. Ik wist nog niet... De mensen waren hartstikke aardig en begonnen gelijk om te kijken hoe erg de schade was onder het scherm, maar toen ze het scherm er af haalden, werkte mijn homeknop niet meer. Ik wist nog niet helemaal zeker of ik het scherm wilde repareren maar ik werd toen vrijwel gedwongen. De kwaliteit van de batterij is ook niet erg goed. Kortom, ik ben niet echt tevreden.

Reactie Bereikbaar:

Wij vinden het jammer om te horen dat u niet volledig tevreden bent over de reparatie. Zoals via de mail aangegeven nodigen wij u graag uit om nogmaals bij ons langs te komen, om te kijken of wij... Wij vinden het jammer om te horen dat u niet volledig tevreden bent over de reparatie. Zoals via de mail aangegeven nodigen wij u graag uit om nogmaals bij ons langs te komen, om te kijken of wij nog iets voor u kunnen doen.

Hofman

Tot op heden zeer tevreden. Mijn computer werkt weer naar behoren.