Benitech

8.5/10
Kwaliteit producten
Plaatsing

Marianne van Greuningen

Vakmensen en super kwaliteit.

Kwaliteit.

A. Waalboer

Goed contact duidelijke afspraken en vakkundig personeel ivm het plaatsen van het kozijn

Duidelijk in de gemaakte afspraken en goed bereikbaar met eventuele vragen.
Vakkundig personeel mbt het plaatsen.

Kevin de Keijzer

Van begin tot eind goed geholpen. Duidelijk geïnformeerd en uiteindelijk hebben ze meer en netter werk geleverd als verwacht

Leuke vaklui waar je mee kan lachen maar die ook zeker kwaliteit leveren. Ervaring duidelijk aanwezig.

Daan Vloet

Het zijn zeer vriendelijke mensen die ons optimaal geholpen hebben met behulp van goed advies en het nakomen van gemaakte afspraken

Ze geven vertrouwen, zijn duidelijk, houden je niet voor de gek en komen met juiste adviesen

De Keijzer

Heel tevreden!

Bij het opmeten werd ons meteen eerlijk verteld dat we, door de leeftijd en staat van het huis soms concessies moesten doen. Maar uiteindelijk is het nog mooier afgewerkt dan ons beloofd werd.

H. van Zwienen

Goede service, super kwaliteit, mooie afwerking, in één woord: uitstekend!

Goede info vooraf, duidelijke afspraken, werken erg netjes en vakkundig

Arnold verbergen

Zeer goed netjes vakkundig en zeer vriendelijk personeel

Personeel vakkundig en aardig

C.J.W. Teeken

Vanaf eerste moment heb je de indruk dat je met een betrouwbaar en vakkundig bedrijf te maken hebt

Goed personeel, zowel qua acquisitie, uitleg en mogelijkheden, inmeten, en plaatsen van de kozijnen. Na montage wordt alles keurig opgeruimd

B. Tiessink

Prima! Wij zijn heel tevreden.

Hoewel er twee ramen omgewisseld moesten worden, is dit zonder problemen uitgevoerd. De kwaliteit is buitengewoon alles is perfect opgeruimd. Dat vonden we zeer prettig.

Tea van Assen

Leveren goed en vakkundig werk, nette en aardige werklui! dikke pluim.

20 jaar garantie op de kozijnen