Van leenen

Waanzinnig bedrijf houd je goed op de hoogte over je bestelling en kom hun belofte na qua snelle levering ga zo door perfect

Handl

Helaas mijn eerste aankoop was verkeerd.Heb 2 zonnekleppenbesteld 1rose met wit randje en 1wit met blauw randje.i.p.v wit hebben ze een donker blauwe ingepakt.Op de bon stond het goed vermeld.Voel...

Controleren voor de bestelling verzonden wordt,wit of donkerblauw is een groot verschil.

Beste klant,
Wat vervelend dat wij u de verkeerde kleur combinatie hebben verstuurd. Het juiste artikel is inmiddels onderweg. Veel plezier ermee!

Verbakel

Slecht,heb regen laarzen besteld wil deze retour sturen omdat ze niet passen.helaas nog geen mail terug ontvangen om ze te retourneren.

Gewoon een retour bewijs bij verzending toe voegen

Beste Klant,
Wij hebben u op 06 december een e-mail verstuurd met retour instructies. Misschien is deze in uw spambox terecht gekomen.

Gea van Wieren

Had een badjas je gekocht voor mijn kleinzoon. Maat 110-116 voor 4-6 jaar. Het bleek in de praktijk veel te klein. Heb het gemeten en het kwam overéén met maat 98-104. Tot mijn teleurstelling moest...

Better op maatvoering letten. Gratis retour aanbieden.

Agnes orens

Sorry maar kan geen goede feedback geven ik heb nog steeds mijn levering niet ontvangen het wassen niet groot maar dat zegt veel als het een grote bestelling is sorry
Agnes Orens

werken aan een snellere levering

Beste klant,
Wij begrijpen dat het teleurstellend is, als een bestelling niet op de verwachte leverdatum wordt bezorgd. Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen op tijd te leveren. maar doordat wij gebruik maken van de diensten van een externe vervoerder., lukt dit niet altijd. Wij zien aan uw track en trace nummer dat u op 07/12 uw bestelling in ontvangst heeft mogen nemen.

F Schonewille

Mooie muts goed omschreven, snelle levering

nee

A de Wert

Vorige week dinsdag erg leuke stickers besteld, veel keuze, top!. Alleen jammer dat door de sinterklaasdrukte de stickers door postnl nog niet bij mij bezorgd zijn, vandaag is het donderdag.

Paul

Snelle levering van de juiste producten

Angela

Super snelle levering, top !