Eliese

Pakket was er redelijk snel. Speciale items waar je veel voor betaald. jammer genoeg stonk alles echt wel enorm hard naar de rook, zelfs na hele dag buiten uitwaaien, was het er niet uit. Alles ook... Pakket was er redelijk snel. Speciale items waar je veel voor betaald. jammer genoeg stonk alles echt wel enorm hard naar de rook, zelfs na hele dag buiten uitwaaien, was het er niet uit. Alles ook enorm vies!

Reactie Ben'S Webwinkeltje:

ook dit is niet echt positief.
je had immers alles terug kunnen sturen.
maar in plaats daarvan plaats je liever een negatieve feedback.

S. van den Berg

Snelle verzending, goed verpakt en heb de producten in goede staat ontvangen.

Noël Meerman

Leuk en gevarieerd assortiment. Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden als de bestelling wordt verstuurd.

M.

Goede en snelle levering. Product was naar verwachting.

Denise van zundert

Ik heb efteling pins gekocht en ben zeer tevreden!!

wilco smeding

Goed bedrijf

Noël Meerman

Een ruim en verassend assortiment en een snelle levering. Ik ga zeker vaker gebruik maken van deze webshop.

Wesley

Het bedrijf is toppie
goede levering
Het bedrijf is toppie
goede levering
alleen beetje jammer dat de minimale prijs van 15 euro bedraagt met daarboven op ook nog verzendkosten het kan ook een minimale prijs van 10 euro kunnen zijn
Als dat aangepast kan worden zal ik zeker vaker bestellen bij ben s webwinkeltje

van Dam

Goede prijs/kwaliteit,netjes verpakt,snel geleverd en heel goede en vriendelijke service ?