Reparatie
Algemeen

Goeie service, goed geholpen.

Heb mijn Samsung Tablet ter reparatie gebracht, er werd al aangegeven dat het waarschijnlijk niets zou uithalen. Toch geprobeerd maar helaas geen resultaat. Korting op de onderzoekskosten gekregen... Heb mijn Samsung Tablet ter reparatie gebracht, er werd al aangegeven dat het waarschijnlijk niets zou uithalen. Toch geprobeerd maar helaas geen resultaat. Korting op de onderzoekskosten gekregen omdat de tablet niet meer te maken was

Prima, snel deskundig en accuraat!!
Zeer klant vriendelijk. Indien nodig, kom graag
weer. Een echte aanrader.

Berlistuta

Top service, snelle service!

Eerste keer , geweldig

Simon

Helaas had ik mijn iPhone 7 laten vallen waardoor er een flinke barst in het scherm zat. Zonder afspraak binnen gelopen bij Bereikbaar en binnen een uur kon ik mijn toestel weer ophalen. Helemaal... Helaas had ik mijn iPhone 7 laten vallen waardoor er een flinke barst in het scherm zat. Zonder afspraak binnen gelopen bij Bereikbaar en binnen een uur kon ik mijn toestel weer ophalen. Helemaal tevreden!

Altijd uitstekend, snelle en vlotte service

Johan

Ben erg ontevreden over dit bedrijf. Ze konden een apparaat volgens hen niet repareren. Daarop heb ik een mail met een vraag terug gestuurd, na twee dagen nog geen reactie, dus nogmaals versturen.... Ben erg ontevreden over dit bedrijf. Ze konden een apparaat volgens hen niet repareren. Daarop heb ik een mail met een vraag terug gestuurd, na twee dagen nog geen reactie, dus nogmaals versturen. Weer twee dagen later nog geen reactie.... Nadat ik deze 'minder positieve' feedback had geschreven had ik binnen de kortste keren een email terug. Men had mij vorige twee e-mails niet ontvangen, zei de medewerker, waarop ik hem een printscreen stuurde met mijn verzonden e-mails. Hij zou het bij zijn provider navragen, ik heb nog geen terugkoppeling ontvangen hierover. Na enig heen - en - weer e-mailen heeft hij me doorverwezen (via een link) naar een ander bedrijf.

Reactie Bereikbaar:

Beste klant,
Beste klant,
Jammer dat u ontevreden bent. Wij hebben op uw email een reactie gestuurd dat wij een Playstation 2 niet repareren, omdat dit apparaat inmiddels 18 jaar oud is. Dit wordt op onze site ook niet aangeboden. Vervolgens hebben wij deze negatieve recensie ontvangen en heb ik meteen contact met u opgenomen waar wij u mee konden helpen.
Vervolgens komt u met allemaal bewijslasten dat u wel emails heeft verzonden. Wij betwisten dit zeker niet, alleen deze hebben wij niet ontvangen. Na enige mails kwam uw vraag naar voren en heb ik u geadviseerd om een 'refurbished' Playstation 2 te kopen. Dit kost rond de €29 en zal dus goedkoper zijn dan een eventuele reparatie. In mijn ogen hebben wij u goed geholpen en neemt u het ons kwalijk dat wij uw emails niet hebben ontvangen.