Reparatie
Algemeen

Vriendelijke vlotte aanpak

John

De harde schijf van mijn iMac was beschadigd en het euvel is snel en zeer adequaat verholpen.

Helen Scholte

Ik belde op met een nood reparatie voor mijn Samsung note 9. Zonder pardon direct besteld en gerepareerd terwijl ik erop wacht. Dit moet je hebben met een werk mobiel! Zeer tevreden. En nette service

Fijn en snel geholpen

Leo

Snelle en goede dienstverlening!

Uitstekende expertise en uitermate klantvriendelijk

Ivo

Vakkundig, verplichten je niet altijd tot onderzoekskosten. tot. u toe goede ervaring.

W Kiffers

I pad was niet meer te repareren Nieuwe gekocht bij Bereikbaar in Heerenveen Alles keurig overgezet Klasse Dik tevreden Een zaak om terug te keren

Linda Mous

Scherm van mijn ipad was stuk. Telefonisch goed bereikbaar en vriendelijk en duidelijk geholpen.
Wist aan de telefoon wat het zou kosten en hoe lang de reparatie zou duren. En daar werd keurig aan gehouden.
Ook kreeg ik eerlijk advies over dat het misschien niet zou lukken en of ik het dan alsnog wou. Achteraf is de reparatie super gelukt en dus dik tevreden! Ga zo door!