Reparatie
Algemeen

Adri Brand

Een prima bedrijf met enthousiaste ondernemers, vriendelijke ontvangst.
Deskundig wat problemen betrof.
Herkenbaarheid nadat je meerder keren in korte tijd bent geweest kan beter.

Goed geholpen!!

Kees

Zeer snel en professioneel geholpen.

Luc

De mensen waren hartstikke aardig en begonnen gelijk om te kijken hoe erg de schade was onder het scherm, maar toen ze het scherm er af haalden, werkte mijn homeknop niet meer. Ik wist nog niet... De mensen waren hartstikke aardig en begonnen gelijk om te kijken hoe erg de schade was onder het scherm, maar toen ze het scherm er af haalden, werkte mijn homeknop niet meer. Ik wist nog niet helemaal zeker of ik het scherm wilde repareren maar ik werd toen vrijwel gedwongen. De kwaliteit van de batterij is ook niet erg goed. Kortom, ik ben niet echt tevreden.

Reactie Bereikbaar:

Wij vinden het jammer om te horen dat u niet volledig tevreden bent over de reparatie. Zoals via de mail aangegeven nodigen wij u graag uit om nogmaals bij ons langs te komen, om te kijken of wij... Wij vinden het jammer om te horen dat u niet volledig tevreden bent over de reparatie. Zoals via de mail aangegeven nodigen wij u graag uit om nogmaals bij ons langs te komen, om te kijken of wij nog iets voor u kunnen doen.

Hofman

Tot op heden zeer tevreden. Mijn computer werkt weer naar behoren.

Ik werd super goed geholpen
En ze zijn heel erg vriendelijk

Ik ben super te vreden

Binnen een uur was mijn iPhone weer voorzien van nieuw glas

George Vermeulen

Een goede en snelle service, vakkundig gedaan.

Heel goed en vriendelijk personeel

G Heuting/Ploeger

Wij vinden Bereikbaar in Heerenveen een geweldig bedrijf met uitstekende service,als wij moeilijkheden hebben met een Apple apparaat rijden we graag van Leeuwarden naar Heerenveen,ook hebben wij al... Wij vinden Bereikbaar in Heerenveen een geweldig bedrijf met uitstekende service,als wij moeilijkheden hebben met een Apple apparaat rijden we graag van Leeuwarden naar Heerenveen,ook hebben wij al eens nieuwe I pad gekocht en naar volle tevredenheid,wij zouden het een ieder aanraden.