Reparatie
Algemeen

John

Zelfs in corona tijd, goede afspraken kunnen maken over het repareren van een school iPad, met een snelle service. Ook gezien de noodzaak tot thuisleren met de iPad van groot belang. Kortom, snel en... Zelfs in corona tijd, goede afspraken kunnen maken over het repareren van een school iPad, met een snelle service. Ook gezien de noodzaak tot thuisleren met de iPad van groot belang. Kortom, snel en betrouwbaar.

S van Lingen

De kapotte HDD van oude iMac werd vlot vervangen door SSD. Draait nu beter dan ooit. Mijn vertrouwen in Bereikbaar is nog sterker geworden.

TH Producties

Echt top! aardige mensen, snelle hulp

Jos Bouma

Wachtwoord van Windows was nodig om geheugen te testen volgens medewerker. Pure onzin.

Reactie Bereikbaar:

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Indien wij de laptop volledig uit elkaar moeten halen om het geheugen te plaatsen, dan willen wij achteraf graag de laptop testen. Dit puur om te... Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Indien wij de laptop volledig uit elkaar moeten halen om het geheugen te plaatsen, dan willen wij achteraf graag de laptop testen. Dit puur om te voorkomen dat er na de reparatie andere problemen aanwezig zijn.

Alfred Kok

Super service. Alles was snel geregeld en een persoonlijke benadering. Ze maken waar wat ze beloven; binnen een dag was mijn telefoon weer klaar(schermreparatie). Ook de microfoon die waarschijnlijk... Super service. Alles was snel geregeld en een persoonlijke benadering. Ze maken waar wat ze beloven; binnen een dag was mijn telefoon weer klaar(schermreparatie). Ook de microfoon die waarschijnlijk verstopt zat werkt weer perfect.

Hoekstra Verhuur

Een professioneel (bereikbaar) bedrijf met oog voor de wensen van de klant!

Karin

Zeer goede service.

Strijkservice Romy

Super snelle service

Bonne Veldstra

Uitstekend, snel geholpen

Waterskibaan Sneek

Prima reparatie, betrouwbaar en vlot.