Feedback Company

Benitech Kozijnen

9 /10

SterSterSterSterHalve ster

1371 reviewsSchrijf review

checkbox96% beveelt Benitech Kozijnen aan!

Gesprek met de adviseur
SterSterSterSterHalve ster
8.8/10
Kwaliteit producten
SterSterSterSterHalve ster
9/10
Plaatsing
SterSterSterSterHalve ster
9.2/10
1371 reviews

Van der Linde

SterSterSterSterSter
10/10

Van verkoop tot plaatsing goed contact en nette service en dat met echte vakmensen.

Gepubliceerd op

Antwoord Benitech Kozijnen

Beste meneer van der Linde, Bedankt voor uw mooie review! Mooi om te lezen dat u zowel het contact als het werk van onze collega's zo positief heeft ervaren. Dat is een mooi compliment voor het hele team. Veel plezier gewenst met uw nieuwe kunststof kozijnen! Met vriendelijke groet, Team Benitech Kozijnen

Geantwoord op

Klinkenberg

SterSterSterSterSter
10/10

Vriendelijk, duidelijk en komen afspraken na

Gepubliceerd op

Antwoord Benitech Kozijnen

Beste mevrouw Klinkenberg, Bedankt voor uw mooie review! Juist de combinatie van persoonlijk contact en duidelijke afspraken vinden we belangrijk. Mooi dat dit zo is overgekomen. Veel plezier gewenst met het resultaat! Met vriendelijke groet, Team Benitech Kozijnen

Geantwoord op

Viriega FR

SterSterSterHalve sterLege ster
7/10

Top en snel werk

Gepubliceerd op

Antwoord Benitech Kozijnen

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw review. Mooi om te lezen dat u tevreden bent. Veel plezier gewenst met uw nieuwe kozijnen! Met vriendelijke groet, Team Benitech Kozijnen

Geantwoord op

Particuliere

SterSterSterSterHalve ster
9/10

Groots!!!!!

Gepubliceerd op

Antwoord Benitech Kozijnen

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw review! Wat een mooi compliment, dank u wel. Veel plezier gewenst met uw nieuwe kozijnen! Met vriendelijke groet, Team Benitech Kozijnen

Geantwoord op

Bas

SterSterSterHalve sterLege ster
7/10

Goed vooral het plaatsen bedankt Alfons Mike Ella

Gepubliceerd op

Antwoord Benitech Kozijnen

Beste meneer Bas, Bedankt voor uw review en mooie woorden! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de plaatsing. We wensen u veel plezier met uw nieuwe kunststof kozijnen. Met vriendelijke groet, Team Benitech Kozijnen

Geantwoord op

J. Dekker

SterSterSterSterHalve ster
9/10

Vanaf het begin een goed gevoel bij dit bedrijf en dit bleek te kloppen

Gepubliceerd op

Antwoord Benitech Kozijnen

Beste mevrouw Dekker, Bedankt voor uw mooie review! Een goed gevoel vanaf het eerste contact vinden we erg belangrijk, dus mooi om te horen dat dit gedurende het hele traject zo is gebleven. Veel plezier gewenst met uw nieuwe kozijnen! Met vriendelijke groet, Team Benitech Kozijnen

Geantwoord op

Fam Keijl

SterSterSterSterSter
10/10

Fantastisch

Gepubliceerd op

Antwoord Benitech Kozijnen

Beste familie Keijl, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u de moeite heeft genomen om dit met ons te delen. Veel plezier gewenst met uw nieuwe kozijnen! Met vriendelijke groet, Team Benitech Kozijnen

Geantwoord op

S van der heide

SterSterSterSterSter
10/10

Zeer correct

Gepubliceerd op

Antwoord Benitech Kozijnen

Beste mevrouw van der Heide, Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u zo tevreden bent. Veel plezier gewenst met uw nieuwe kozijnen! Met vriendelijke groet, Team Benitech Kozijnen

Geantwoord op

Dennis en joke Baars

SterSterSterSterSter
10/10

Fijn bedrijf, mooie kwaliteit, goede service, aanrader.

