Rinkel

Comexr BV

Fantastisch eenvoudig en zeer professioneel

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Sinds 2018 ben ik klant van Rinkel (voorheen Bereik) en al die tijd zeer tevreden. De rinkel app op de iPhone werkt super en in al die jaren heb ik nog geen storing bij Rinkel meegemaakt. Een ideale... Sinds 2018 ben ik klant van Rinkel (voorheen Bereik) en al die tijd zeer tevreden. De rinkel app op de iPhone werkt super en in al die jaren heb ik nog geen storing bij Rinkel meegemaakt. Een ideale oplossing om snel een professioneel telefoonnummer te gebruiken voor de kleinere ondernemer. De website is eenvoudig in gebruik en de klantenservice uiterst vriendelijk als je ze nodig hebt.

Top bedrijf!

Reactie Rinkel:

Dan was je bijna 1 van de eerste der Rinkelaars, wat leuk! En wat fijn dat we je na al die jaren nog steeds zo tevreden bent. De naam is veranderd, ons product is veranderd, maar de insteek is... Dan was je bijna 1 van de eerste der Rinkelaars, wat leuk! En wat fijn dat we je na al die jaren nog steeds zo tevreden bent. De naam is veranderd, ons product is veranderd, maar de insteek is altijd hetzelfde: Ondernemers blij maken met de beste telefonie oplossing en altijd proberen de beste service te leveren. Wat geweldig, dat je dit ook ziet. Onwijs bedankt voor al de complimenten en op naar de volgende 6 jaar :)

Kelly.K

Super tevreden sinds we Rinkel gebruiken

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Tot nu toe een erg fijne samenwerking met Rinkel, ze zijn snel in het reageren op je vragen, betrouwbaar en het systeem werkt heel erg fijn en overzichtelijk

Reactie Rinkel:

Dat zijn we helemaal met je eens Kelly, wij vinden de samenwerking ook erg fijn. Fijn dat je het systeem ook zo waardeert, ook hier doen we erg ons best voor. En dat blijven we doen natuurlijk. Heel... Dat zijn we helemaal met je eens Kelly, wij vinden de samenwerking ook erg fijn. Fijn dat je het systeem ook zo waardeert, ook hier doen we erg ons best voor. En dat blijven we doen natuurlijk. Heel erg bedankt voor deze mooie review en perfecte score!

Hotel 1851

Werkt prima.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Bellen via de app werkt prima.

Reactie Rinkel:

Bedankt voor je geweldige 5-sterrenreview! We zijn verheugd te horen dat alles prima werkt bij het bellen via de app. 😊
Als we je nog ergens mee kunnen helpen of als je suggesties hebt om je...
Als we je nog ergens mee kunnen helpen of als je suggesties hebt om je ervaring nog beter te maken, laat het ons dan gerust weten. We streven er altijd naar om onze service te verbeteren en staan klaar om eventuele vragen op te lossen.
Nogmaals bedankt en we kijken uit naar je volgende gesprek via Rinkel!

C. 't Lam

Werkt goed, maar zit er zit nog een bug in het bellen.

Werkt meestal goed.

Reactie Rinkel:

Bedankt voor je review Richard! Al zouden we graag met je in contact komen, om te kijken welke bug dit is, dit is ons namelijk niet bekend. Ik ga er eigenlijk vanuit, dat we dit eenvoudig op kunnen... Bedankt voor je review Richard! Al zouden we graag met je in contact komen, om te kijken welke bug dit is, dit is ons namelijk niet bekend. Ik ga er eigenlijk vanuit, dat we dit eenvoudig op kunnen lossen. Je kan ons natuurlijk bellen of mailen, of je kan altijd een chatje starten op onze site. In elk geval lossen we dit graag met je op, zodat we mogelijk een nog mooier cijfer van je krijgen :)

SALutions Maastricht

Rinkel werkt prettig en simpel!

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Bij mijn vorige zakelijke nummer viel de verbinding vaak weg ter ergernis van klanten. Bij Rinkel is dit helemaal opgelost. Verder zijn de medewerkers ook bijzonder behulpzaam bij vragen en werkt... Bij mijn vorige zakelijke nummer viel de verbinding vaak weg ter ergernis van klanten. Bij Rinkel is dit helemaal opgelost. Verder zijn de medewerkers ook bijzonder behulpzaam bij vragen en werkt alles intuïtief en simpel. Ik mis wel echt de mogelijkheid op de Iphone dat ik kan zien dat iemand op het zakelijk nummer belt alvorens ik opneem. Nu komt de app pas in beeld als ik al heb opgenomen (en het inkomende rinkel oproep bandje loopt). Hierdoor kan ik nooit snel het onderscheid maken of iemand privé of zakelijk belt.

