Reparatie
Algemeen

Astrid

Deskundige, vriendelijke medewerkers.

Taco Hofman

Vriendelijk, deskundig en klantgericht! Heb diverse apparaten ter reparatie aangeboden. (iPhone, MacBook iPad) Maar.... De onderdelen zijn bijna net zo goed als het origineel van Apple zelf. Alleen... Vriendelijk, deskundig en klantgericht! Heb diverse apparaten ter reparatie aangeboden. (iPhone, MacBook iPad) Maar.... De onderdelen zijn bijna net zo goed als het origineel van Apple zelf. Alleen de vervangen accu's in telefoon en MacBook haalt het niet bij het origineel Dat is een tegenvaller

Douwe van Empel

Zeer goed

B. Veldstra

Vlot geholpen, ondanks bijna sluitingstijd

John

Zelfs in corona tijd, goede afspraken kunnen maken over het repareren van een school iPad, met een snelle service. Ook gezien de noodzaak tot thuisleren met de iPad van groot belang. Kortom, snel en... Zelfs in corona tijd, goede afspraken kunnen maken over het repareren van een school iPad, met een snelle service. Ook gezien de noodzaak tot thuisleren met de iPad van groot belang. Kortom, snel en betrouwbaar.

S van Lingen

De kapotte HDD van oude iMac werd vlot vervangen door SSD. Draait nu beter dan ooit. Mijn vertrouwen in Bereikbaar is nog sterker geworden.

TH Producties

Echt top! aardige mensen, snelle hulp

Jos Bouma

Wachtwoord van Windows was nodig om geheugen te testen volgens medewerker. Pure onzin.

Reactie Bereikbaar:

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Indien wij de laptop volledig uit elkaar moeten halen om het geheugen te plaatsen, dan willen wij achteraf graag de laptop testen. Dit puur om te... Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Indien wij de laptop volledig uit elkaar moeten halen om het geheugen te plaatsen, dan willen wij achteraf graag de laptop testen. Dit puur om te voorkomen dat er na de reparatie andere problemen aanwezig zijn.

Alfred Kok

Super service. Alles was snel geregeld en een persoonlijke benadering. Ze maken waar wat ze beloven; binnen een dag was mijn telefoon weer klaar(schermreparatie). Ook de microfoon die waarschijnlijk... Super service. Alles was snel geregeld en een persoonlijke benadering. Ze maken waar wat ze beloven; binnen een dag was mijn telefoon weer klaar(schermreparatie). Ook de microfoon die waarschijnlijk verstopt zat werkt weer perfect.