Gepubliceerd op

Antwoord Benitech Kozijnen

Beste meneer en mevrouw Baars, Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de kwaliteit en onze service. Bedankt ook voor uw aanbeveling, dat waarderen we enorm. Met vriendelijke groet, Team Benitech Kozijnen

Geantwoord op

Jelrik Coppoolse

SterSterSterSterSter
10/10

Het proces van de nieuwe kozijnen van advies gesprek tot

Gepubliceerd op

Antwoord Benitech Kozijnen

Beste meneer Coppoolse, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wat fijn om te zien dat u ons een 10 geeft, daar worden we echt blij van. Veel plezier en comfort gewenst met uw nieuwe kunststof kozijnen! Met vriendelijke groet, Team Benitech Kozijnen

Geantwoord op

Jan van Lienen

SterSterSterSterSter
10/10

Een zeer goed bedrijf dat meedenkt en adviseert

Gepubliceerd op

Antwoord Benitech Kozijnen

Beste meneer van Lienen, Bedankt voor uw mooie woorden! Fijn om te horen dat onze manier van meedenken en adviseren zo wordt gewaardeerd. Veel plezier gewenst met uw nieuwe kunststof kozijnen! Met vriendelijke groet, Team Benitech Kozijnen

Geantwoord op

Fam.-Deelstra

SterSterSterSterSter
10/10

Professioneel en vakkundig

Gepubliceerd op

Antwoord Benitech Kozijnen

Beste familie Deelstra, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over onze professionaliteit en vakmanschap. Veel plezier gewenst met uw nieuwe kozijnen! Met vriendelijke groet, Team Benitech Kozijnen

Geantwoord op

S.W.

SterSterLege sterLege sterLege ster
4/10

Na een erg fijn gesprek met de adviseur hadden we besloten om een deur bij benitech te bestellen. Na een paar maanden wachten zou onze deur geplaatst worden, ze kwamen met de deur en gaven gelijk aan dat het paneel nog niet was geleverd. We gaven aan dat we daar wel van baalden en dat we dan liever waren gebeld of we misschien nog 2 weken wouden wachten totdat alles binnen was. Dit gebeurde wel vaker zeiden ze (dat een paneel niet binnen was). Er werd een dunne houten plaat als paneel gebruikt voor de komende 2 weken. Het was de week met de winterse kou en sneeuw en het was echt harstikke koud. We hebben 3 kinderen en willen niet in die kou zitten dus hadden gebeld. Ze kwamen terug om het iets beter te isoleren. Ze gaven aan dat we prioriteit waren en zodra het paneel binnen was zouden ze een afspraak maken om het te plaatsen. De enige mogelijkheid was op een donderdag tussen 10 en 12. Verder was de eerstvolgende mogelijkheid pas 25 maart. (Dan zou het nog 3 dikke weken duren). Wij zijn 3 dagen in de week beschikbaar maar ze konden niet schikken naar onze wensen. Ik heb vrij moeten nemen voor mijn werk, terwijl ze aangaven dat wij prioriteit waren. Uiteindelijk kwamen ze het paneel plaatsen en toen het er in zat kwamen ze naar mij toe; of wij het zo besteld hadden? De afwerking aan de binnenkant zou wit zijn, dat was het meeste ook maar de paneel was aan de binnenkant zwart. Ik gaf aan dat we het niet zo besteld hadden, en liet de mail zien. Ze hadden ondertussen zelf ook gebeld en gaven aan dat ik gelijk had. Nu moet er dus weer een nieuw paneel besteld worden en als die binnen is dus weer een nieuwe afspraak voor het plaatsen. We hebben onze adviseur proberen te bellen maar geen gehoor. Verder ook geen enkele excuses of compensatie gekregen, alleen de opmerking dat het vaker gebeurd. Voor ons 1x Benitech en daarna nooit meer.

Gepubliceerd op

Antwoord Benitech Kozijnen

Beste heer/mevrouw S.W., Bedankt voor uw uitgebreide review. We vinden het oprecht vervelend om te lezen hoe dit traject voor u is verlopen. U mocht van ons verwachten dat we vooraf duidelijker zouden communiceren over het ontbrekende paneel, beter met u zouden afstemmen en dat het in één keer goed zou zijn. Dat is helaas niet gebeurd. Onze excuses voor het ongemak dat u hiervan heeft gehad. We begrijpen heel goed dat de tijdelijke situatie, zeker in de winter en met drie kinderen, voor veel ongemak heeft gezorgd. Dat hadden we beter moeten aanpakken. Inmiddels staat de levering van het juiste paneel ingepland. We nemen hierover op korte termijn contact met u op om een passende afspraak te maken en dit netjes af te ronden. Nogmaals dank voor uw feedback. We nemen dit serieus. Met vriendelijke groet, Team Benitech Kozijnen

Geantwoord op

Martijn van Wonderen

SterSterSterSterSter
10/10

Topkwaliteit kozijnen en perfecte service – Benitech overtreft verwachtingen!