Reactie Rinkel:

Wat goed dat je verbinding nu zoveel beter is. Dat is het voordeel van bellen over het mobiele netwerk! Verder valt je probleem met de herkenning van een zakelijke oproep ook makkelijk op te lossen.... Wat goed dat je verbinding nu zoveel beter is. Dat is het voordeel van bellen over het mobiele netwerk! Verder valt je probleem met de herkenning van een zakelijke oproep ook makkelijk op te lossen. Als je ons even kan bellen, mailen of een chatje kan starten, beloof ik je dat we dit met een paar minuten verholpen hebben. Hopelijk word je dan nog blijer van Rinkel :)

WebIntense BV

Makkelijk, prettig en efficiënt

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Ik heb gekozen voor een zakelijk nummer op mijn website ipv een 06 omdat dat professioneler staat. Maar een bijkomend voordeel is dat ik in heel Europa gratis uit kan bellen, waar ik ook ben en dat... Ik heb gekozen voor een zakelijk nummer op mijn website ipv een 06 omdat dat professioneler staat. Maar een bijkomend voordeel is dat ik in heel Europa gratis uit kan bellen, waar ik ook ben en dat voor nog geen 20 piek per maand!

Reactie Rinkel:

Er wordt weleens gezegd dat "hoge kwaliteit, snel en goedkoop" niet kan, maar aan je recensie te zien is dat idee achterhaald! Bedankt voor de mooie woorden, en dat je nog maar lang zo... Er wordt weleens gezegd dat "hoge kwaliteit, snel en goedkoop" niet kan, maar aan je recensie te zien is dat idee achterhaald! Bedankt voor de mooie woorden, en dat je nog maar lang zo tevreden mag zijn met Rinkel :-)

Ripa Solutions

Geweldig dienst en service

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Wij werken nu al geruime tijd met Rinkel en alles werkt vlekkeloos. Wanneer je hulp nodig hebt zijn ze ook zeer vriendelijk en behulpzaam bij Rinkel

Reactie Rinkel:

Wat een fijne review en prachtig cijfer Michel, enorm bedankt. We blijven ons best doen je zo goed mogelijk te helpen en onze vlekkeloze status te behouden.

Leon

Blijf er ver van weg.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Verhogen eenzijdig abonnementskosten met 100%. Een betalingsherinnering kost je nog eens 200% extra. Functionaliteiten worden steeds verder afgebouwd, tenzij je natuurlijk een duurder abonnement... Verhogen eenzijdig abonnementskosten met 100%. Een betalingsherinnering kost je nog eens 200% extra. Functionaliteiten worden steeds verder afgebouwd, tenzij je natuurlijk een duurder abonnement neemt. Absolute afrader.

Reactie Rinkel:

Wat jammer om te lezen dat je dit zo hebt ervaren Leon. Inderdaad hebben we begin dit jaar nieuwe abonnementen geïntroduceerd. Dit mede op het verzoek van heel veel klanten. Het is dan ook zo, dat... Wat jammer om te lezen dat je dit zo hebt ervaren Leon. Inderdaad hebben we begin dit jaar nieuwe abonnementen geïntroduceerd. Dit mede op het verzoek van heel veel klanten. Het is dan ook zo, dat een groot deel van onze klanten voordeliger uit is. Dit is helaas niet bij iedereen het geval, zo ook bij jou. We hadden graag met je in contact gekomen om ervoor te zorgen dat je tevreden klant was gebleven, maar ik zie dat je al hebt opgezegd.
Nu brengen we na het sturen van minimaal 3 herinneringen via de mail en daarbij nog meerdere sms'jes een factuur met herinneringskosten in rekening. Als dit een eerste keer is en er verder goed betaald is, zijn we nooit te beroerd om deze kwijt te schelden, dus ook hier is het jammer dat we niet in contact met je hebben weten te komen. Hier waren we zeker uitgekomen.
Verder is het zo, dat we alle functionaliteiten juist hebben uitgebreid, al kan het natuurlijk dat je geen gebruik maakt van deze nieuwe functies. Mocht je terug willen komen, hebben we in elk geval nog steeds een heel mooi aanbod voor je als trouwe klant :) Succes verder!

Oog & Oor voor jou

Heel positief, makkelijk in gebruik en goede hulp als er iets is.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Heel positief, makkelijk in gebruik en goede hulp als er iets is.

Reactie Rinkel:

Wij hebben absoluut oog en oor voor jou natuurlijk ;) Fijn dat je onze hulp waardeert en dank je wel voor dit mooie cijfer!

Monique Broekhuis Pmu

Helemaal tevreden

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

super fijn zakelijke berichten op deze manier binnen te krijgen, alles op mijn gewone telefoon. Ik kan het iedereen aanraden

Reactie Rinkel:

Zakelijke berichten en telefoontjes binnenkrijgen, en dat allemaal met je gewone telefoon ja. Dat is precies wat we doen. Fijn dat je dit zo waardeert Monique en enorm bedankt voor je mooie review!