Reparatie
Algemeen

Smit

Super goede snelle service!

Uitstekende ervaring.

Ik had het scherm kapot van mijn telefoon. Afspraak gemaakt.

Kon er een drie kwartier op wachten met een bakje koffie.

Goede service

Peter vd Wal

Erg snel en goed advies / hulp gekregen

Vriendelijk, duidelijk vooraf wat je te wachten staat. Zeer handig en vakbekwaam.
Wel altijd heel druk, maar dat is dan ook weer een goed teken. Ze nemen wel de tijd voor je.

G Heuting

Mijn laptop begon wat kuren te vertonen dus naar Bereikbaar van Leeuwarden naar Heerenveen waar die ook tot vollen tevredenheid gekocht is,de laptop is op geschoond en doet het weer prima,geweldig... Mijn laptop begon wat kuren te vertonen dus naar Bereikbaar van Leeuwarden naar Heerenveen waar die ook tot vollen tevredenheid gekocht is,de laptop is op geschoond en doet het weer prima,geweldig de service daar,wel even op en neer
maar dat heb ik er voor over om een betrouwbaar gevoel te hebben.

Goeie service, goed geholpen.

Heb mijn Samsung Tablet ter reparatie gebracht, er werd al aangegeven dat het waarschijnlijk niets zou uithalen. Toch geprobeerd maar helaas geen resultaat. Korting op de onderzoekskosten gekregen... Heb mijn Samsung Tablet ter reparatie gebracht, er werd al aangegeven dat het waarschijnlijk niets zou uithalen. Toch geprobeerd maar helaas geen resultaat. Korting op de onderzoekskosten gekregen omdat de tablet niet meer te maken was

Prima, snel deskundig en accuraat!!
Zeer klant vriendelijk. Indien nodig, kom graag
weer. Een echte aanrader.

Berlistuta

Top service, snelle service!