Reparatie
Algemeen

Positief, vriendelijk personeel, inhoudsvol gesprek met goede voorlichting.
Snelle behandeling en afdoend!

sandra van der Schuit

SUPERR SEVICE

Super snelle goede service!

Sjoerd

Reperatie I pad uit laten voeren. Glas kapot snelle gerepareerd voor een gunstige prijs.

mantsje

Perfect geholpen. iPad scherm snel en vakkundig gerepareerd

Super goede service en denken graag met je mee!!

R. Algra

Tijdens vakantie (met mobiel ) in het water gevallen.
Zeer goed en snel geholpen.
Heel tevreden over Bereikbaar.

Jan Dijkshoorn

Nieuwe accu voor mijn Macbook Air was elders aangeschaft. Op het moment dat ik hem wilde plaatsen bleken de schroeven van de bodemplaat dolgedraaid. Kennelijk veroorzaakt door het op onjuiste wijze... Nieuwe accu voor mijn Macbook Air was elders aangeschaft. Op het moment dat ik hem wilde plaatsen bleken de schroeven van de bodemplaat dolgedraaid. Kennelijk veroorzaakt door het op onjuiste wijze plaatsen van extra geheugen door mijn werkgever. Ondanks dit was Bereikbaar bereidt de reparatie uit te voeren en de niet bij hun aangeschafte accu te plaatsen. Binnen 1 dag werd dit alles uitgevoerd voor een uiterst correcte prijs. Betrouwbaar en bijzonder klantvriendelijk. De ervaring straalt er van af. Ik kan dit bedrijf met volle overtuiging aanbevelen voor reparaties van telefoons en laptops.

Gerard Gussinklo

Positief contact, vriendelijke medewerkers, veel uitleg omtrent technische problemen met oplaadfunctie van telefoon,
advies om oudere iPad niet meer te repareren (positief!); dus niet ten...
advies om oudere iPad niet meer te repareren (positief!); dus niet ten koste van alles willen scoren.
Eenmaal binnen in pand; mooie heldere inrichting, Ziet er verzorgd uit.
Jammer dat ligging van bedrijfspand enigszins uit de (winkel-)route is voor individuele klanten.

Zeer vriendelijk geholpen supersnel gerepareerd