Bendelli

Snelheid / levertijd
Prijs / kwaliteit

Voorheen goede ervaring maar laatste aankoop was minder.

Mooi kleren op website

Kleuren van artikelen op website kunnen in werkelijkheid anders zijn.

Arend Flier

Heel tevreden, mooie kleding voor een aantrekkelijke prijs.

Niet echt speciaal, ben gewoon tevreden.

Vlotjes

Snel vlot en correct

Mogelijkheid om bestelling in carport te leggen?Of was dat al want weet ik niet meer.

Al een aantal keren wat gekocht bij Bendelli. Tot op heden heel positief. Goede service.

Goede kwaliteit, goede service.

Geen, alles werkt zo goed.

Marco De jong

Ervaring is goed product op tijd geleverd helaas was het te klein.. Maar snap niet dat als ik dan 2 broeken terug stuur ik maar de helft van het geld terug krijg

Reactie Bendelli:

1 Bermuda is gecrediteerd omdat deze helaas niet meer voorradig was in een maat groter. De andere bermuda was nog wel voorradig in een maat groter dus deze hebben we naar u verstuurd.

Ton Smulders

Na mijn bestelling kreeg ik n mail van Desi dat er helaas 1 polo uitverkocht was en dat ik daarvan de waarde kon terugkrijgen of een andere polo kon uitzoeken wat ik heb gedaan . Direct daarop kreeg...

Snelle reactie op een uitverkocht item

Snelle verzending

Geke

Mooie producten, heel goede service toen bleek dat product niet meer op voorraad was. Ik bestelde een andere en de extra kosten daarvoor werden niet verrekend. Top!

Klantenservice is heel dienstbaar en klantgericht

Het zou prettig zijn als je op de website ook kunt zoeken op materiaalsoort. Ik was op zoek naar blouses van 100% katoen en daar kon ik helaas niet expliciet op zoeken.