Rinkel

Floatcentrum West-Friesland

Goede service en duidelijke app

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

2 jaar lang hebben we onze mobiel overal mee naar toe genomen met ons vaste nummer via de rinkel app, toen de zaak nog in opbouw was. Nu we wat verder zijn gaan we verder met alleen de webphone.... 2 jaar lang hebben we onze mobiel overal mee naar toe genomen met ons vaste nummer via de rinkel app, toen de zaak nog in opbouw was. Nu we wat verder zijn gaan we verder met alleen de webphone. Deze verbinding is spatzuiver en we hebben een professioneel ingesproken voicemail kunnen uploaden. Het hele contactenbestand konden we zo importeren en staat nu in webphone. Kleine moeite, zelfs voor iemand als ik die weinig van computers snapt. In het begin liep ik tegen wat vragen aan en soms verkeerde instellingen, maar de helpdesk heeft me altijd snel en vakkundig verder geholpen. Al met al, een aanrader!

Fietsverhuur.nl

Geweldig service!

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Super organisatie, denkt mee en snelle communicatie! Alles werkt zoals het hoort. Makkelijke app. Dus top!

kridon

Top!

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

programma en app werkt goed, service is snel! kortom een aanrader

Reactie Rinkel:

Hier gaan onze developers weer van smullen Kridon, bedankt!

SuperFitMe

An sich okay, maar heel veel last van telefoontjes vorige eigenaar van ons nummer

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

We zijn zelf nog niet echt live, maar ontvangen dagelijks belletjes van klanten van degene die voorheen ons nummer had (een speelgoed winkel). Heb ze al meerdere keren gevraagd hun nr aan te passen,... We zijn zelf nog niet echt live, maar ontvangen dagelijks belletjes van klanten van degene die voorheen ons nummer had (een speelgoed winkel). Heb ze al meerdere keren gevraagd hun nr aan te passen, maar staat echt overal, dus irritant voor ons.

Berk Schoonmaak

Fijn

Fijne bedrijf.

Reactie Rinkel:

Dat doen we netjes :-) bedankt!

Michel

Wat een verademing, geweldig

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Makkelijk in te stellen en te beheren en het werkt zeer stabiel.

Reactie Rinkel:

Michel, er is niks beters dan het ontvangen van zo'n review op een druilerige vrijdag. Thanks!

BGR TAXI Rotterdam

Ik ben tevreden! Precies is voor ondernemers is de dienst van Rinkel

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Goed en makkelijk om te gebruiken

Ag works uitzendgroep

Super

Top

Bedankt!

Holland Dredging Industries BV

Geweldige onderneming met dynamisch team medewerkers

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Altijd gericht op de beste oplossing tegen zeer acceptabele prijs!

Reactie Rinkel:

Doet ons goed om te horen Julien!

Ik Ben Zo Mooi

Super handig en betaalbaar

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Werkt allemaal goed en is erg handig om alles vanuit de app te kunnen regelen.

Dank je wel!