Ik heb het als heel prettig ervaren. We konden snel schakelen en de gestelde deadlines werden gehaald

Over het algemeen goed. Gezien de tijd die we hadden is er een goede presentatie opgeleverd en heft Bento zeker toegevoegde waarde geleverd.

Het was zeker een positieve dag

Mark van Koolwijk - Ipsos

Erg leuke en leerzame training! Friso was erg goed. Hij heeft veel goede tips gegeven en deed het met veel humor.

Menno (Ipsos)

Friso weet zeer snel een sfeer te creeeren waardoor iedereen zich op een kwetsbare manier durft op te stellen. Friso leest een persoon snel en weet precies waar de aandachtspunten liggen. Ondanks...

Prima, echter miste ik creativiteit in het eerste deel van de training. De stof was erg droog en hierdoor voelde het echt aan of we hier versneld door heen hadden kunnen gaan.

Kim Stoter - ter Harmsel / Ipsos

Verreweg de beste training die ik tot nu toe in mijn (redelijk korte loopbaan) heb mogen ervaren! Leuke en ook zeer leerzame training. Ongelofelijk hoeveel je in slechts één dag en een terugkomdag...

Fijne training, heel erg veel geleerd! Fijn dat er tussendoor ook gelachen wordt :)

Ipsos

Inspirerend, leerzaam en vooral ook erg leuk. Zo heb ik de presentatie training van Friso ervaren.

Geweldige presentatie training gehad van Friso. Super veel geleerd op een hele leuke, ongedwongen & professionele manier.