Reparatie
Algemeen

Super snel en goed geholpen!

Onlangs mijn iPhone aangeboden ter reparatie, dit werd direct en met goede uitleg gedaan. Tevens goed advies gekregen mbt de aankoop van een evt nieuwe telefoon. Zeer vriendelijke en kundige service!

Florian

Mijn iPhone wilde niet meer laden. Bij Bereikbaar heel vriendelijk ontvangen. Een snelle blik door leverde de conclusie dat de poort vervuild was. Deze hebben ze voor mij gereinigd en klaar was... Mijn iPhone wilde niet meer laden. Bij Bereikbaar heel vriendelijk ontvangen. Een snelle blik door leverde de conclusie dat de poort vervuild was. Deze hebben ze voor mij gereinigd en klaar was Kees. Hele prettige benadering en service. Ik ga hier zeker weer heen als mijn iPhone werkelijk gerepareerd moet worden! Bedankt! Florian

Van der Sijde Horeca Advisering - vandersijde@horeca-advisering.nl

Prima service voor een redelijke prijs

Bart

Kundige en vlotte afwikkeling

Gerda van Dalfsen.

Vriendelijk geholpen.
Correcte en snelle reparatie.
Vlot geregeld via de website.
Zeer aan te bevelen.

Ronald Jongedijk

Mijn IPhone 6S had problemen met opladen bij diverse opladers. Dit zou kunnen duiden op reparatie van het oplaadpunt van mijn telefoon. Contact opgenomen met Bereikbaar dat deze waarschijnlijk... Mijn IPhone 6S had problemen met opladen bij diverse opladers. Dit zou kunnen duiden op reparatie van het oplaadpunt van mijn telefoon. Contact opgenomen met Bereikbaar dat deze waarschijnlijk vervangen zou moeten worden. De medewerker gaf te kennen dat het oplaadpunt waarschijnlijk schoongemaakt moest worden en reparatie niet eens nodig zou zijn.
Ik kon dezelfde middag nog terecht rond kwart over 5 na werktijd en de medewerker heeft het oplaadpunt schoongemaakt en de telefoon laad weer perfect. En hier waren ook nog eens geen enkele kosten aan verbonden. Wat mij betreft zeer klantvriendelijk en een perfecte service!

Snelle, vriendelijke service

Via I-center kreeg ik het visite kaartje omdat ze met Bereikbaar.nu samenwerken. Dat is al een goed teken. Mijn vraag was geen reparatie, maar ondanks dat dit de hoofdbusiness is werd ik zeer... Via I-center kreeg ik het visite kaartje omdat ze met Bereikbaar.nu samenwerken. Dat is al een goed teken. Mijn vraag was geen reparatie, maar ondanks dat dit de hoofdbusiness is werd ik zeer vriendelijk en goed geholpen. Mijn Macbook werkte niet logisch met foto bestanden en ik kreeg de foto bestanden van mijn Samsung mobiel niet naar mijn Macbook. Dit hebben ze voor mij uitgezocht en een tussenstap gevonden waarop het makkelijk gaat. Verder nog een aantal tips gekregen.

Deze medewerkers zijn duidelijk uit op service en niet alleen op 'business' . Dit bedrijf is zeer aan te bevelen en de medewerkers komen zeer betrouwbaar over: uw devices zijn in goede handen!

Maarten Blaauw

Prima, klant vriendelijk.