Benschop Speelplezier

Benschop Speelplezier Ook benieuwd naar feedback over de webshop Benschop Speelplezier? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company19
8.5/10
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Benschop Speelplezier met 8.5/10. Gebaseerd op 19 ervaringen.
Prima (7/10)

Goed (8/10)

Goede produkten en kennis ervan.

Ik kreeg de beoordeling op zondag! Misschien is daar niets aan te doen maar dan zijn jullie op de hoogte hiervan.

Positief. overzichtelijke site.

Marion
Marion

Zeer deskundig en flexibel meegedacht over de constructie die in slappe natte grond kon werken. Snelle levering toen we konden starten met graven.

We waren aangemeld met onze specifieke vraag, maar moesten lang op zoek naar een adviseur toen we in de proeftuin waren. Die had onze vraag nog niet vernomen.

Score voor Benschop Speelplezier:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zowel aan de telefoon als in de proeftuin dachten de benschops geweldig mee over de constructie voor onze bijzondere situatie. resultaat: binnen enkele dagen hadden we een plan en alle spullen voor een grote akrobat flatground op halve diepte ingegraven en omgeven door een talud.

van der Plaat
Onacceptabel (1/10)
van der Plaat

Reactie Benschop Speelplezier:

Beste v/d Plaat, het is spijtig dat u niet tevreden bent over uw bezoek aan ons bedrijf. Graag willen wij wel op uw opmerkingen reageren. Dat u het prijzig vind is maar hoe je het bekijkt. De entree is een schappelijke prijs en voor de volwassenen zit er een keer koffie of thee bij in. Dat volwassenen moeten betalen staat op de site vermeld, dus dat had u kunnen weten. Bij een zwembad of attractiepark dienen de volwassenen ook te betalen en dat lijkt me meer dan logisch.
Wat de skelters betreft, dat heeft zeker onze aandacht. Wij lopen ze dagelijks na om te repareren. Ondanks dat wij regelmatig de skelters vernieuwen van het Topmerk Berg Toys gaan ze regelmatig kapot. Dit komt helaas ook omdat er telkens mee gebotst wordt, wat verboden is en toch telkens gebeurd. Wij zijn op zoek naar verbeteringen, maar hebben tot nu toe geen betere skelters kunnen kopen.
Uw opmerking dat de trampolines ver door veren is eigenlijk een compliment. Wij hebben dit voorjaar vele trampoline vernieuwd en juist de Topmerken veren ver door, wat een soepele vering geeft. Dit t.o.v. de goedkopere merken, die erg stug veren. Het klopt inderdaad dat bij wat vele regenval er tijdelijk water onder de trampolines blijft staan. Hierin zijn we ook weer afhankelijk van de hoge grondwaterstand.

Graag zouden wij een mail van u ontvangen, zodat wij u kunnen overtuigen van onze goede bedoelingen en u weer enthousiast maken over ons bedrijf.
Door de enorme toename van het aantal bezoekers en van de vele positieve reacties zijn wij van mening dat iedereen moet kunnen terugkijken op een aangenaam verblijf bij ons bedrijf.

Met vriendelijke groeten,

Benschop Speelplezier.

Score voor Benschop Speelplezier:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

We gingen met onze kinderen naar de speeltuin. prijzige entree, zeker omdat je ook voor ouders entree moet betalen. m.
maar het aller vervelendste is dat de kinderen op de skelterbaan wilden: er was geen 1 skelter die goed functioneerde! skelters met lekke banden, skelters die erg zwaar trapten door voldoende smering en noem maar op..
vervolgens de trampolines: de meeste van deze zijn zovaak gebruikt dat ze ge ver doorveren. zelfs een trampoline die meer dan een meter doorveerde met als gevolg dat je de onderliggende vijver raakte en flink nag werd..
ik heb niet zo snel kritiek, maar dit uitje was voor zowel ons als de kids zo teleurstellend dat ik dit even eerlijk wilde doorgeven aan jullie..
het was bepaald geen visitekaartje.

Goed (8/10)

Genoeg te doen voor ieder kind.
Goed overzicht te houden
Vriendelijke en snelle service

Kapotte skelters repareren
Een wat beter verende grote trampoline
Een werkend systeem bij de hobbelfiets om na 10 rondjes de beurt aan iemand anders te moeten geven. Nu zijn de brutaalste kinderen eigenaar ten koste van degenen die netjes staan te wachten.

Prima.

Lagendijk
Lagendijk

Klantvriendelijkheid!
De vrijheid om hier met alles te mogen spelen!

Nvt

Score voor Benschop Speelplezier:4.5/5

Benschop speelplezier,.
zorgt altijd voor veel vertier..
jong en oud,.
voelt zich hier al gauw vertrouwd..
het is hier van alle gemakken voorzien,.
en dat verdiend voor ons zeker een tien..

Uitstekend (10/10)

Goede, prijs- en kwaliteit verhouding en een goede klantvriendelijkheid.
De mogelijkheid om de toestellen ter plekke uit te proberen.

Nvt

Score voor Benschop Speelplezier:5/5

Benschop speelplezier,.
zorgt altijd voor veel vertier..
jong en oud,.
voelt zich hier al gauw vertrouwd..
het is hier van alle gemakken voorzien,.
en dat verdiend voor ons zeker een tien..

M Walraven
M Walraven

De service was goed en de gemaakte afspraken waren voor de voorzieningen waren tot in de puntje geregeld

Tijd voor het plaatsen van de BBQ liep iets uit als gevolg van het helpen van andere klanten. Let hierop dat dit soms ver kan uitlopen..

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed contact met goed service.

Maarten
Maarten

Veel te doen voor verschillende leeftijden

Breder assortiment snacks / drinken ( geen light bijvoorbeeld)

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Was gezellig. een leuke tijd voor de kids.

Uitstekend (10/10)

N.v.t.

Score voor Benschop Speelplezier:5/5

Goede ervaring!.

Obs den Biekurf / C. Post
Obs den Biekurf / C. Post

Alles mag en kan. Heel fijn om ergens te mogen spelen waar zoveel mogelijk is.

Bezetting bij receptie/horeca op een drukke ochtend van personeelslid is wenselijk.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Was weer een toppchtend voor de kinderen van onze school!.

Bedrijfsinformatie

Benschop Speelplezier maakt speeltoestellen van topkwaliteit voor zowel particulier als openbaar gebruik. Doordat wij de speeltoestellen zelf produceren kunnen we ze voor u naar uw specifieke wensen maken, ook hebben we een ruime keuze uit bestaande modellen om uit te kiezen. Voor vrijwel elke tuin is een oplossing! En altijd scherp geprijsd, doordat u rechtstreeks bij de fabrikant koopt. Wij denken graag met u mee, ons advies is vrijblijvend en gratis!
Adres
Smalzijde 25 b