BENITECH

Gesprek met de adviseur
Kwaliteit producten
Plaatsing

Eduard de Leeuw

Langjarige ervaring met deze vakmensen

Beste meneer de Leeuw,
Hartelijk dank voor uw vertrouwen en positieve feedback! We zijn blij dat u al jaren tevreden bent met ons werk. Uw tevredenheid blijft onze prioriteit.
Met...
Beste meneer de Leeuw,

Haico

Ronduit perfect

Beste Haico,
Hartelijk dank voor uw lovende woorden! Het is fantastisch om te horen dat u zo tevreden bent. Geniet van uw nieuwe kozijnen!

Gopal

Goede ervaring Benitech

Beste meneer Gopal,
Fijn om te horen dat u een goede ervaring heeft gehad met Benitech! Uw tevredenheid is voor ons erg belangrijk. Bedankt voor uw review!
Team...
Beste meneer Gopal,

Kruger

Beste mevrouw Kruger,
Bedankt voor uw review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over Benitech Kozijnen.
Veel plezier gewenst met uw nieuwe kunststof kozijnen!
Met vriendelijke...
Beste mevrouw Kruger,
Veel plezier gewenst met uw nieuwe kunststof kozijnen!

Edwin van den Bos

Meedenkend om samen een top eindresultaat te verkrijgen

Beste meneer van den Bos,
Beste meneer van den Bos,
Hartelijk dank voor uw review! We zijn blij dat ons team samen met u heeft kunnen meedenken om een top eindresultaat te bereiken. We waarderen uw vertrouwen in ons.
We wensen u veel plezier met uw aankoop!

Monique Boonhof

Een goede service. Goed contact met het bedrijf. Als ik een vraag heb wordt het snel En vriendelijk beantwoord. Leuke gezellige werkmannen die niet te beroerd zijn om het perfect af te maken

Beste mevrouw Boonhof,
Beste mevrouw Boonhof,
Wat een mooie woorden, bedankt! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service en communicatie. Het is fijn dat onze monteurs hun werk met plezier en precisie hebben uitgevoerd.
Veel woonplezier en wooncomfort gewenst!

Jos Verbeek

Professionals die weten wat ze doen, uitstekende communicatie en service.

Beste meneer Verbeek,
Hartelijk dank voor uw positieve review en de mooie woorden! Het doet ons goed te horen dat u onze professionele aanpak, communicatie en service waardeert.
Veel...
Beste meneer Verbeek,
Veel plezier met uw nieuwe kozijnen!

Jos Kuijpers

Vrijwel perfect verlopen

Beste meneer Kuijpers,
Beste meneer Kuijpers,
Hartelijk dank voor uw review en feedback. We weten dat de eerste montagedag wat hectisch was, maar we zijn blij dat alles uiteindelijk goed is gekomen. We zijn blij dat u verder tevreden bent, uw tevredenheid is voor ons heel belangrijk!
We wensen u heel veel woonplezier en wooncomfort toe.

Simone Hiemstra

Echt helemaal prima, van gesprek met adviseur tot plaatsing

Beste mevrouw Hiemstra,
Beste mevrouw Hiemstra,
Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij dat u tevreden bent met het hele proces, van het gesprek met de adviseur tot de plaatsing. Geniet van uw nieuwe kozijnen!

Chris

Fantastisch!!

Beste Chris,
Hartelijk dank voor uw enthousiaste reactie. We zijn verheugd dat u zo tevreden bent.
Veel woonplezier en wooncomfort gewenst met uw nieuwe kunststof kozijnen!
Met...
Beste Chris,
Veel woonplezier en wooncomfort gewenst met uw nieuwe kunststof kozijnen!