Benitech

A. van Doorn

Heel prettig en professioneel

Beste mevrouw van Doorn,
Beste mevrouw van Doorn,
Dank u voor uw positieve feedback! Het doet ons goed te horen dat u onze aanpak als heel prettig en professioneel heeft ervaren. We blijven ons inzetten om onze klanten de beste ervaring te bieden.
Team Benitech Kozijnen.

Rene en Mariska Beukers

Fantastisch werk geleverd boven verwachting.

Beste meneer en mevrouw Beukers,
Beste meneer en mevrouw Beukers,
Hartelijk dank voor uw lovende woorden! Het is geweldig om te horen dat we uw verwachtingen hebben overtroffen. Uw tevredenheid is onze grootste beloning!

Anneke Nieuwboer

Super

Beste mevrouw Nieuwboer,
Bedankt voor uw review en beoordeling! Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent!
Team...
Beste mevrouw Nieuwboer,

Brongers

Zeer prettige ervaring

Beste mevrouw Brongers,
Beste mevrouw Brongers,
Hartelijk dank voor uw review! We zijn verheugd te horen dat u een zeer prettige ervaring heeft gehad. Uw tevredenheid is onze prioriteit en we waarderen uw feedback enorm.
We wensen u veel woonplezier en wooncomfort toe!

A.Slingerland

Beste meneer Slingerland,
Dank u wel voor uw positieve beoordeling! Het is fijn te vernemen dat u goede ervaringen heeft met Benitech Kozijnen.
We wensen u veel plezier met uw...
Beste meneer Slingerland,
We wensen u veel plezier met uw aankoop!

Delfgauw

Goede ervaring en alles naar wens

Beste meneer Delfgauw,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u een goede ervaring heeft gehad en dat alles naar wens is verlopen.
Veel woonplezier en...
Beste meneer Delfgauw,

Bronne

Alles wat gepland is, is goed gegaan

Beste mevrouw Bronne.
Beste mevrouw Bronne.
Bedankt voor uw positieve feedback! We streven er altijd naar om onze klanten een soepele ervaring te bieden. We zijn dan ook blij te vernemen dat alles naar wens is verlopen volgens de planning.

W H Riebeek

Wij zijn tevreden over de werkzaamheden en uitvoering in totaal mede door de monteurs Haico en Robert. Klasse !!

Beste meneer Riebeek,
Beste meneer Riebeek,
Hartelijk dank voor uw review! We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over de werkzaamheden en uitvoering, en we waarderen uw complimenten aan onze monteurs Haico en Robert.
We wensen u veel woonplezier en wooncomfort toe.

Van Ree

Wij zijn heel tevreden.

Beste mevrouw van Ree,
Beste mevrouw van Ree,
Bedankt voor uw review! We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en we zijn dan ook blij om te horen dat u tevreden bent met Benitech Kozijnen.

Andries Nentjes

Alles goed en netjes geregeld. Mooi afgewerkt.

Beste meneer Nentjes,
Bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat alles goed en netjes is geregeld en dat u tevreden bent met de afwerking.
Veel woonplezier en...
Beste meneer Nentjes,