Shiseido The Netherlands BV

Inspirerend en concreet.

Sebastiaan Stam - Pluut & Partners

Een hele fijne samenwerking waarin goed werd meegedacht op de mogelijkheden binnen ons budget. Wij zijn daarnaast zeer enthousiast over het eindresultaat

Stolt-Nielsen B.V.

Prima ervaring!

Vesteda

Vanuit een duidelijk proces werd met enthousiasme en vakkennis in een aantal sessies een prachtige, kant-en-klare presentatie opgeleverd. Top werk!

Rijksvastgoedbedrijf

Training 'Online Presenteren' gevolgd bij Bento.

stef voermans, Rijksvastgoedbedrijf

Training online presenteren. heel goed bevallen! veel geleerd over hoe je in een online presentatie met de techniek/houding/beeld/geluid moet omgaan. ook weer goed om aan de slag te gaan na een... Training online presenteren. heel goed bevallen! veel geleerd over hoe je in een online presentatie met de techniek/houding/beeld/geluid moet omgaan. ook weer goed om aan de slag te gaan na een eerdere training die nog live was.

RIjksvastgoedbedrijf

Zeer fijn om weer een training met Joeri en Friso te doen. Veel geleerd en gelachen.

RVB

Duidelijk, precies het juiste aantal leerstof, goed om samen met elkaar te oefenen. Nooit saai!

IGS GeboJagema

Met Bento hebben we samen de story line en new business presenatie van IGS GeboJagema opgesteld. Ik had uit mijn vorige werkgever al ervaring met Bento.

DPA

Training Online presenteren. Zeer positief ervaren en direct toepasbaar!