Benitech

Gesprek met de adviseur
Kwaliteit producten
Plaatsing

O.Debipersad

Fantastische service, alles gedaan zoals beloofd. Hoogwaardig kwaliteit kozijnen. Monteurs vakkundig en heel netjes. Iedereen die je te spreken krijgt bij Benitech zeer hulpvaardig en experts in wat... Fantastische service, alles gedaan zoals beloofd. Hoogwaardig kwaliteit kozijnen. Monteurs vakkundig en heel netjes. Iedereen die je te spreken krijgt bij Benitech zeer hulpvaardig en experts in wat ze doen!

Beste mevrouw Debipersad,
Beste mevrouw Debipersad,
Heel erg bedankt voor uw review met de mooie woorden! Wat fijn om te horen dat u zo'n positieve ervaring heeft met Benitech Kozijnen en dat u zo tevreden bent over zowel onze producten als onze medewerkers.
We wensen u heel veel woonplezier en wooncomfort toe met uw nieuwe kozijnen!

Randi Buijs-Jens

Let op de details!!

Beste mevrouw Buijs-Jens,
Bedankt voor uw review en beoordeling. We wensen u veel plezier met uw aankoop!

Wim van Horssen of T van Horssen

Geweldig

Beste familie van Horssen,
Bedankt voor uw beoordeling en review. We zijn blij om te lezen dat u er blij mee bent. We wensen u veel woonplezier en wooncomfort toe!
Beste familie van Horssen,

Rensen

Prettig

Beste mevrouw Rensen,
Hartelijk dank voor uw review en beoordeling. We zijn blij om te zien dat u tevreden bent over Benitech Kozijnen en wensen u veel plezier met uw aankoop!
Met...
Beste mevrouw Rensen,

Fam.kilian

Goede service mensen die met meedenken 👍

Beste familie Kilian,
Beste familie Kilian,
Bedankt voor uw review. Persoonlijk contact en meedenken met onze klanten vinden we erg belangrijk, fijn om te lezen dat u dat ook zo heeft ervaren. Veel woonplezier en wooncomfort gewenst!

E.F. Workala

Vlot, vriendelijk en kennis vsn zaken.z

Beste meneer Workala,
Bedankt voor uw mooie review en beoordeling. We wensen u veel plezier toe met uw aankoop!

Marian

Benitech is fantastisch bedrijf en goede Service.

Beste mevrouw,
Bedankt voor uw mooie woorden! We zijn erg blij om te lezen dat u zo tevreden bent over Benitech Kozijnen en de service.
We wensen u heel veel woonplezier en wooncomfort toe...
Beste mevrouw,
We wensen u heel veel woonplezier en wooncomfort toe met uw aankoop!

Nico van den Berg

Hard werkende monteurs en prachtig resultaat

Beste meneer van den Berg,
Beste meneer van den Berg,
Bedankt voor uw review en beoordeling. Goed om te horen dat de monteurs goed werk hebben geleverd en u blij bent met het resultaat, dat is natuurlijk ook hoe we het graag zien. We wensen u veel woonplezier en wooncomfort toe!

Visser

Prima vakmensen met ervaring

Beste meneer Visser,
Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij om te lezen dat u goede ervaringen heeft met onze medewerkers. Veel plezier gewenst met uw aankoop!
Beste meneer Visser,

Charley

Goed betrouwbaar bedrijf. Lossen onvolkomenheden na plaatsing goed op. Uiteindelijk was alles netjes.

Beste Charley,
Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is geplaatst en netjes is opgelost. We wensen u veel woonplezier en wooncomfort toe!
Beste Charley,