Gepubliceerd op

Antwoord Benitech Kozijnen

Beste meneer van Wonderen, Hartelijk dank voor uw mooie review! Wat fijn om te lezen dat we uw verwachtingen hebben kunnen overtreffen. Dat is voor ons het mooiste compliment dat we kunnen krijgen. We wensen u veel wooncomfort en plezier met uw nieuwe kozijnen! Met vriendelijke groet, Team Benitech Kozijnen

Geantwoord op

Peter van der Ven

SterSterSterSterLege ster
8/10

Top vakwerk afgeleverd en meteen isolerend resultaat

Gepubliceerd op

Antwoord Benitech Kozijnen

Beste meneer van der Ven, Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over het vakwerk en dat u direct het isolerende resultaat merkt. Daar doen we het voor. Veel plezier gewenst met uw nieuwe kozijnen! Met vriendelijke groet, Team Benitech Kozijnen

Geantwoord op

Reviews

Benitech Kozijnen verzamelt bedrijfsreviews bij Feedback Company. Het bedrijf verzamelt onafhankelijk reviews.

Benitech Kozijnen heeft de volgende resultaten bereikt:

  • checkGemiddelde score: 9/10
  • check1371 verzamelde reviews
  • checkEerste review geschreven op 3 april 2013

Benitech Kozijnen

Benitech Kozijnen is specialist op het gebied van kunststof kozijnen inclusief montage. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact met ons op voor een goede aanbieding!

Contact

Benitech Kozijnen

G.J. van Heekstraat 79

7521 EB Enschede

Betrouwbaar en transparant

Om een optimale klantervaring te bieden, is het luisteren naar je klanten essentieel. Daarom meten we bij Feedback Company continue experiences. We stellen de juiste vraag, aan de juiste persoon, op het juiste moment. Ervaringen meten is key. Onze onderzoeken richten zich op Customer Experience (CX), Product Experience (PX) en Employee Experience (EX).

Feedback Company verzamelt feedback met geverifieerde gegevens van haar klanten. Het bedrijf zet zich in tegen nepreviews en verifieert de herkomst van de reviews.Klik hier voor meer informatie over Feedback Company’s reviewbeleid en hoe de reviewpagina tot stand komt.

Data Pro Code
MOA Fair Data keurmerk
Feedback Company
Google Review Partner
Elemental Water Foundation
detractors00%
passives00%
promoters00%
sadface
0
sadface
1
sadface
2
sadface
3
sadface
4
sadface
5
sadface
6
neutralface
7
neutralface
8
happyface
9
happyface
10

Net Promoter Score (NPS)=% Promoters - % Detractors

Gesprek met de adviseur
SterSterSterSterHalve ster
8.8/10
Kwaliteit producten
SterSterSterSterHalve ster
9/10
Plaatsing
SterSterSterSterHalve ster
9.2/10
1371 reviews

Van der Linde

SterSterSterSterSter
10/10

Van verkoop tot plaatsing goed contact en nette service en dat met echte vakmensen.

Gepubliceerd op

Antwoord Benitech Kozijnen

Beste meneer van der Linde, Bedankt voor uw mooie review! Mooi om te lezen dat u zowel het contact als het werk van onze collega's zo positief heeft ervaren. Dat is een mooi compliment voor het hele team. Veel plezier gewenst met uw nieuwe kunststof kozijnen! Met vriendelijke groet, Team Benitech Kozijnen

Geantwoord op

Klinkenberg

SterSterSterSterSter
10/10

Vriendelijk, duidelijk en komen afspraken na

Gepubliceerd op

Antwoord Benitech Kozijnen

Beste mevrouw Klinkenberg, Bedankt voor uw mooie review! Juist de combinatie van persoonlijk contact en duidelijke afspraken vinden we belangrijk. Mooi dat dit zo is overgekomen. Veel plezier gewenst met het resultaat! Met vriendelijke groet, Team Benitech Kozijnen

Geantwoord op

Viriega FR

SterSterSterHalve sterLege ster
7/10

Top en snel werk

Gepubliceerd op

Antwoord Benitech Kozijnen

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw review. Mooi om te lezen dat u tevreden bent. Veel plezier gewenst met uw nieuwe kozijnen! Met vriendelijke groet, Team Benitech Kozijnen

Geantwoord op

Particuliere

SterSterSterSterHalve ster
9/10

Groots!!!!!

