Reparatie
Algemeen

Super goede service en denken graag met je mee!!

R. Algra

Tijdens vakantie (met mobiel ) in het water gevallen.
Zeer goed en snel geholpen.
Heel tevreden over Bereikbaar.

Jan Dijkshoorn

Nieuwe accu voor mijn Macbook Air was elders aangeschaft. Op het moment dat ik hem wilde plaatsen bleken de schroeven van de bodemplaat dolgedraaid. Kennelijk veroorzaakt door het op onjuiste wijze... Nieuwe accu voor mijn Macbook Air was elders aangeschaft. Op het moment dat ik hem wilde plaatsen bleken de schroeven van de bodemplaat dolgedraaid. Kennelijk veroorzaakt door het op onjuiste wijze plaatsen van extra geheugen door mijn werkgever. Ondanks dit was Bereikbaar bereidt de reparatie uit te voeren en de niet bij hun aangeschafte accu te plaatsen. Binnen 1 dag werd dit alles uitgevoerd voor een uiterst correcte prijs. Betrouwbaar en bijzonder klantvriendelijk. De ervaring straalt er van af. Ik kan dit bedrijf met volle overtuiging aanbevelen voor reparaties van telefoons en laptops.

Gerard Gussinklo

Positief contact, vriendelijke medewerkers, veel uitleg omtrent technische problemen met oplaadfunctie van telefoon,
advies om oudere iPad niet meer te repareren (positief!); dus niet ten...
advies om oudere iPad niet meer te repareren (positief!); dus niet ten koste van alles willen scoren.
Eenmaal binnen in pand; mooie heldere inrichting, Ziet er verzorgd uit.
Jammer dat ligging van bedrijfspand enigszins uit de (winkel-)route is voor individuele klanten.

Zeer vriendelijk geholpen supersnel gerepareerd

Vandaag op 5 juli fantastisch snel en goed geholpen. Keurige zaak, vriendelijke mensen. Een absolute aanrader!

Patries

Zowel via de mail/telefoon als live word je bij dit bedrijf geduldig en vriendelijk te woord gestaan, ze leggen alle stappen uit. De service is ongekend goed, de garantie ook. Ik ga graag voor... Zowel via de mail/telefoon als live word je bij dit bedrijf geduldig en vriendelijk te woord gestaan, ze leggen alle stappen uit. De service is ongekend goed, de garantie ook. Ik ga graag voor reparaties naar Bereikbaar, maar koop voortaan ook tweedehands spullen daar.

W.kiffers

Kundig en klantvriendelijk

Willem

Top bedrijf, denkt met je mee en denkt in mogelijkheden!

Laat de sterren spreken...