Reparatie
Algemeen

HMB

Zeer goede ervaringen met Bereikbaar. Snelle en perfecte services.

Jan van der Heide

Zeer positief !

Lasse

Slecht ze stoppen alleen maar slechte kwaliteit schermen in je iPad en dan kom je na een week weer terug omdat het weer stuk is terwijl ik er niks ergs mee had gedaan. Zo ging het dus 3 keer en... Slecht ze stoppen alleen maar slechte kwaliteit schermen in je iPad en dan kom je na een week weer terug omdat het weer stuk is terwijl ik er niks ergs mee had gedaan. Zo ging het dus 3 keer en daarna zeg gerepareerd en was gwn helemaal prima weer. Daarvoor nooit in 3 jaar reparatie gehad

EF&D

Super snelle en goede service. We hadden een probleem met een Chrome book. Dezelfde dag nog geholpen. Factuur viel erg mee.

Wieger

Snelle service en vriendelijk!

Rsg Simon Vestdijk, J. van der Woude

Super snel en goed geholpen

De Jong

Glas van de iPhone was kapot. Ik hoopte dat het nog diezelfde middag gerepareerd kon worden. Medewerker kon dat wel toezeggen . Hij bekeek het toestel en verwijderde de glasbeschermer. Kijk, mevrouw... Glas van de iPhone was kapot. Ik hoopte dat het nog diezelfde middag gerepareerd kon worden. Medewerker kon dat wel toezeggen . Hij bekeek het toestel en verwijderde de glasbeschermer. Kijk, mevrouw hier is uw toestel . Er mankeerde niets aan het glas . Wat een eerlijke medewerker . Hij had zonder dat dat nodig was een glas kunnen vervangen . Natuurlijk heb ik er weer een beschermer op laten zetten .
Een betrouwbaar adres voor reparatie, advies en verkoop.

Wouter

Geweldige service! Hele vriendelijke mensen en een heel professioneel resultaat.

Mellema

Snel, correct, vriendelijk. En dat alles voor een reeële prijs!

Cor Lievendag Producties

Zeer tevreden! Super vriendelijk personeel en snelle service. SSD geplaatst in mijn iMac uit 2013, werkt weer als vanouds, en super snel!