Gepubliceerd op

Antwoord Benitech Kozijnen

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw review! Wat een mooi compliment, dank u wel. Veel plezier gewenst met uw nieuwe kozijnen! Met vriendelijke groet, Team Benitech Kozijnen

Geantwoord op

Bas

SterSterSterHalve sterLege ster
7/10

Goed vooral het plaatsen bedankt Alfons Mike Ella

Gepubliceerd op

Antwoord Benitech Kozijnen

Beste meneer Bas, Bedankt voor uw review en mooie woorden! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de plaatsing. We wensen u veel plezier met uw nieuwe kunststof kozijnen. Met vriendelijke groet, Team Benitech Kozijnen

Geantwoord op

J. Dekker

SterSterSterSterHalve ster
9/10

Vanaf het begin een goed gevoel bij dit bedrijf en dit bleek te kloppen

Gepubliceerd op

Antwoord Benitech Kozijnen

Beste mevrouw Dekker, Bedankt voor uw mooie review! Een goed gevoel vanaf het eerste contact vinden we erg belangrijk, dus mooi om te horen dat dit gedurende het hele traject zo is gebleven. Veel plezier gewenst met uw nieuwe kozijnen! Met vriendelijke groet, Team Benitech Kozijnen

Geantwoord op

Fam Keijl

SterSterSterSterSter
10/10

Fantastisch

Gepubliceerd op

Antwoord Benitech Kozijnen

Beste familie Keijl, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u de moeite heeft genomen om dit met ons te delen. Veel plezier gewenst met uw nieuwe kozijnen! Met vriendelijke groet, Team Benitech Kozijnen

Geantwoord op

S van der heide

SterSterSterSterSter
10/10

Zeer correct

Gepubliceerd op

Antwoord Benitech Kozijnen

Beste mevrouw van der Heide, Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u zo tevreden bent. Veel plezier gewenst met uw nieuwe kozijnen! Met vriendelijke groet, Team Benitech Kozijnen

Geantwoord op

Dennis en joke Baars

SterSterSterSterSter
10/10

Fijn bedrijf, mooie kwaliteit, goede service, aanrader.

Gepubliceerd op

Antwoord Benitech Kozijnen

Beste meneer en mevrouw Baars, Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de kwaliteit en onze service. Bedankt ook voor uw aanbeveling, dat waarderen we enorm. Met vriendelijke groet, Team Benitech Kozijnen

Geantwoord op

Jelrik Coppoolse

SterSterSterSterSter
10/10

Het proces van de nieuwe kozijnen van advies gesprek tot

Gepubliceerd op

Antwoord Benitech Kozijnen

Beste meneer Coppoolse, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wat fijn om te zien dat u ons een 10 geeft, daar worden we echt blij van. Veel plezier en comfort gewenst met uw nieuwe kunststof kozijnen! Met vriendelijke groet, Team Benitech Kozijnen

Geantwoord op

Jan van Lienen

SterSterSterSterSter
10/10

Een zeer goed bedrijf dat meedenkt en adviseert

Gepubliceerd op

Antwoord Benitech Kozijnen

Beste meneer van Lienen, Bedankt voor uw mooie woorden! Fijn om te horen dat onze manier van meedenken en adviseren zo wordt gewaardeerd. Veel plezier gewenst met uw nieuwe kunststof kozijnen! Met vriendelijke groet, Team Benitech Kozijnen

Geantwoord op

Fam.-Deelstra

SterSterSterSterSter
10/10

Professioneel en vakkundig

Gepubliceerd op

Antwoord Benitech Kozijnen

Beste familie Deelstra, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over onze professionaliteit en vakmanschap. Veel plezier gewenst met uw nieuwe kozijnen! Met vriendelijke groet, Team Benitech Kozijnen

Geantwoord op

S.W.

