Benitech

Gesprek met de adviseur
Kwaliteit producten
Plaatsing

Kas Burger

Afspraak is afspraak en goede dienstverlening

Eric Alblas

Alles volgens afspraak, duidelijk en netjes geleverd

Chris

Kwaliteit in kunststof kozijnen en uitvoering

Beste meneer Chris,
Hartelijk dank voor uw review. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze kunststof kozijnen en onze uitvoering.
We wensen u veel...
Beste meneer Chris,
We wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop.

Arjan Boll

Deskundigheid en totale ontzorging.

Beste meneer Boll,
Bedankt voor uw review en beoordeling. We wensen u veel plezier met uw aankoop!

Selma

Ik was bekend bij Benitech met een goede ervaring de eerste klus. Zo ook een tweede klus aangegaan waarbij wat tegen vallers zoals verkeerd plaatsen van ruit, tocht dorpel en lasnaden die een... Ik was bekend bij Benitech met een goede ervaring de eerste klus. Zo ook een tweede klus aangegaan waarbij wat tegen vallers zoals verkeerd plaatsen van ruit, tocht dorpel en lasnaden die een afwijkende kleur hadden.
Al deze klachten goed verholpen en een tevreden eind resultaat Benitech heeft een goede service. Ze laten je zeker niet zitten met de klachten.
Dank nogmaals voor respectvol bejegening en luisterend oor naar de klant toe.

Beste mevrouw Cimen,
Beste mevrouw Cimen,
Bedankt voor uw review. Leuk dat u nogmaals bij ons uw kozijnen heeft aangeschaft. Helaas kunnen bij renovatiewerkzaamheden soms dingen misgaan. Uiteraard lossen wij deze altijd netjes op en we zijn blij dat u dit ook zo heeft ervaren.

Familie Mens

Supergoed, betrouwbaar en uitstekende kwaliteit

Beste familie Mens,
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Het doet ons goed om te horen dat u zo tevreden bent, daar streven we ook altijd naar.
Heel veel woonplezier gewenst met...
Beste familie Mens,
Heel veel woonplezier gewenst met uw nieuwe kunststof kozijnen!

Rosita D'Ambrosio

Van begin tot eind was het uitstekend!

Beste mevrouw D'Ambrosio,
Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u het hele proces zo positief heeft ervaren!
We wensen u veel woonplezier en wooncomfort toe.
Met vriendelijke...
Beste mevrouw D'Ambrosio,
We wensen u veel woonplezier en wooncomfort toe.

Familie Maduro

Professioneel, klantvriendelijkheid, denken met je mee, Top resultaat door Vincent en Alex.Wij zijn superblij met het eind resultaat.

Beste familie Maduro,
Beste familie Maduro,
Hartelijk dank voor jullie review! Het doet ons goed om te horen dat jullie zo tevreden zijn over de werkzaamheden en de uitvoering. We waarderen de complimenten aan onze monteurs Vincent en Alex en zullen deze complimenten doorgeven.
We wensen jullie veel woonplezier en wooncomfort toe!

Anna Pietraszewska

Goede bedrijf en service

Beste mevrouw Pietraszewska,
Bedankt voor uw compliment! Het doet ons goed om te horen dat u onze service goed vindt.
We wensen u veel woonplezier toe met uw aankoop!
Met vriendelijke...
Beste mevrouw Pietraszewska,
We wensen u veel woonplezier toe met uw aankoop!

W Verus

Goede service in en naar het moment van aanbouw

Beste meneer Verus,
Bedankt voor uw review! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service.
Team...
Beste meneer Verus,