Gert Budding

Appstore tegoed

Je ervaring

nadat ik €150,- via ideal overgemaakt heb worden er allemaal extra eisen gesteld om over tegaan op levering van de codes
foto paspoort
foto bankafschrift
foto bankpas
alles wat je nodig hebt voor identiteitsfraude
dat risico is veels te groot voor de €150,-

Beste klant,

Bedankt voor je feedback. Met deze gegevens vinden we helaas geen bestelling van je in ons systeem. Zou je ons via het contactformulier op de website kunnen contacteren? Wij zoeken graag voor je uit wat er aan de hand is.

Anne
Beltegoed.com

Egbert

Dacht dat het te vertrouwen was

Je ervaring

Ben nu echt woesr over de wijze waarop beltegoed.nl met zijn klanten omgaat. Nu voor de tweede maal in korte tijd laten ze me weer wachten op codes die al betaald zijn maar zogenaamd handmatig bekeken moeten worden. Vorige keer betrof het telefonische betalingen vanaf mijn privé adres waar ik dagen op heb moeten wachten en nu hetzelfde liefje met betalingen vanaf mijn bedrijf. Er deugt echt niets van de informatie wat op de Website staat. Volgens de acm behoor je te vermelden wat je kunt verwachten als je Iers koopt bij een webwinkel en hier staat alleen binnen 30 seconden je code via sms of email, maar staar niet dat her mogelijk is dat je drie weken moet wachten en er nog zelf actief achteraan moet anders krijg je ze nooit. Vanuit beltegoed.nl komt er heen mail over wat de procedure is. Daar moet je zelf achterkomen. Als je niet reageert of achter je betaalde spullen aangaat ben je het gewoon kwijt. Het is nu drie weken verder en weer moet ik er zelf achteraan, en dat maakt me woest. Ik ben van plan om melding te doen bij de acm of andere instantie. Of ik moet vandaag alsnog krijgen waar ik recht op heb, in dat geval zal ik dan ook alles verwijderen. Als ik vandaag weer niks ontvang dan zorg ik dat iedereen dit te weten krijg via ieder platform wat die mogelijkheid ook biedt om ze te waarschuwen voor deze duistere praktijken

Beste klant,

zoals we uit je bericht lezen, heb je je beltegoed niet bij ons (www.beltegoed.com), maar bij onze collega www.beltegoed.nl besteld. Misschien een tip voor de volgende keer: bestel bij ons, wij verlenen goede service!

Het team van beltegoed.com

Ik wil een iTunes kaart kopen met me beltegoed

Je ervaring

Dat moet ik nog mee maken

Jan Simon

International upload is voor mij de hoofdreden en makkelijk Is ook de meerderheid aan betaal mogelijkheden.

Gewoon goed

r.bulo

Aanbevolen door vrienden

vlotte afhandeling

Alles werkt goed en makkelijk op te laden

snel en normale prijzen

Het leek mij makkelijk.

Je ervaring

Ik kreeg een sms je van Lebara voor actie : als je voor 20,00 Euro beltegoed nam kreeg je voor 50, 00 Euro.
Maar ik kreeg maar voor 40,00 Euro ! en kreeg het ook niet meer verandert.
Ik weet niet meer of BELTEGOED hier iets mee te maken had !?

Beste klant,
Wij hebben je bericht ontvangen die wij, Alphacomm Prepaid Services BV, helaas niet kunnen beantwoorden. Wij zijn een onafhankelijk bedrijf dat beltegoed via internet verkoopt van verschillende providers. Wij zijn zelf geen onderdeel van een provider.
Wij geven geen extra of gratis beltegoed bij een opwaardering. Dit gaat allemaal via je provider. Indien je bij een opwaardering extra of gratis beltegoed zou moeten ontvangen en je hebt dit niet gekregen, dan kan je het beste even contact opnemen met de klantenservice van je provider. Zij kunnen nagaan wat er eventueel is misgegaan bij het toekennen van het extra of gratis beltegoed. Ook kunnen zij het meteen voor je in orde maken indien je inderdaad extra of gratis beltegoed had moeten ontvangen.
De klantenservice van Lebara is te bereiken via: 0900 - 4321 321 (€ 0,35 per minuut)

Snel weer kunnen bellen

snelheid

Wa oosterman

Ben heel tevredenkeuriggeregeld

Conny Huivenaar

Lukt altijd

Je ervaring

Gaat heel snel code klopt altijd