SterSterLege sterLege sterLege ster
4/10

Na een erg fijn gesprek met de adviseur hadden we besloten om een deur bij benitech te bestellen. Na een paar maanden wachten zou onze deur geplaatst worden, ze kwamen met de deur en gaven gelijk aan dat het paneel nog niet was geleverd. We gaven aan dat we daar wel van baalden en dat we dan liever waren gebeld of we misschien nog 2 weken wouden wachten totdat alles binnen was. Dit gebeurde wel vaker zeiden ze (dat een paneel niet binnen was). Er werd een dunne houten plaat als paneel gebruikt voor de komende 2 weken. Het was de week met de winterse kou en sneeuw en het was echt harstikke koud. We hebben 3 kinderen en willen niet in die kou zitten dus hadden gebeld. Ze kwamen terug om het iets beter te isoleren. Ze gaven aan dat we prioriteit waren en zodra het paneel binnen was zouden ze een afspraak maken om het te plaatsen. De enige mogelijkheid was op een donderdag tussen 10 en 12. Verder was de eerstvolgende mogelijkheid pas 25 maart. (Dan zou het nog 3 dikke weken duren). Wij zijn 3 dagen in de week beschikbaar maar ze konden niet schikken naar onze wensen. Ik heb vrij moeten nemen voor mijn werk, terwijl ze aangaven dat wij prioriteit waren. Uiteindelijk kwamen ze het paneel plaatsen en toen het er in zat kwamen ze naar mij toe; of wij het zo besteld hadden? De afwerking aan de binnenkant zou wit zijn, dat was het meeste ook maar de paneel was aan de binnenkant zwart. Ik gaf aan dat we het niet zo besteld hadden, en liet de mail zien. Ze hadden ondertussen zelf ook gebeld en gaven aan dat ik gelijk had. Nu moet er dus weer een nieuw paneel besteld worden en als die binnen is dus weer een nieuwe afspraak voor het plaatsen. We hebben onze adviseur proberen te bellen maar geen gehoor. Verder ook geen enkele excuses of compensatie gekregen, alleen de opmerking dat het vaker gebeurd. Voor ons 1x Benitech en daarna nooit meer.

Gepubliceerd op

Antwoord Benitech Kozijnen

Beste heer/mevrouw S.W., Bedankt voor uw uitgebreide review. We vinden het oprecht vervelend om te lezen hoe dit traject voor u is verlopen. U mocht van ons verwachten dat we vooraf duidelijker zouden communiceren over het ontbrekende paneel, beter met u zouden afstemmen en dat het in één keer goed zou zijn. Dat is helaas niet gebeurd. Onze excuses voor het ongemak dat u hiervan heeft gehad. We begrijpen heel goed dat de tijdelijke situatie, zeker in de winter en met drie kinderen, voor veel ongemak heeft gezorgd. Dat hadden we beter moeten aanpakken. Inmiddels staat de levering van het juiste paneel ingepland. We nemen hierover op korte termijn contact met u op om een passende afspraak te maken en dit netjes af te ronden. Nogmaals dank voor uw feedback. We nemen dit serieus. Met vriendelijke groet, Team Benitech Kozijnen

Geantwoord op

Martijn van Wonderen

SterSterSterSterSter
10/10

Topkwaliteit kozijnen en perfecte service – Benitech overtreft verwachtingen!

Gepubliceerd op

Antwoord Benitech Kozijnen

Beste meneer van Wonderen, Hartelijk dank voor uw mooie review! Wat fijn om te lezen dat we uw verwachtingen hebben kunnen overtreffen. Dat is voor ons het mooiste compliment dat we kunnen krijgen. We wensen u veel wooncomfort en plezier met uw nieuwe kozijnen! Met vriendelijke groet, Team Benitech Kozijnen

Geantwoord op

Peter van der Ven

SterSterSterSterLege ster
8/10

Top vakwerk afgeleverd en meteen isolerend resultaat

Gepubliceerd op

Antwoord Benitech Kozijnen

Beste meneer van der Ven, Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over het vakwerk en dat u direct het isolerende resultaat merkt. Daar doen we het voor. Veel plezier gewenst met uw nieuwe kozijnen! Met vriendelijke groet, Team Benitech Kozijnen

Geantwoord op

Reviews

Benitech Kozijnen verzamelt bedrijfsreviews bij Feedback Company. Het bedrijf verzamelt onafhankelijk reviews.

Benitech Kozijnen heeft de volgende resultaten bereikt:

  • checkGemiddelde score: 9/10
  • check1371 verzamelde reviews
  • checkEerste review geschreven op 3 april 2013

Benitech Kozijnen

Benitech Kozijnen is specialist op het gebied van kunststof kozijnen inclusief montage. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact met ons op voor een goede aanbieding!

Contact

Benitech Kozijnen

G.J. van Heekstraat 79

7521 EB Enschede

Betrouwbaar en transparant

Om een optimale klantervaring te bieden, is het luisteren naar je klanten essentieel. Daarom meten we bij Feedback Company continue experiences. We stellen de juiste vraag, aan de juiste persoon, op het juiste moment. Ervaringen meten is key. Onze onderzoeken richten zich op Customer Experience (CX), Product Experience (PX) en Employee Experience (EX).

Feedback Company verzamelt feedback met geverifieerde gegevens van haar klanten. Het bedrijf zet zich in tegen nepreviews en verifieert de herkomst van de reviews.Klik hier voor meer informatie over Feedback Company’s reviewbeleid en hoe de reviewpagina tot stand komt.

Data Pro Code
MOA Fair Data keurmerk
Feedback Company
Google Review Partner
Elemental Water Foundation