Vermeer

Ondanks dat mijn bestelling niet goed was doorgekomen, netjes en snel verzonden na contact met Ben’s webwinkel

Judith van der Made

Goede kwaliteit DVD’s.

Toon Stoffels.

De placemats waren netjes verpakt.

G. Wilkes

Ben is al jaren onze AD krantenbezorger.
Door weer en wind zorgt hij dat de krant elke ochtend vroeg weer op onze mat ligt.
Zo ook vanochtend vroeg om 0.5.00 uur wilde hij de krant door...
Ben is al jaren onze AD krantenbezorger.
Zo ook vanochtend vroeg om 0.5.00 uur wilde hij de krant door de bus gooien en ontdekte toen dat onze voordeur open stond. Hij belde de Politie die direct kwamen voor controle. Het was voor ons even schrikken dat er plotseling Politie in ons huis stond, maar waren toch blij met deze adequate reactie van Ben. Had er niet aan moeten denken dat er verkeerd volk binnen zou stappen. We hadden de deur niet goed afgesloten ondanks dat wij normaal gesproken altijd de deur goed afsluiten. Bedankt Ben voor jou oplettendheid. Wij waarderen dit zeer.

Bianca Rutten

Zeer klantvriendelijk en erg behulpzaam, netjes op afspraak geleverd
Mooie kwaliteit.

Alfred

Super....zeer attent en meedenkend. Staat voor service. Nogmaals dank. gr alfred

Jeffrey

Goed geholpen de bestelling met pins waren allemaal goed verpakt
wel waren bij 3 pins de puntjes wat verbogen maar was makkelijk om weer recht te zetten kan gebeuren

Alexandra

Goede ervaring ondanks miscommunicatie.

Jeffrey

Super alleen sommige pins waren iets te goed erop gezet met resultaat dat ze iets gebogen waren maar was snel op te lossen

Danielle wildschut

Ik ben heel goed geholpen????