Reparatie

KC de Vuursteen

Macbook air binnen 24 uur gerepareerd, Snel en vriendelijk geholpen, aanrader

Goede service

Melissa

Ik ben goed opgevangen en ze hebben me super geholpen met het repareren van mijn telefoon!

Voor een bedrijf dat "bereikbaar" heet zijn ze niet bepaald bereikbaar, heb een aantal keer geprobeerd te bellen maar ze nemen niet op, terwijl ze al lang open zouden moeten zijn

MKB Administraties en Lonen

Prima bedrijf, alle meerdere keren goed geholpen.

Margriet

Super snelle service. Belde op kon gelijk komen en binnen nog geen 10 minuten had ik een nieuw schermpje op mijn iPhone !

Anneke en Jan Willem

Super bedrijf! Eerst met i phone geweest later met i pad heel snel opgelost prima service!

P. Smidt

Als klant van het eerste uur meer dan tevreden. Brendon en Jeroen zijn snel, kundig en vriendelijk in omgang. Alle reparaties tot nu toe naar tevredenheid uitgevoerd. Ik beveel beide heren dan ook... Als klant van het eerste uur meer dan tevreden. Brendon en Jeroen zijn snel, kundig en vriendelijk in omgang. Alle reparaties tot nu toe naar tevredenheid uitgevoerd. Ik beveel beide heren dan ook naar alle tevredenheid aan!

Goede en snelle service. Apple store gaf aan niks aan mijn MacBook met waterschade te willen/kunnen doen. Bereikbaar heeft 'm binnen een week (op een paar kapotte toetsen na) weer in orde gekregen.... Goede en snelle service. Apple store gaf aan niks aan mijn MacBook met waterschade te willen/kunnen doen. Bereikbaar heeft 'm binnen een week (op een paar kapotte toetsen na) weer in orde gekregen. Super fijn!