Reparatie
Algemeen

Rsg Simon Vestdijk, J. van der Woude

Super snel en goed geholpen

De Jong

Glas van de iPhone was kapot. Ik hoopte dat het nog diezelfde middag gerepareerd kon worden. Medewerker kon dat wel toezeggen . Hij bekeek het toestel en verwijderde de glasbeschermer. Kijk, mevrouw... Glas van de iPhone was kapot. Ik hoopte dat het nog diezelfde middag gerepareerd kon worden. Medewerker kon dat wel toezeggen . Hij bekeek het toestel en verwijderde de glasbeschermer. Kijk, mevrouw hier is uw toestel . Er mankeerde niets aan het glas . Wat een eerlijke medewerker . Hij had zonder dat dat nodig was een glas kunnen vervangen . Natuurlijk heb ik er weer een beschermer op laten zetten .
Een betrouwbaar adres voor reparatie, advies en verkoop.

Wouter

Geweldige service! Hele vriendelijke mensen en een heel professioneel resultaat.

Mellema

Snel, correct, vriendelijk. En dat alles voor een reeële prijs!

Cor Lievendag Producties

Zeer tevreden! Super vriendelijk personeel en snelle service. SSD geplaatst in mijn iMac uit 2013, werkt weer als vanouds, en super snel!

Astrid

Deskundige, vriendelijke medewerkers.

Taco Hofman

Vriendelijk, deskundig en klantgericht! Heb diverse apparaten ter reparatie aangeboden. (iPhone, MacBook iPad) Maar.... De onderdelen zijn bijna net zo goed als het origineel van Apple zelf. Alleen... Vriendelijk, deskundig en klantgericht! Heb diverse apparaten ter reparatie aangeboden. (iPhone, MacBook iPad) Maar.... De onderdelen zijn bijna net zo goed als het origineel van Apple zelf. Alleen de vervangen accu's in telefoon en MacBook haalt het niet bij het origineel Dat is een tegenvaller

Douwe van Empel

Zeer goed

B. Veldstra

Vlot geholpen, ondanks bijna sluitingstijd