Reparatie
Algemeen

Ik kreeg Een prettige en duidelijke uitleg van de medewerker met goed advies. Helaas was mijn MacBook echt stuk. Dus geen reparatie mogelijk Wel goed geholpen met goed advies. Men nam de tijd... Ik kreeg Een prettige en duidelijke uitleg van de medewerker met goed advies. Helaas was mijn MacBook echt stuk. Dus geen reparatie mogelijk Wel goed geholpen met goed advies. Men nam de tijd voor mij.

Het scherm van mijn iPhone 5 S reageerde niet meer,stond vast, en er stonden strepen dwars over het scherm.
Was elders geweest, de iPhone is waarschijnlijk door water defect geraakt, wij kunnen hem voor u opsturen dat gaat wel minimaal 3 weken duren.
Bij Bereikbaar.nu was de diagnose snel gesteld, het scherm is defect en moet vervangen worden.
Om 15.00 uur aangeboden de volgende morgen kreeg ik een telefoontje, iPhone staat klaar voor u.
Super adres. Vriendelijke jonge mannen met kennis van zaken.
Van Harte Aanbevolen.

Angela

Ik kon meteen terecht, erg vriendelijk geholpen!
Zeer tevreden over de reparatie.

Anne

Zeer snelle en correcte SERVICE met hoofdletters .
Absolute aanrader!

Jurgen van de Vijver

Macbook is sneller dan ooit dankzij plaatsing SSD schijf.
Perfecte snelle service volgens afspraak!

Dairy Solutions

Vlotte (indien nodig; klaar terwijl u wacht) afhandeling en vriendelijke, meedenkende jongens. Prima prijs/kwaliteit, hartje Heerenveen en toch P vlakbij. Top.

Snel en goed geholpen en lekkere koffie

de Wolf

Prima ervaring: iPhone scherm laten repareren: was snel klaar en nestjes gerepareerd!

R Wagenaar

Mijn iMac binnen 2 dagen gerepareerd . Er is een snelle ssd in gekomen . En keurig een backup nog van oude bestanden gemaakt . Dat alles voor een hele nette prijs . Draait weer geweldig. Ga ik... Mijn iMac binnen 2 dagen gerepareerd . Er is een snelle ssd in gekomen . En keurig een backup nog van oude bestanden gemaakt . Dat alles voor een hele nette prijs . Draait weer geweldig. Ga ik zeker weer heen als er een probleem is .